Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-18, 02:23
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Om det är det mest avancerade salivprovet där du gurglar den gula sörjan så skickas det alltid på analys och är alltså inget där en får svar på direkten. Testet kan i stort se alla droger och även sära på alla olika typer av droger. Testet gör till och med en Kiral analys på Amfetamin versus ”sjukhusamfetsmin”. Dock ger testet bara utslag i absolut Max 4 dygn oavsett drog och mängd. Det är iaf vad jag lärt och läst mig till!

Det är rosa vätska. Thc har ju läkaren på akademiska bekräftat endast kan spåras i 24 timmar. Och amfetamin upp till 9 dagar säger han med. Men jag har fortfarande inte fått reda på tiden för diazepam.
Citera
2022-12-18, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Det är rosa vätska. Thc har ju läkaren på akademiska bekräftat endast kan spåras i 24 timmar. Och amfetamin upp till 9 dagar säger han med. Men jag har fortfarande inte fått reda på tiden för diazepam.

Jag tror vi menar samma prov och vid en snabb googling så skrev tillverkarna själva om eventuell detektionstid på absolut Max 4 dygn oavsett drog.

Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på testet men det var på 5-6 bokstäver och med en undertitel som började på ordet ”one”.

Edit. Testet heter ”Greiner” tror jag
Senast redigerad av brasnyggman 2022-12-18 kl. 10:57.
Citera
2022-12-18, 10:52
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Jag tror vi menar samma prov och vid en snabb googling så skrev tillverkarna själva om eventuell detektionstid på absolut Max 4h oavsett drog.

Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på testet men ddt var på 5-6 bokstäver och med en undertitel som började på ordet ”one”.

Edit. Testet heter ”Greiner”
Max spåra alla substanser i 4 timmar? Nej, det vet jag är fel. För en läkare hade sagt att de kan spåra tex amfetamin i upp till 9 dagar. Thc 24 timmar.
Citera
2022-12-18, 10:55
Medlem
Citat:
Jag tror vi menar samma prov och vid en snabb googling så skrev tillverkarna själva om eventuell detektionstid på absolut Max 4dygn oavsett drog.

Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på testet men ddt var på 5-6 bokstäver och med en undertitel som började på ordet ”one”.

Edit. Testet heter ”Greiner” tror jag

Citat:
Max spåra alla substanser i 4 timmar? Nej, det vet jag är fel. För en läkare hade sagt att de kan spåra tex amfetamin i upp till 9 dagar. Thc 24 timmar.

Sorry jag menade 4 dygn och har ändrat det nu!
Citera
2022-12-18, 11:21
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Sorry jag menade 4 dygn och har ändrat det nu!
Det låter ju väldigt bra i så fall. Men blir då konfunderad att läkaren säger amfetamin upp till 9 dagar. Han kan givetvis ha fel. Det kanske gäller 4 dagar för alla substanser. Men jag skulle tro ändå att om de kan spåra amfetamin i 9 dagar så bör diazepam kunna spåras minst lika länge eller längre. Men det är ju bara spekulerade. Jag får helt enkelt äta extra zopiklon bara tills jag gjort testet. Ingen har ju exakt svar. Zopiklon kan jag va positiv på. Det har jag på recept. Det suger ändå. För 10 mg stes om dagen hade hjälpt mig mycket denna period. Eller bara 5 mg. Väldigt svårt för mig att plugga annars. Jaja, jag får se till att vara clean på provet så avslutar jag skiten med psykiatrin sen.
Citera
2022-12-18, 11:23
Medlem
Citat:
Det låter ju väldigt bra i så fall. Men blir då konfunderad att läkaren säger amfetamin upp till 9 dagar. Han kan givetvis ha fel. Det kanske gäller 4 dagar för alla substanser. Men jag skulle tro ändå att om de kan spåra amfetamin i 9 dagar så bör diazepam kunna spåras minst lika länge eller längre. Men det är ju bara spekulerade. Jag får helt enkelt äta extra zopiklon bara tills jag gjort testet. Ingen har ju exakt svar. Zopiklon kan jag va positiv på. Det har jag på recept. Det suger ändå. För 10 mg stes om dagen hade hjälpt mig mycket denna period. Eller bara 5 mg. Väldigt svårt för mig att plugga annars. Jaja, jag får se till att vara clean på provet så avslutar jag skiten med psykiatrin sen.

Ok men googla lite på Greiner så tror jag att du hittar svaret. Tänk också på att du inte får ha större mängd Zoplikon i dig på provet än vad du har på receptet.
Senast redigerad av brasnyggman 2022-12-18 kl. 11:29.
Citera
2022-12-18, 11:28
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ok men googla lite på Greiner så tror jag att du hittar svaret. Tänk också på att du inte får ha större mängd Zoplikon på provet än vad du har på receptet.

Fuck också. Men, det kan jag nog komma undan genom att säga: då är det fel på metabolism i lever eller nedsatt njurfunktion. Då måste de ta blodprover och kolla det också.

Jag ska googla greiner.
Citera
2022-12-18, 13:01
Medlem
Citat:
Fuck också. Men, det kan jag nog komma undan genom att säga: då är det fel på metabolism i lever eller nedsatt njurfunktion. Då måste de ta blodprover och kolla det också.

Jag ska googla greiner.

Tror inte att det är speciellt smart att skylla på metabolism och annat. Risken är då att förutom att du klassas som missbrukare av personalen också att du troligtvis som du säger åker på ett blodprov där det tas en mängd leverprover och njurprover med mera. Den stora risken då är att du då även åker på ett Peth-prov när ni ändå är igång.
Senast redigerad av brasnyggman 2022-12-18 kl. 13:51.
Citera
2022-12-18, 14:35
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Tror inte att det är speciellt smart att skylla på metabolism och annat. Risken är då att förutom att du klassas som missbrukare av personalen också att du troligtvis som du säger åker på ett blodprov där det tas en mängd leverprover och njurprover med mera. Den stora risken då är att du då även åker på ett Peth-prov när ni ändå är igång.

Visst. Men jag har inget val. Jag måste ta mer zopiklon. I alla fall dubbel dos. Jag har haft dåliga levervärden förr. Jag tror det blir svårt för dom att bevisa att jag tagit mer än en tablett. Jag får chansa. För jag har inget val. Att jag varit missbrukare vet dom redan.
Citera
2022-12-18, 14:39
Medlem
Citat:
Visst. Men jag har inget val. Jag måste ta mer zopiklon. I alla fall dubbel dos. Jag har haft dåliga levervärden förr. Jag tror det blir svårt för dom att bevisa att jag tagit mer än en tablett. Jag får chansa. För jag har inget val. Att jag varit missbrukare vet dom redan.

Men du får se till att klara dig i typ 24h och eventuellt må sämre den tiden, halveringstiden på Zoplikon är superkort

Edit. Ytterligare en aspekt att ta hänsyn till är att du kan förlora dina Zoplikon för alltid. Om du har tidigare missbruksproblematik vet du att det är sällsynt att Zoplikon skrivs ut i det fallet och att det i sådana fall bara brukar skrivas ut Propavan och/ eller Theralen typ
Senast redigerad av brasnyggman 2022-12-18 kl. 15:08.
Citera
2022-12-18, 14:40
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Men du får se till att klara dig i typ 24h och eventuellt må sämre den tiden, halveringstiden på Zoplikon är superkort
Bra tänkt! Det hade jag glömt. Den tiden är väl 4 timmar bara tror jag.
Citera
2022-12-19, 12:24
Medlem
snooper123s avatar
Vad blir man positiv på drogtest för om man tar buvidal injektion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in