2016-04-10, 11:08
Medlem
Lurigfaxs avatar
Missar dessvärre mertalet av dagens allsvenska matcher, har någon koll på om man kan streama dessa i efterhand?

Vill minnas att canalplus/cmore hade en sån funktion för några år sen.
Citera
2016-04-10, 11:14
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Missar dessvärre mertalet av dagens allsvenska matcher, har någon koll på om man kan streama dessa i efterhand?

Tror att det går att se gratis i efterhand på Cmore. Skapa ett konto och strunta i att köpa ett paket.
Citera
2016-04-10, 11:30
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrStorfurste
Tror att det går att se gratis i efterhand på Cmore. Skapa ett konto och strunta i att köpa ett paket.

Tack!

Gratis? Låter lite väl bra för att vara cmore...
Citera
2016-04-10, 11:41
Medlem
Nimelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Är det vänster eller höger tå han har ont i?? Räcker med att Ofori ''råkar'' trampa på han så kommer han få utgå

Vilken jävla vidrig mentalitet ni gnagarsvin har. Hoppas Blåvitt tar tredje raka uppe i Solna.
Citera
2016-04-10, 11:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

det går att se i efterhand.
Citera
2016-04-10, 12:25
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Tack!

Gratis? Låter lite väl bra för att vara cmore...
Om dom inte har fixat till det så är det sant, det låter alltså bättre än det är..

Kändes lite som att dom använde gratistittarna för att utjämna bandbredden bara. Ibland gick det alldeles utmärkt men det var inte helt ovanligt att en halvlek tog en bit över en timma att kolla på grund av att det hackade så.
Citera
2016-04-10, 12:31
Medlem
ArneIIIs avatar
Idag har man alltså att välja mellan Gefle-Djurgården och Hammarby-Helsingborg. Jag pallar inte att ha igång två matcher samtidigt.

Valet blir väl Djurgården. Mest för att se hur Ranegie och serieledarna är i år.

Senare lär väl Kalmar åka å tredje förlusten i år - Kris! Kris! Kris!

Blir Falkenberg laget som Östersund kan uppvisa sin passningsfotboll till fullo mot eller kommer jämtingarna återigen falla p.g.a. sin naivitet? Araba känns som hand i handsken mot ett lag som ÖFK.
Citera
2016-04-10, 12:33
Medlem
Losec.Muppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII

Valet blir väl Djurgården. Mest för att se hur Ranegie och serieledarna är i år.
Ranegie är inte med i truppen, tyvärr. Känning i ljumsken under matchen mot Falkenberg.
Citera
2016-04-10, 13:57
Medlem
Mörkt i HIF.
I have no hope anymore.
Jag tror HIF lyckas med en bedrift i år. Jag tror de åker ur så som de spelar av andra halvlekar. Däremot tror jag att de vinner SM GULD om bara första halvleken räknas. Det måste ju vara ngt slags rekord

FYFAN, vad poäng laget skänker bort...
Citera
2016-04-10, 15:11
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Mörkt i HIF.
I have no hope anymore.
Jag tror HIF lyckas med en bedrift i år. Jag tror de åker ur så som de spelar av andra halvlekar. Däremot tror jag att de vinner SM GULD om bara första halvleken räknas. Det måste ju vara ngt slags rekord

FYFAN, vad poäng laget skänker bort...

Lite väl enkelt synsätt att se det som att ni varit superbra i första och usla i andra och därigenom tappat era poäng den vägen. Åtminstone gällande matchen mot oss senast, såg inte er premiär.

På Olympia senast var det ju ingen markant skillnad på varken ert spelsätt eller kvaliteten där i halvlekarna emellan, den stora skillnaden var ju snarare att vi uppträdde otroligt oorganiserat med uselt passningsspel i första. Något som vi fick bukt med i andra och därigenom åt oss tillbaka in i matchen.
Citera
2016-04-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Lite väl enkelt synsätt att se det som att ni varit superbra i första och usla i andra och därigenom tappat era poäng den vägen. Åtminstone gällande matchen mot oss senast, såg inte er premiär.

På Olympia senast var det ju ingen markant skillnad på varken ert spelsätt eller kvaliteten där i halvlekarna emellan, den stora skillnaden var ju snarare att vi uppträdde otroligt oorganiserat med uselt passningsspel i första. Något som vi fick bukt med i andra och därigenom åt oss tillbaka in i matchen.

Extremt förenklat...
Herregud vad vi är dåliga.
Vi förtjänar inte spela i allsvenskan.
Smågrabbarna passar nog bättre i superettan.
Nog dags att slå Ardian Gashi en signal och höra om han inte kan komma tillbaka. Utan en mittfältare av klass så åker HIF skoningslöst ur.
Citera
2016-04-10, 16:42
Medlem
Facked-Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrStorfurste
Hur skapar man ett konto utan att köpa ett paket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in