2016-09-28, 16:17
Medlem
InvalidSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datbwoy
Tjena jag undrar om det går att fuska på analys genom att dricka typ 5 liter vatten stämmer det kan jag det? Tacksam för svar
Det beror på. Ja och nej. Det går att upptäcka, men det går kanske att maskera. Det kanske inte heller gör någon skillnad. Finns så sjukt många variabler att det inte är sant. Har du provat att söka i tråden?

@Danny
Jag finner det osannorlikt, men har inget att basera det på.
Citera
2016-09-28, 21:22
Medlem
Ska söka lagerjobb snart, de kräver drogtest (antar att det är piss). Har rökt ganska mycket dagligen i några månader nu, men slutade för ca fem dagar sedan. Min fråga är: Hur lång tid innan det är safe att ta testet? Värt att tillägga att jag sällan rör på mig. Och min andra fråga är: Om de upptäcker att jag är positiv, vad händer (förutom att jag inte får jobbet)? Kan jag hamna i strul med polisen?
Citera
2016-09-28, 22:20
Medlem
Tjena!

Nu är det så att en kompis har fått ett nytt arbete och hen ska lämna drogtest på previa, senaste gången hen rökte var fredag den 16e (cb). Och då kanske en 0.2a i pipa två-fyra blåss.

Hen har under 3 månaders period kanske rökt 2-3 gånger i veckan i små mängder, dock haft uppehåll nån vecka. Kanske mer. Så hen ska nu på fredag testa sig (30e). Hen har varit ute och motionerat 1 gång, joggat så hen blivit genomsvettig samt hävt i sig mängder med vatten och pissar hela tiden, och pressat 2 citroner o hällt i sig.

Hen har beställt ikväll självtester o hoppas på leverans så fort som möjligt så kanske hinner testa sig själv innan provet o se där. (50ng)

Har möjlighet att få mitt urin, har dock ingen aning om hur hen ska bära sig åt att hålla temperaturen osv.

vikt 77kg 180cm 19 barre
Senast redigerad av fulan 2016-09-28 kl. 22:30.
Citera
2016-09-28, 23:05
Bannlyst
Min kortguide för att passera ett urintest, enbart testat med THC.

Rökte dag 1-730 varje kväll, alltså två år varje kväll. Drogtest p.g.a. misstänkt för brott & PU där dom tog drogtest då jag erkände tidigare missbruk.

Dagen före testet så levde jag på vatten. Kvällen före så drack jag 1,5L rakt av och hade då säkert fått i mig 4L vatten under dagen totalt. Dessa 1,5L på kvällen hade 4st av ICAs egna B-vitamin i sig (brusform). Klockan ringde mitt i natten (kl 04). Jag drack då en "Innocent" smoothie (Antioxidant, mängder med vitaminer) samt ett glas vatten, kanske 2,5dl? med 2 brustabletter vitamin B. Klockan ringer igen kl 7. Kissar. Dricker vatten och en till Innocent av samma sort. Tar en brustablett till vattnet. Åker till Frivården kl 07:50, framme 08:50, checkar in, pissar i vänterummets toalett. Mötet börjar 09:00. Sitter och väntar, blir möte, erkänner missbruk för 2 år sedan, frågar vad jag tycker om drogtest, går med på både blod och urin, det räcker med urin, jag kissar ut i 2 sekunder i toaletten, 2 sekunder i koppen och resten i toaletten. Lämnar koppen och får veta i slutet av mötet att det var negativt.

Wow!

Röker cannabis i medicinskt syfte. Började med att det löste sömn- och aptitproblem, sen så blev det en vana. Har rökt varje kväll i minst 2 år, ändå klarade jag ett drogtest då jag rökt kvällen innan... .

Lycka till. OBS: DETTA ÄR NOG HÖGST INDIVIDUELLT. FICK NEGATIVT PÅ ETT PROV FÖRUT OCKSÅ DÅ JAG RÖKT KVÄLLEN INNAN, UTAN ATT HA FÖRSÖKT RENSA UR DET. SPONTANT PROV (AKUTPSYK).
Citera
2016-09-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den-Ensamme
Min kortguide för att passera ett urintest, enbart testat med THC.

