2016-01-02, 15:08
Medlem
ejdars avatar
Hej har fått en bra pris på en Lynx rave och nu undrar jag vilket det bästa sättet att finansiera ett köp. Har ingen fast inkomst men jobbar svart lite då och då så jag får in pengar men främst under sommarhalvåret. Bor hos min morsa som har en villa som är avbetald men kanske inte värd ner en 800 000. Min morbror har egen VVS firma. Jag har inga skulder. Hur gör jag, hur skulle ni lösa detta. Måste fan ha denna skoter i år.
Citera
2016-01-08, 04:49
Medlem
napsterdreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejdar
Hej har fått en bra pris på en Lynx rave och nu undrar jag vilket det bästa sättet att finansiera ett köp. Har ingen fast inkomst men jobbar svart lite då och då så jag får in pengar men främst under sommarhalvåret. Bor hos min morsa som har en villa som är avbetald men kanske inte värd ner en 800 000. Min morbror har egen VVS firma. Jag har inga skulder. Hur gör jag, hur skulle ni lösa detta. Måste fan ha denna skoter i år.

Ta ett lån vettja.
Citera
2016-01-08, 11:20
Medlem
idiamindadas avatar
Bara att glömma, du har inte råd.
Citera
2016-01-10, 02:39
Medlem
Övertala din mor att låna upp lite på huset, då betalar du lägsta möjliga ränta.
Sen tar jag för givet att du snabbt betalar tillbaka varje krona till morsan och hjälper henne med snöskottning och städning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in