Citat:
Såg faktiskt dina inlägg om invandringen i Göteborg och då skrev du att du hade startat en tråd här om hur tråkigt det är att gå ut.
Om jag någonsin hamnar i ett förhållandet och går ut på krogen kommer jag definitivt vara otrogen när tillfällen kommer. Vem bryr sig om ett förhållande och samma tråkiga fitta som säkert kommer lämna en efter 2 månader när man kan använda sig av ett helt smörgåsbord?
Visst det kan vara problematiskt det här med stora sällskap. Men när jag varit ute på woken i Stockholm så sitter jag bara vid borden i mitten när platserna är tomma. Helt plötsligt kommer det tjejer och vice versa och med alkohol inblandat kan det se ut som att man är ett stort sällskap men egentligen är man inte det. Oftast träffas man där. Var en tjej som var intresserad när jag var där men tack vare att deras jävla fittkompisar snackar om att de ska vidare till amba och skit så blir det inget mer med det.
Om jag någonsin hamnar i ett förhållandet och går ut på krogen kommer jag definitivt vara otrogen när tillfällen kommer. Vem bryr sig om ett förhållande och samma tråkiga fitta som säkert kommer lämna en efter 2 månader när man kan använda sig av ett helt smörgåsbord?
Visst det kan vara problematiskt det här med stora sällskap. Men när jag varit ute på woken i Stockholm så sitter jag bara vid borden i mitten när platserna är tomma. Helt plötsligt kommer det tjejer och vice versa och med alkohol inblandat kan det se ut som att man är ett stort sällskap men egentligen är man inte det. Oftast träffas man där. Var en tjej som var intresserad när jag var där men tack vare att deras jävla fittkompisar snackar om att de ska vidare till amba och skit så blir det inget mer med det.
Du blir äldre du också, såg längre upp din ålder. Jag tänkte på samma sätt när jag var i din ålder och var otrogen flera gånger om men jag är vuxen, har mognat till mig nu och tänker annorlunda. Det handlar om ett förtroende mellan två människor. Men otrohet eller inte hör inte hemma i denna tråden.
Nej precis, stora sällskap med tjejer ger man inte sig in på om man inte är duktig på att snärja även hennes vänner. Även om du fångat tjejen på krogen som är intresserad så måste hennes kompisar ge dig ett "godkännande" annars skiter sig allt. Det är problemet jag belyst tidigare att ett sällskap med tjejer är värdelöst speciellt om de sitter med ett gäng killar.
Det som KAN funka är att vara med ett gäng polare och hitta ett gäng tjejer som sitter ensamma, däremot blir det problematiskt om inte alla tjejer i gänget hittar en kille som de har ett gott öga till. Det betyder att om det är 5 killar och 5 tjejer, säg att 2st killar och 2st tjejer klickar. Resten går det åt helvete för, det betyder att de 3st tjejerna som blir över p.g.a ointresse för de andra killarna och/eller vice versa att dessa tjejer börjar rycka och dra i alla tjejer "vi går vidare" "vi drar hem nu" o.s.v.
Man känner ju till problemet: snygga tjejen med hennes fula kompis som blir sur för att ingen raggar på henne och vill sedan göra allt för att förstöra genom att dra vidare eller dra hem för nu "ska vi sova".
För att hitta en ensam tjej att samtala med så måste man i princip ha tur, se en tjej gå med en drink ensam eller en tjej som står ensam och beställer i baren. Och detta ser alla killar, tar en tiondels sekund så är det minst en kille framme och ska ställa sig in.
Finns massor av situationer där allt blir fel och massor med scenarion.