Rökte dag 1-730 varje kväll, alltså två år varje kväll. Drogtest p.g.a. misstänkt för brott & PU där dom tog drogtest då jag erkände tidigare missbruk.

Dagen före testet så levde jag på vatten. Kvällen före så drack jag 1,5L rakt av och hade då säkert fått i mig 4L vatten under dagen totalt. Dessa 1,5L på kvällen hade 4st av ICAs egna B-vitamin i sig (brusform). Klockan ringde mitt i natten (kl 04). Jag drack då en "Innocent" smoothie (Antioxidant, mängder med vitaminer) samt ett glas vatten, kanske 2,5dl? med 2 brustabletter vitamin B. Klockan ringer igen kl 7. Kissar. Dricker vatten och en till Innocent av samma sort. Tar en brustablett till vattnet. Åker till Frivården kl 07:50, framme 08:50, checkar in, pissar i vänterummets toalett. Mötet börjar 09:00. Sitter och väntar, blir möte, erkänner missbruk för 2 år sedan, frågar vad jag tycker om drogtest, går med på både blod och urin, det räcker med urin, jag kissar ut i 2 sekunder i toaletten, 2 sekunder i koppen och resten i toaletten. Lämnar koppen och får veta i slutet av mötet att det var negativt.

Wow!

Röker cannabis i medicinskt syfte. Började med att det löste sömn- och aptitproblem, sen så blev det en vana. Har rökt varje kväll i minst 2 år, ändå klarade jag ett drogtest då jag rökt kvällen innan... .

Lycka till. OBS: DETTA ÄR NOG HÖGST INDIVIDUELLT. FICK NEGATIVT PÅ ETT PROV FÖRUT OCKSÅ DÅ JAG RÖKT KVÄLLEN INNAN, UTAN ATT HA FÖRSÖKT RENSA UR DET. SPONTANT PROV (AKUTPSYK).

Hur länge sen var det här? Tror du Previa tar liknande tester som det du gjorde? Alltså hälsokontroller som företag har, detta är ett stort företag jag kommer arbeta för.

Har hört att vissa frågar om man tar några vitaminer på papper som man ska skriva i isåfall, men kollar dom om man har för mkt vitaminer i kroppen då eller? Förstår inte
Citera
2016-09-29, 07:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fulan
Hur länge sen var det här? Tror du Previa tar liknande tester som det du gjorde? Alltså hälsokontroller som företag har, detta är ett stort företag jag kommer arbeta för.

Har hört att vissa frågar om man tar några vitaminer på papper som man ska skriva i isåfall, men kollar dom om man har för mkt vitaminer i kroppen då eller? Förstår inte
Ja det gör dom nog. Notera att jag inte kissade rent, utan jag kissade bara vatten som var av gul nyans tack vare B-vitaminen.
Citera
2016-09-29, 12:59
Medlem
outofcases avatar
Hej
Jag pissar 1 ggr i veckan, en gång med sticka och en gång analys.. Söker dem efter lyrica på analys? Räcker 4 dagar att bli ren på?
Citera
2016-09-29, 15:38
Medlem
zAEBBEs avatar
Syns DMT ( changa) på urinprov?
Citera
2016-09-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Hej
Jag pissar 1 ggr i veckan, en gång med sticka och en gång analys.. Söker dem efter lyrica på analys? Räcker 4 dagar att bli ren på?

Så vitt jag vet finns inget urinprov på lyrica, däremot på saliv.. de där jävla badass testet som tar ALLT. Du kan nog vara lugn!
Citera
2016-09-29, 20:49
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Så vitt jag vet finns inget urinprov på lyrica, däremot på saliv.. de där jävla badass testet som tar ALLT. Du kan nog vara lugn!

Jag menade 2 gånger i veckan en gång sticka o en gång analys.. Morgonprogram
Citera
2016-09-30, 01:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Syns DMT ( changa) på urinprov?

Ja.
Citera
2016-09-30, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Hej

Lyrica ska inte visas på pissprov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in