2014-09-12, 17:22
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Tack, det var snällt sagt
Jag kan bara hålla med om att dina fötter är vackra
Citera
2014-10-05, 12:59
Medlem
Jag tycker också vackra nylonklädda fötter, gärna direkt urtagna från högklackade skor så att de är fuktiga och varma.
Kan slicka och hålla på med fötter väldigt länge
Citera
2014-10-06, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver-surfer20
Ett litet tips till alla fotälskare nu när det börjar gå mot höst. Om man är på krogen den här tiden finns det några tappra tjejer som fortfarande har sko med öppna tår. Mitt tips är att börja snacka med dom för att sedan fråga om dom inte blir kall om tårna nu när det börjar bli höst. Oftast svarar dom ja så då kan man alltid säga att man är bra på fotmassage t.ex. För att sedan kanske ge en komplimang om att dom har fina fötter! Ett plus är också att man får stå och kolla på dom medans man pratar om fötterna. Ett litet hösttips från min sida!

Nu har det dock hänt igen att jag sett en fin tjej med sin fot i gips. Jag kan faktiskt inte sluta kolla på tårna som sticker ut ur gipset. Hennes tår var rödmålade och riktigt söta. Tror det är själva sättet som tårna framhävs ut ur gipset jag gillar. Inte så att jag gillar att dom gjort sig illa eller något sånt utan mer själva sättet som tårna visas inget jag letar efter eller så men när jag ser tårna sticka ut blir jag galen! Någon som kan känna igen sig i detta eller har andra erfarenheter?
Instämmer helt och hållet. ..just sättet där tårna syns...ah...fantastisk!!
Citera
2014-10-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Instämmer helt och hållet. ..just sättet där tårna syns...ah...fantastisk!!

Ja en liten dröm har ju blivit att kanske suga på ett par tår som sticker ut ur ett gips! Gillar sättet som tårna framhävs, att allt fokus ligger på dom så att säga. Då är det också rätt enkelt att kolla på dom i och med att dom syns så tydligt. Man ser det dock inte så ofta.. Vad är det du gillar speciellt med det hela?
Synd att vi går mot kallare tider, fötterna försvinner in i strumpor och vinterstövlar.. några bra tips för att se lite fötter någon?
Citera
2014-10-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver-surfer20
Ja en liten dröm har ju blivit att kanske suga på ett par tår som sticker ut ur ett gips! Gillar sättet som tårna framhävs, att allt fokus ligger på dom så att säga. Då är det också rätt enkelt att kolla på dom i och med att dom syns så tydligt. Man ser det dock inte så ofta.. Vad är det du gillar speciellt med det hela?
Synd att vi går mot kallare tider, fötterna försvinner in i strumpor och vinterstövlar.. några bra tips för att se lite fötter någon?
Riktigt synd att vintern närmar sig..men helt ärligt kan jag fan tycka det e rätt skönt...jag menar,det blir FÖR mycket på sommaren,blir fan plågsamt att se så mycket vackra fötter men ej kunna göra något! Jag själv brukar simma 2-3 gånger i veckan på badhus så där kan man få se mycket under vintern,ett tips!!
Citera
2014-10-08, 17:03
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Jag håller med att vintern är tråkig när det gäller att se vackra och nylonklädda tjej och kvinno fötter.
Man älskar ju att se ett par vackra nylonklädda fötter i ett par snygga high heels .
Dessutom blir man ju så sugen på dom , jag älskar ju när dom är varma och svettiga .
Citera
2014-10-08, 17:13
Medlem
Håller med dig, väldigt najs att sniffa och slicka varma nylon fötter
Citera
2014-10-09, 20:38
Medlem
Man får ju inte vara så negativ över vintern! Den erbjuder ju även lite egna dofter och spännande skor.
Är själv lite nyfiken över hur det lite blötare skorna kommer till att ska lukta i år, samt att få se tjejer lämna sina blöta "strumpavtryck" på t.ex fester.

Man får ju se till att vara lite optimistisk ibland också!
Citera
2014-10-20, 15:41
Medlem
Erixon1991s avatar
Hade min första fotfetish upplevelse igår eller hur fan man nu skall kalla det! Men vart på dejt igår och det ena ledde till det andra, vi drack rödtjut och vi blev en aning onyktra. Hon vet att jag har fotfetish då jag sagt detta till henne under tidigare tillfällen. Har även berömt henne för hennes sjukt fina fötter (vilket hon verkligen har) och hon visste att jag älskade hennes fötter. Igår fick jag äntligen ta,kela och smaka på dem, det vart otroligt jävla tändande. Storlek 36, höga fotvalv, rött nagellack, perfektion i min mening! Hon runkade av mig med sina fötter både på det ena och det andra sättet, det vart så otroligt jävla skönt alltså. Slutade med att jag krämade ner hennes fötter ganska rejält med mitt dna,fyfan det vart det bästa som hänt mig! Hon gillade det också och tyckte det vart skönt när jag tog hand om hennes små fötter och hon ville gärna göra det igen sa hon! Så nästa gång jag träffar denna donnan lär det bli ännu mer härligheter och en hel del fotfetish!
Citera
2014-11-01, 23:24
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erixon1991
Hade min första fotfetish upplevelse igår eller hur fan man nu skall kalla det! Men vart på dejt igår och det ena ledde till det andra, vi drack rödtjut och vi blev en aning onyktra. Hon vet att jag har fotfetish då jag sagt detta till henne under tidigare tillfällen. Har även berömt henne för hennes sjukt fina fötter (vilket hon verkligen har) och hon visste att jag älskade hennes fötter. Igår fick jag äntligen ta,kela och smaka på dem, det vart otroligt jävla tändande. Storlek 36, höga fotvalv, rött nagellack, perfektion i min mening! Hon runkade av mig med sina fötter både på det ena och det andra sättet, det vart så otroligt jävla skönt alltså. Slutade med att jag krämade ner hennes fötter ganska rejält med mitt dna,fyfan det vart det bästa som hänt mig! Hon gillade det också och tyckte det vart skönt när jag tog hand om hennes små fötter och hon ville gärna göra det igen sa hon! Så nästa gång jag träffar denna donnan lär det bli ännu mer härligheter och en hel del fotfetish!

Kan inte säga annat än att jag är otroligt avundsjuk!
Citera
2014-11-01, 23:32
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Kan inte säga annat än att jag är otroligt avundsjuk!

Har du inte någon erfarenhet av ämnet att dela med dig?

/ Leif
Citera
2014-11-01, 23:34
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Har du inte någon erfarenhet av ämnet att dela med dig?

/ Leif

Inte något som hänt nyligen tyvärr, var ganska läge sedan jag själv hade liknande upplevelser senast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in