2024-02-17, 11:58
Medlem
Kingandaces avatar
Syns Psilocybin på någon form av multitest? Urin- eller salivprov.. Eller syns det bara om man söker efter just dom metaboliterna?
Citera
2024-02-19, 02:48
Medlem
Rökte ungefär 2g hasch och tog 1 200mg tram i måndags alltså 7dagar sen och innan de var det typ 2 månader jag tog något och ska ha pisse på torsdag har druckit ungefär 3-4 liter vatten varje dag och svettats mycket sen jag rökte de är rätt lugnt va?
Citera
2024-02-19, 13:18
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Syns Psilocybin på någon form av multitest? Urin- eller salivprov.. Eller syns det bara om man söker efter just dom metaboliterna?

Vanlig 12 sticka som dom flesta använder syns det inte på. Vet dock inte hur det är med dom där monster stickorna med 17+ substanser. Skulle inte tro det.
När jag var på behandlingshem hade dom en enskild sticka för bland annat svamp och LSD.
Citera
2024-02-19, 13:20
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey1233
Rökte ungefär 2g hasch och tog 1 200mg tram i måndags alltså 7dagar sen och innan de var det typ 2 månader jag tog något och ska ha pisse på torsdag har druckit ungefär 3-4 liter vatten varje dag och svettats mycket sen jag rökte de är rätt lugnt va?

Jättelugnt om du inte tog något på 2 månader innan som du sa.
Citera
2024-02-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey1233

Jag vill påstå att det absolut inte är lugnt angående rökat!
Citera
2024-02-19, 17:01
Medlem
Blev testad i helgen för narkotikabrott fick ta urinprov men de kommer vara negativt och jag undrar lite hur lång tid tar det innan man får svar på testet och hur blir man isåfall meddelad?
Citera
2024-02-19, 19:15
Medlem
En fråga.
Går på rutinmässiga urinprov uppepå vuxen psyk efter kraftig Benzo missbruk. Fått hjälp med nedtrappning och är nu ren.
Men för tre veckor sen började jag helt plötsligt kissa positivt på Benzo, tre gånger på rad (kissar 2ggr/v) Bad dom skicka iväg det på analys och fick svar idag att det ändå visade positivt på Benzo (sköterskan rabblade massor av olika mediciner inom Benzo) och sköterskan sa att dom inte kunde specificera vad det var och dom kunde ingenting om korsreaktioner heller!
Nu till problemet. Jag har inte rört en tablett inom Benzogruppen sen 2/1 då min sista uttrappnings-stesolid togs.

Jag äter enbart sertralin/zoloft i hög dos sen inget mer. Och jag är helt ärlig!
Jag blir frustrerad och ledsen…
Citera
2024-02-19, 19:50
Medlem
stabizens avatar
Nån som vet hur det är med bromonordiazepam?? Snälla nån som vet om det visar + på sticka?
Citera
2024-02-19, 20:19
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerosR
En fråga.
Går på rutinmässiga urinprov uppepå vuxen psyk efter kraftig Benzo missbruk. Fått hjälp med nedtrappning och är nu ren.
Men för tre veckor sen började jag helt plötsligt kissa positivt på Benzo, tre gånger på rad (kissar 2ggr/v) Bad dom skicka iväg det på analys och fick svar idag att det ändå visade positivt på Benzo (sköterskan rabblade massor av olika mediciner inom Benzo) och sköterskan sa att dom inte kunde specificera vad det var och dom kunde ingenting om korsreaktioner heller!
Nu till problemet. Jag har inte rört en tablett inom Benzogruppen sen 2/1 då min sista uttrappnings-stesolid togs.

Jag äter enbart sertralin/zoloft i hög dos sen inget mer. Och jag är helt ärlig!
Jag blir frustrerad och ledsen…
sertralin/zoloft kan ge falskt utslag på sticka, det där med analysen kan jag inte svara på.
https://www.ferle.se/korsreaktion/
Citat:
Zoloft
Kan ge positivt utslag på klonazepam-testet. Vid mycket höga doser kan det också gi utslag på bensodiazepin-testet.
Substans: Sertralin
Citera
2024-02-20, 15:48
Medlem
Är jag negativ?
https://ibb.co/gFWHX3r
Citera
2024-02-20, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Är jag negativ?