2016-10-27, 15:58
Medlem
Haha fan vad grinig han är henke. Aldrig gillat hans arroganta stil. Hoppas gefle skickar han till superettan

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/helsingborg/article23796355.ab
Citera
2016-10-27, 16:01
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Haha fan vad grinig han är henke. Aldrig gillat hans arroganta stil. Hoppas gefle skickar han till superettan

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/helsingborg/article23796355.ab

Ska bli intressant att se Henke och Helsingborgs eftermäle. Den spontana känslan är ju att om Henke är ett tränarämne som har potential att bli något ska han nog trots extremt kaos i klubben och knappa resurser kunnat ta HIF till säker mark en sån här dålig säsong av allsvenskan.

Å andra sidan kanske det visar sig att HIF anno 2015-2016 är helt omöjligt att styra rätt och att det är ett sjunkande skepp oavsett tränare.

Vi får se. Men Henrik Larsson BORDE svärta ner sitt rykte efter nu 2 raka rätt kassa tränarsejourer men jag tvivlar på att han får svårt att få ett nytt jobb. Men det är ju inte direkt mycket han kan skryta med eller använda som bevis/tyngd när han söker sitt nya jobb.
Citera
2016-10-27, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Ska bli intressant att se Henke och Helsingborgs eftermäle. Den spontana känslan är ju att om Henke är ett tränarämne som har potential att bli något ska han nog trots extremt kaos i klubben och knappa resurser kunnat ta HIF till säker mark en sån här dålig säsong av allsvenskan.

Å andra sidan kanske det visar sig att HIF anno 2015-2016 är helt omöjligt att styra rätt och att det är ett sjunkande skepp oavsett tränare.

Vi får se. Men Henrik Larsson BORDE svärta ner sitt rykte efter nu 2 raka rätt kassa tränarsejourer men jag tvivlar på att han får svårt att få ett nytt jobb. Men det är ju inte direkt mycket han kan skryta med eller använda som bevis/tyngd när han söker sitt nya jobb.

Henke som landslagscoach är ju ett skämt. Både han och zlatan har ingen självkritik.
Citera
2016-10-27, 16:08
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Henke som landslagscoach är ju ett skämt. Både han och zlatan har ingen självkritik.

Vad har Zlatan med det här att göra?

Å andra sidan har väl Henrik Larsson aldrig påstått att han borde fått landslagsjobbet eller att han var/är redo?
Citera
2016-10-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Vad har Zlatan med det här att göra?

Å andra sidan har väl Henrik Larsson aldrig påstått att han borde fått landslagsjobbet eller att han var/är redo?

Kom bara att tänka på hur lika zlatan han är gentemot media
Citera
2016-10-27, 16:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Bäst är subjektivt, MFF har flest allsvenska guld men har t.e.x aldrig vunnit en europeisk cuptitel.
Jag håller nog Blåvitt anno 1982 och 1987 som bättre, sm-guld och UEFA-cup guld x2.

Grattis för övrigt!

Tackar, tackar. Se nu till och knip 4:e platsen så ni har en chans att få spela i EL nästa säsong.
Citera
2016-10-27, 16:18
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:

Den intervjun är så pinsam så jag vet inte vad jag ska säga. Henke utmålar sig som en jävla mentalpatient med den intervjun. Varför ens gå med på en intervju om man nu ändå inte tänker svara på frågorna som ställs?
Citera
2016-10-27, 16:23
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det har du förstås helt rätt i. Men hellre det än att åka upp, lägga sig på försvar och hoppas på 0-0...Nanne eftersträvade tydligen något slags rekord i att ligga rätt i positionerna och hoppas på en ströchans framåt. Tyvärr var det Solheim som fick dom chanserna.

Tror inte man hoppades på 0-0 utan spelade en cynisk fotboll för att få bästa möjliga resultat. Precis som man gjort på bortaplan hela hösten. Det har inte varit kul att se, men det har gett poäng...

Visst vore det roligare med mer anfallsfotboll även på bortaplan, men jag tar hellre 0-0 med tätt/tråkigt försvarsspel än 2-4 i baken alla dagar i veckan.
Citera
2016-10-27, 16:28
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tackar, tackar. Se nu till och knip 4:e platsen så ni har en chans att få spela i EL nästa säsong.

Vi är fortfarande kvar i SV.Cupen.
Citera
2016-10-27, 16:30
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Vi är fortfarande kvar i SV.Cupen.

Ha ha .
Citera
2016-10-27, 16:40
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Erkänn att du var med i "Aktionsgruppen Rädda Bajen".

http://www.dn.se/sport/fotboll/ett-klassiskt-hammarby-upprop-i-dn/
Det viktiga är inte att vinna utan att dricka bärs med polarna...

Bajen är en lite speciell klubb kan man säga. Men det är klart att jag helst spelar snyggt och vinner.

Man vill ju inte bli som Djurgården som bara bryr sig om resultat, annars skiter de i att gå på matcherna...

Senast redigerad av gato12 2016-10-27 kl. 16:46.
Citera
2016-10-27, 16:52
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det viktiga är inte att vinna utan att dricka bärs med polarna...

Bajen är en lite speciell klubb kan man säga. Men det är klart att jag helst spelar snyggt och vinner.

Man vill ju inte bli som Djurgården som bara bryr sig om resultat, annars skiter de i att gå på matcherna...

3 AIK 27 15 8 4 47-24 53
9 Hammarby 28 10 8 10 45-45 38
11 Stockholms stolthet 27 11 1 15 40-44 34

Är det resultatet som gäller kan det inte vara alltför många i badkaret per match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in