Hej!
I går så råkade jag ut för samma sak. Äggrapar på eftermiddagen och sedan på kvällen började springet. Trodde verkligen att det var X:et som hade petat ner något, men jag verkar vara motbevisad eftersom det hände nu igen utan inblandning av henne.
Det enda sambandet jag kan se nu och då är att jag varit under mycket stor stress, både privat- och jobbmässigt. Min teori just nu i alla fall, eftersom inga läkare kunnat hitta något, är att min tarm rör sig mycket långsammare när stressen blir för påtaglig och detta i sin tur gör att mat i tarmen hinner börja ruttna och bilda gifter. Som i sin tur orsakar detta.
Jag har märkt att jag den senaste tiden haft lite ont i magen, vill ogärna ha något som ligger på magen då det varit lite obehagligt (t.ex. en tjejs arm eller något sånt). Nu när hela systemet är tomt så känns det dock hur bra som helst i magen.
Så, långsamma tarmrörelser... Får väl börja motionera och kanske slänga i mig några katrinplommon till frukost så magen alltid håller bra och jämn fart.