2016-05-29, 09:21
Medlem
Bajen-Gefle måste väl ändå vara årets ångestmatch så här långt? Det lag som förlorar den matchen lär nog bli cementerat i botten tror jag. Frågan är om Nanne kan bli kvar i Hammarby vid förlust idag?
Citera
2016-05-29, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Bajen-Gefle måste väl ändå vara årets ångestmatch så här långt? Det lag som förlorar den matchen lär nog bli cementerat i botten tror jag. Frågan är om Nanne kan bli kvar i Hammarby vid förlust idag?
Gefle är nog cementerade i botten oavsett. För vår del återstår det att se, finns trots allt medel för att förstärka ordentligt i sommar.
Citera
2016-05-29, 09:46
Medlem
Keldons avatar
Kalmar har gjort 16 mål hittills. 9 av dem har Antonsson gjort och han kommer säljas u deras sommaren. Diouf har gjort tre och är skadad resten av säsongen. Vem ska göra målen???
Citera
2016-05-29, 10:43
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Kalmar har gjort 16 mål hittills. 9 av dem har Antonsson gjort och han kommer säljas u deras sommaren. Diouf har gjort tre och är skadad resten av säsongen. Vem ska göra målen???

Tycker ändå det är lite märkligt att Pär Ericsson är så totalt utfryst hos er. Han petar ju givetvis inte Antonsson men han har väl knappt funnits med på bänken i år? Han gjorde en hel del nytta för oss i höstas när vi slog allt och alla. Såg honom hoppa in i någon match för er, Östersund tror jag, där han tillförde rejält med energi i ert lag.
Citera
2016-05-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Tycker ändå det är lite märkligt att Pär Ericsson är så totalt utfryst hos er. Han petar ju givetvis inte Antonsson men han har väl knappt funnits med på bänken i år? Han gjorde en hel del nytta för oss i höstas när vi slog allt och alla. Såg honom hoppa in i någon match för er, Östersund tror jag, där han tillförde rejält med energi i ert lag.

Pär Ericsson förtjänar all skit han kan få.
Hoppas hans elit karriär är över nu. Elit och elit iof.

Hur helvete kunde IFK ta in denna sopa i sin trupp en gång i tiden?
Citera
2016-05-29, 13:33
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Fast när du jämför med andra evenemang som samlar tiotusentals människor är de oftast mindre stökiga. Alkohol eller ej. Eller kan du komma på något som skapar mer våld och oreda? Det som är helt klart är att det knappt existerar alls någon annanstans om vi talar om stora grupperingar som slåss mot varandra (däremot finns det naturligtvis våldtäktsproblematik på festivaler t.ex.)

Det enda jag kan komma på är politiska demonstrationer, som visserligen oftast inte samlar lika många som en fotbollsmatch men där våldet är ganska frekvent.

Valfri festival brukar väl ha fler anmälda brott än en allsvensk säsong.
Citera
2016-05-29, 15:58
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Valfri festival brukar väl ha fler anmälda brott än en allsvensk säsong.

Precis som jag skrev i inlägget du citerade.
Citera
2016-05-29, 16:18
Bannlyst
Luktar målkalas för BK Häcken idag. 3-0?
Citera
2016-05-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Luktar målkalas för BK Häcken idag. 3-0?
Inte omöjligt alls. Djurgårdens målvakter ser inte direkt jättestarka ut.
Citera
2016-05-29, 17:12
Avslutad
Det har varit en tragglig vår för blåvitt med höga toppar och djupa dalar. Skönt dock att vi inkasserade 3 pinnar i ett hett Helsingborg dagen till ära även om man var något orolig ett tag under den andra halvleken. Man får hoppas att vi får behålla stora delar av truppen denna silly, och tappar vi viktiga kuggar, så litar jag på Gren att han fixar in någon ny gubbe.

PS, Det är svårt att inte bli charmad av PaKa.
Citera
2016-05-29, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Det har varit en tragglig vår för blåvitt med höga toppar och djupa dalar. Skönt dock att vi inkasserade 3 pinnar i ett hett Helsingborg dagen till ära även om man var något orolig ett tag under den andra halvleken. Man får hoppas att vi får behålla stora delar av truppen denna silly, och tappar vi viktiga kuggar, så litar jag på Gren att han fixar in någon ny gubbe.

PS, Det är svårt att inte bli charmad av PaKa.
Han verkar ju dock vara en tönt, vilket drar ner betyget.
Citera
2016-05-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Han verkar ju dock vara en tönt, vilket drar ner betyget.

Hur kommer det sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in