Min kortguide för att passera ett urintest, enbart testat med THC.
Rökte dag 1-730 varje kväll, alltså två år varje kväll. Drogtest p.g.a. misstänkt för brott & PU där dom tog drogtest då jag erkände tidigare missbruk.
Dagen före testet så levde jag på vatten. Kvällen före så drack jag 1,5L rakt av och hade då säkert fått i mig 4L vatten under dagen totalt. Dessa 1,5L på kvällen hade 4st av ICAs egna B-vitamin i sig (brusform). Klockan ringde mitt i natten (kl 04). Jag drack då en "Innocent" smoothie (Antioxidant, mängder med vitaminer) samt ett glas vatten, kanske 2,5dl? med 2 brustabletter vitamin B. Klockan ringer igen kl 7. Kissar. Dricker vatten och en till Innocent av samma sort. Tar en brustablett till vattnet. Åker till Frivården kl 07:50, framme 08:50, checkar in, pissar i vänterummets toalett. Mötet börjar 09:00. Sitter och väntar, blir möte, erkänner missbruk för 2 år sedan, frågar vad jag tycker om drogtest, går med på både blod och urin, det räcker med urin, jag kissar ut i 2 sekunder i toaletten, 2 sekunder i koppen och resten i toaletten. Lämnar koppen och får veta i slutet av mötet att det var negativt.
Wow!
Röker cannabis i medicinskt syfte. Började med att det löste sömn- och aptitproblem, sen så blev det en vana. Har rökt varje kväll i minst 2 år, ändå klarade jag ett drogtest då jag rökt kvällen innan...

.
Lycka till.
OBS: DETTA ÄR NOG HÖGST INDIVIDUELLT. FICK NEGATIVT PÅ ETT PROV FÖRUT OCKSÅ DÅ JAG RÖKT KVÄLLEN INNAN, UTAN ATT HA FÖRSÖKT RENSA UR DET. SPONTANT PROV (AKUTPSYK).