Citat:
Ursprungligen postat av
nina906
Det visste jag inte, men när du säger det kan jag tänka mig att kontor är guldgruvor för fotfetischister. Kanske även gym och tvättstugor? Han såg helt okej ut, normalt utseende. Ja, så mycket som han dyrkade fötter kan jag bara föreställa allt han gjort innan vi träffades.

Tror helt klart kontor, om man har möjlighet att jobba i en lokal utan kameraövervakning.. Finns typ klipp på xhamster som går ut på att man filmar tjejer i smygg när de strosar runt i sina ballerinaskor eller klackar på kontoret/matsalen. Sen när de gått hem, då norpar man skorna snabbt, går in på toa och laddar dem fulla med sarre, och så ställer man tillbaka dem för att torka över natten som att inget hänt

Givetvis filma allt ihop och lägga ut
Tvättstuga känns svårt. Gym känns svårt också. Kameraövervakad hall och entré. Man har ju läst ett och annat om skotjuvar på gym, men riskabelt och känns onödigt att begå brott. Har endast kunna sniffa på skor i ett privat gym där hall och hallgång är lite separerad från gymmet och man har lite mer översikt över vilka som är på gymmet osv. Man brukar veta precis vems tjejskor det är om inte annat
I tvättstuga har jag svårt att tro man hittar skor. Möjligtvis att städare kanske kommer åt ett par trosor som inte hunnit bli tvättade ännu. Det är ju allmänt känt att städare bara kan gå in under en pågående tvättid med bricka och göra sin busniess utan någon som helst oro för att bli upptäckt.