2014-04-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HertigTorulf.
Vafan? Stå på dig vafan, varför skämmas för din fetisch? första jag skulle fråga är "vadå tycker du det är konstigt eller?" när hon bara blänger på skärmen helt tyst. Ifall ja så fråga varför, ifrågasätt allting.

Var som dig när jag när jag var yngre, skämdes som fan för det nu kan jag berätta det för vilket ONS som helst, och givetvis partners.

Aldrig varit med om att det varit ett big nono, nånsin.
Jag håller med Jasmine. Önskar att jag hade modet.
Citera
2014-04-17, 21:27
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HertigTorulf.
Vafan? Stå på dig vafan, varför skämmas för din fetisch? första jag skulle fråga är "vadå tycker du det är konstigt eller?" när hon bara blänger på skärmen helt tyst. Ifall ja så fråga varför, ifrågasätt allting.

Var som dig när jag när jag var yngre, skämdes som fan för det nu kan jag berätta det för vilket ONS som helst, och givetvis partners.

Aldrig varit med om att det varit ett big nono, nånsin.

Tja, det beror väl också lite på vilken typ av fot-material man kollat på; om man har browser historiken full av sånt här så kanske det är lite svårt att försvara (NSFW!)
http://xhamster.com/movies/2529775/giant_feet_destroying_slave_face_and_trampling_and _smother.html
Citera
2014-04-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Tja, det beror väl också lite på vilken typ av fot-material man kollat på; om man har browser historiken full av sånt här så kanske det är lite svårt att försvara (NSFW!)
http://xhamster.com/movies/2529775/giant_feet_destroying_slave_face_and_trampling_and _smother.html
Skulle ens eventuella tjej se sökhistoriken full av Googlingar på fötter, bilder osv... Det samtalet skulle ju bli..... Intressant
Förhoppningsvis vet hon om ens fetish för fötter innan. Men nog skulle man ändå bli rätt skamsen, även om hon skulle veta.
Citera
2014-04-21, 23:38
Medlem
Jaha,"säsongen" för oss fotfetischer är på ingång..nån med något intressant att dela med sig..bild eller historia kvittar
Citera
2014-04-22, 07:44
Medlem
När jag raggar tjejer har jag märkt en sak. Ju finare fötter desto svårare att få. Ju finare fötter desto mer känslig är hon (kittlig, fobi för beröring).

Ensam om att fundera tänkt på detta? Iaf så tycker jag det hänger ihop på något vis.
Citera
2014-04-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Jaha,"säsongen" för oss fotfetischer är på ingång..nån med något intressant att dela med sig..bild eller historia kvittar
Nej, inte så mycket så. Men det är en fin tid nu när kvinnorna börjar gå runt i schysta och mer tilltalande skor. Mycket ögongodis.

Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
När jag raggar tjejer har jag märkt en sak. Ju finare fötter desto svårare att få. Ju finare fötter desto mer känslig är hon (kittlig, fobi för beröring).

Ensam om att fundera tänkt på detta? Iaf så tycker jag det hänger ihop på något vis.
Det har jag aldrig funderat på
Citera
2014-04-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy

Ja så är det väl med det mesta i livet, man vill ha det man inte kan få..
Det där med att finare fötter e mer känsliga vet jag inte..inget jag har tänkt på faktiskt.
Citera
2014-04-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Ja så är det väl med det mesta i livet, man vill ha det man inte kan få..
Det där med att finare fötter e mer känsliga vet jag inte..inget jag har tänkt på faktiskt.
Att man ofta vill ha det man inte kan få, det är ju nästan vardag.
Men man kan ju hoppas att den tjej man får, har fina fötter och att man tillåts "leka" med dom.
Citera
2014-04-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafemugg90
Att man ofta vill ha det man inte kan få, det är ju nästan vardag.
Men man kan ju hoppas att den tjej man får, har fina fötter och att man tillåts "leka" med dom.
"Men man kan ju hoppas att den tjej man får, har fina fötter och att man tillåts "leka" med dom."
Kan man vinna en större jackpot?
Citera
2014-04-23, 09:58
Medlem
Bästa vore väl om hon gillade det så pass mycket att man inte hade något val
Citera
2014-04-23, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
Bästa vore väl om hon gillade det så pass mycket att man inte hade något val
Det skulle vara det ultimata
Citera
2014-04-24, 08:43
Medlem
Ikväll blir det utgång och jakt efter kvinnofötter att dyrka inatt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in