2020-08-15, 12:28
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbyspexarn
Tjo!

Tänkte uppdatera er lite då jag fick hjälp innan i veckan.

Åt ksalol i söndags och måndags (3 mg per dag, 6 allt som allt)

Gjorde UP denna eftermiddagen (multisticka) efter att ha hydrerat hela veckan och åt b-vitamin några timmar innan.

Var ren! Men är såklart individuellt, hade en sticka själv som jag testade mig innan med så jag kände mig säker👍🏼

Trevlig helg

Grattis och dito. I told ya!
Citera
2020-08-15, 13:12
Medlem
Enkelt att lura ett test som skickas till labb särskilt med kokain...
Citera
2020-08-15, 13:13
Medlem
Hej ALLA,

Har en grov ångest ni gärna får hjälpa mig att släppa.

Drog knappt en halv lina kokain (knappt ca 0,1g) i fredag vid 23:30, inte tagit kokin på över ett halvår innan detta.

Har nu på tisdag urinprov vid 11.00 som inte är på sticka utan skickas till LABB. Är alltså cirka 80h från det jag tog linan till att jag ska lämna.

Vad är risken att det kommer visa positivt och ökar det när det skickas till LABB?

Och vad kan jag själv göra för att vara på min säkra sida, dricka mycket vatten, basta osv??

TACKSAM för svar! <3 / Orolig skäl
Citera
2020-08-15, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahva-Delux
Hej ALLA,

Har en grov ångest ni gärna får hjälpa mig att släppa.

Drog knappt en halv lina kokain (knappt ca 0,1g) i fredag vid 23:30, inte tagit kokin på över ett halvår innan detta.

Har nu på tisdag urinprov vid 11.00 som inte är på sticka utan skickas till LABB. Är alltså cirka 80h från det jag tog linan till att jag ska lämna.

Vad är risken att det kommer visa positivt och ökar det när det skickas till LABB?

Och vad kan jag själv göra för att vara på min säkra sida, dricka mycket vatten, basta osv??

TACKSAM för svar! <3 / Orolig skäl
Klart chansen höjs om det skickas på labb, hysrera och pissa 2 gånger innan du gör provet så ska det nog vara lungt
Citera
2020-08-15, 15:32
Medlem
Bra sätt att Hydrera kroppen?
Citera
2020-08-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Grattis och dito. I told ya!

Yes det gjorde du 😊 tack för hjälpen och lugnande av mina nerver 👊🏻👊🏻
Citera
2020-08-16, 14:41
Medlem
Hej,

Jag har läst igenom ett stort antal sidor och verkar handla mycket om salivprover nu.

Tider man kan spåra Amfetamin är kort tid med blodprov, medium med piss och lång tid med saliv. Men jag skulle vilja veta hur dessa test skiljer sig när det kommer till olika sätt att bruka?

Fråga: På främst pissprov och salivprov, är tiderna längre eller kortare när det kommer till huruvida det är nasalt, oralt, injektion eller rektalt? Tar det längre tid att spola systemet om man drar en lina VS rövpanna?

Kuriosa: Kan lägga in en brasklapp angående Amfetamin och pissprov, tycker inte "bara 4 dagar typ" stämmer, eller så har jag sämst metabolism, tar detta sporadiskt, körde 1g på 3 dagar och pissade positivt 12 dagar efter, detta var med en jävla massa kaffedrickande och pissande, dom fick visserligen mitt morgonurin också (innan jag wised up och läste på här samt köpte egna provstickor). Det var en "5 sticka" oklart vilka alla substanser var dom kollade.
Citera
2020-08-16, 15:47
Medlem
Hej! Ska på pisseprov och blodprov imorgon för flertal substanser. Har endast brukat cannabis, dock dagligen under en lång period (ca 1 år). Senast jag rökte var i torsdags. Röker ungefär en femma i veckan. Är underviktig, 183 cm lång och väger 60 kg. Hög ämnesomsättning. Om jag fuskar på pisseprovet och använder en kompis piss, hur ser mina chanser ut på blodprovet? Vilka konsekvenser kan jag förvänta mig om pisset visar negativt men blodet positivt?
Citera
2020-08-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luckyones
Hej! Ska på pisseprov och blodprov imorgon för flertal substanser. Har endast brukat cannabis, dock dagligen under en lång period (ca 1 år). Senast jag rökte var i torsdags. Röker ungefär en femma i veckan. Är underviktig, 183 cm lång och väger 60 kg. Hög ämnesomsättning. Om jag fuskar på pisseprovet och använder en kompis piss, hur ser mina chanser ut på blodprovet? Vilka konsekvenser kan jag förvänta mig om pisset visar negativt men blodet positivt?

Varför skulle dom leta efter droger i blodprovet tror du?
Blodprovet är antagligen för något annat, eftersom du redan ska pissa..
Senast redigerad av Etskimor 2020-08-16 kl. 20:16.
Citera
2020-08-17, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luckyones
Blodprovet är väl förmodligen för levervärden, finns ingen anledning att ta blodprov om du ändå ska göra UP
Citera
2020-08-17, 08:02
Medlem
Hej! Tänkte kolla om nån sitter på lite info angående imovane.

Visst är det bara analys och singelstickor det syns? Tar multisticka UP hyfsat regelbundet, har dock inte sett exakt vilka substanser de kollar. Vet att det är en 10 sticka iallafall.

Så misstänker att de inte tar zopiklon test på den men tänkte dubbelkolla med er, vill ju kunna sova om nätterna och inte vara orolig att det ska ge utslag.

Tacksam för svar. Ha det fint!
Citera
2020-08-17, 10:01
Medlem
Hej,

Drog cirka en halv lina kola i fredags(inte tagit det på sex månader innan)! Har nu pissprov 83h efter mitt intag med en cut/off på 150..

Är jag lugn efter 83h?

Om man läser denna artikel känns som det iaf?

https://www.vice.com/sv/article/3kmm...nas-i-ett-test

Hjälp mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in