Citat:
Ursprungligen postat av
lanzer
N'a'r b'o'rjade du med detta egentligen? Var ligger du aldersm'a'ssigt? Hur kan du inte vara skraj? K'a'nns som du 'a'r lite 'a'ldre och har en del erfarenhet, men vad vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av
Rembrandth
Men hur brukar du fråga? Går du bara rakt på sak direkt eller säger du nåt annat först, och hur blir den första reaktionen från tjejens sida? Är det tjejer som är ensamma eller typ kompisgäng? Och om de vill sälja skor till dig eller trampa på dig, gör de det omgående eller vad händer?
Jag började med detta för ca 3 år sedan om jag inte mindes helt fel, jag har frågat massor med tjejer på nätet under ca 15 års tid men sen helt plötsligt var jag bara tvungen att fråga en kvinna som jag träffade på cykel när jag cyklade från jobbet en gång, sååå grymt härliga och välanvända ballerinor, men jag fick ett: Verkligen inte! som svar, jag hade på mig solglasögonen och det var nog inte så bra, efter det så tar jag alltid av mig solbrillorna om jag har dom på mig, för dom härligaste skorna finns ju i det soligaste vädret.
Jag är inte skraj, det känns ju iofs lite pinsamt men tjejer är så underbara och snälla så hittills har jag fått alla nekande svar sagda på ett snällt sätt, sen får man ju värsta kicken av att fråga, både för att man frågar och att hon har på sig grymt sexiga skor.
Jag är 30+ så det kan ju ha med åldern att göra att man vågar mer, men det är viktigt att fråga på rätt sätt, att man är artig och inte är så mycket PÅ, och så måste man ju givetvis acceptera hennes svar, som förmodligen blir nej.
Jag är ganska rak på sak när jag frågar, jag säger typ: Ursäkta, bla bla skulle du kunna tänka dig att sälja skorna, eller om du fick bra för dina skor, skulle du kunna tänka dig att sälja dom?
Jag frågar först om hon skulle kunna tänka sig att sälja sina skor som hon har på sig, och standardfrågan brukar ofta bli: Jasså, vad ska du med dom till då? Eller: Varför vill du ha dom? Och jag säger rakt ut och ärligt, att jag gillar skor.

Och känns det bra kan man ju slänga iväg en tramp fråga, man vet ju aldrig om hon är sadist.
Jag frågar oftast ensamma tjejer, men jag har i alla fall vid två tillfällen frågat då det varit två tjejer som gått med varandra, men är det en kille med så skippar jag, inte för att jag är rädd att bli nedslagen, utan mer för jag inte går igång på killar och vill inte ha med dom å göra.
Jag ser så grymt många fina tjejer ute nu med härliga och sexiga skor, jag ska se om man kan ta sig ut i helgen och söka lite festande tjejer nu när det är bal och skolavslutning och allt.
Jag ska även se om jag vågar fråga fotbollstjejer på väg från eller till träning om dom kan trampa och hoppa på mig med sina fotbollsskor.
Finns gott om såna under sommaren.