2020-06-14, 20:59
Medlem
ensampappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finflicka
Vad tror ni? Gravid eller inte?

https://anonfiles.com/ldWea7Adoc/079...C1A5D9164_jpeg
Hon skriver under senaste bilden blivande fyrbarnsmamma så verkar inte bättre.
Citera
2020-06-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensampappa
Hon skriver under senaste bilden blivande fyrbarnsmamma så verkar inte bättre.

Ja men jag vet bättre än att lita på Catrins ord. Skulle hon fått en unge varje gång hon sagt hon är gravid skulle hon ha 10-15 stycken nu.

Och hon ser inte ett dugg gravid ut utan hon bara svankar så hårt att hon får ryggvalkar..
Senast redigerad av finflicka 2020-06-14 kl. 22:36.
Citera
2020-06-15, 13:49
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Det stämmer att han kraschade en cross, men åklagaren la ner fallet under rättegången även polisens vittnesförhör - på plats.
Detta vet jag då min vän var där som stöd för C tillsammans med 3 andra nära vänner till C.

De la även ner en misshandel som C vittnat för tidigare men C valde att inte vittna i rätten. Hon slapp det då hon är närstående med J.
(Misshandel mot en annan man)

Att J är en dålig pappa pga att han misshandlat C, ja för mig är det både ja och nej. Det är hemskt att han utsatt barnens mamma för det han har gjort men samtidigt så var han, bortsett från misshandeln, en riktigt bra pappa.

Han var alltid med C och barnen, tog med barnen på olika aktiviteter. K1 spelade fotboll och J körde hnm till träningarna.

Man kan inte enligt mig, se på världen i enbart svartvitt.

Det intressanta tycker jag är att se vad som händer i framtiden.. Nu befinner sig J på anstalt sen idag och C kan ej besöka honom längre som hon kunde göra i häktet.
(Fanns en snapchat på hennes besök samt KV-tröja som hon tagit med sig ut därifrån som var hans).

Att hon är dömd sen tidigare spelar ingen roll då det inte är ett grovt brott hon är dömd för.

Är det INGEN här som följer henne på snapchat? Verkar som att många Här missat vad som händer i hennes liv, medans några vet betydligt mer, och det är inte personer härifrån!

Är det denne J som nu är "mannen i mitt liv" på hennes instagram? Finns det i så fall inte en risk att historien (dvs. misshandeln) upprepar sig?
Citera
2020-06-15, 17:43
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ja men jag vet bättre än att lita på Catrins ord. Skulle hon fått en unge varje gång hon sagt hon är gravid skulle hon ha 10-15 stycken nu.
Det har du väldigt rätt i. Det är mer än en gång Hedlund har försökt påskina att hon varit gravid för att få lite respons från tråden när hon känt sig ensam. Men det som händer nu är mer än en insinuation eller en putande mage fram för spegeln.
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Har hört lite olika där, men hon kommer inte gå tillbaka. Hon kommer däremot låta den minsta få träffa pappan och fortsättningsvis släktingarna. Familjen hans verkar ha tagit avstånd från honom och även vännerna som syns då och då med C och även med minsta sonen.
Med tanke på ovanstående citat av Callesto ang JS skulle det vara intressant att höra vad Callesto har att säga 6 månader senare om graviditet, ringar, JS, polisen Catrin dejtar och personskydd.
Citera
2020-06-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Är det denne J som nu är "mannen i mitt liv" på hennes instagram? Finns det i så fall inte en risk att historien (dvs. misshandeln) upprepar sig?

Ja det är det. Eller, hon visar honom iallafall öppet på instagram och skriver saker som ”Barnfrikväll med syrran och baba” Baba är det hon kallat JS för senaste tiden.
Citera
2020-06-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Det har du väldigt rätt i. Det är mer än en gång Hedlund har försökt påskina att hon varit gravid för att få lite respons från tråden när hon känt sig ensam. Men det som händer nu är mer än en insinuation eller en putande mage fram för spegeln.

Med tanke på ovanstående citat av Callesto ang JS skulle det vara intressant att höra vad Callesto har att säga 6 månader senare om graviditet, ringar, JS, polisen Catrin dejtar och personskydd.

Redan när Catrin påstod att hon levde under personskydd var hon ihop med JS igen.

Bilden med JS är gammal men samma kors som ni ser.

https://anonfiles.com/Baacp6A2o9/3A6...A8B9D7F8C_jpeg

https://anonfiles.com/B7b0p5A6o3/2D2...0B9D1FB7F_jpeg
Senast redigerad av finflicka 2020-06-15 kl. 19:17.
Citera
2020-06-15, 23:27
Medlem
tittletattles avatar
Passerade Stockholm för ett antal veckor sedan och såg Fröken Hedlund på Tinder. Vore ändå roligt om hon ligger runt nu och blir gravid på köpet!
Citera
2020-06-16, 20:02
Medlem
Idag har Catrin varit på ultraljud. Jag väntar i spänning på bilder därifrån. Hon påstår även att hon är förlovad med ”mannen i mitt liv”.
Citera
2020-06-16, 20:51
Medlem
Vet någon hur länge JS satt inne?
Citera
2020-06-17, 17:08
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Idag har Catrin varit på ultraljud. Jag väntar i spänning på bilder därifrån. Hon påstår även att hon är förlovad med ”mannen i mitt liv”.
Vad säger man? Ett nytt spännande kapitel i Hedlunds liv. Hur tänker hon här, hon skaffar barn med killen som misshandlade henne. Jag vågar påstå att vi inte sett slutet på detta ännu.

Att hon bara bor kvar i Järna säger mycket om henne. Men skulle gissa att det beror på bekvämligheten med Mamman och barnpassning. Mamma Hedlund har nog en stor klump i magen då det var tydligt i FUP att hon inte delade Catrins kärlek till honom.
Citera
2020-06-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Vad säger man? Ett nytt spännande kapitel i Hedlunds liv. Hur tänker hon här, hon skaffar barn med killen som misshandlade henne. Jag vågar påstå att vi inte sett slutet på detta ännu.

Att hon bara bor kvar i Järna säger mycket om henne. Men skulle gissa att det beror på bekvämligheten med Mamman och barnpassning. Mamma Hedlund har nog en stor klump i magen då det var tydligt i FUP att hon inte delade Catrins kärlek till honom.

Nu behöver det ju nödvändigtvis inte vara JS som är pappan, Det var väl bara några veckor sedan hon påstod sig dejta en polis och la upp videos på en annan man....
Citera
2020-06-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Nu behöver det ju nödvändigtvis inte vara JS som är pappan, Det var väl bara några veckor sedan hon påstod sig dejta en polis och la upp videos på en annan man....

Någon som vet när JS släpptes? Och räknar kanske med att han hade permissioner innan han släpptes också kanske? Får jag misstänker att killen som ”har corona om 2 dygn” var JS?

https://anonfiles.com/f76aS5Aco5/4B0...E03EFA5D6_jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in