2024-12-12, 14:53
Medlem
nina906s avatar
Som tonåring avskydde jag mina fötter då jag jämförde de med mindre kvinnofötter som jag tyckte såg sötare ut. När jag var runt 18 sålde jag ett par klackar, och blev kontaktad av en man som ville köpa dem till sin fru. När jag skulle möta upp honom så skrev han att "om du tar med 4 par smutsiga strumpor så får du 300kr extra".

Ung och girig som jag var, rotade jag givetvis direkt i tvättkorgen. Tog med en tjejkompis och mötte upp honom. Det utvecklades därefter till att vi träffades och han gav fotmassage och slick mot betalning. Hans krav var att fötterna skulle vara riktigt svettiga och lukta "holländsk ost".

Jag gjorde detta ett tag tills jag tröttnade då han var tjackad i princip hela tiden och paranoid och konstig. Det här har satt lite spår i mig, så när min nuvarande kille masserar mina fötter blir jag lite pirrig.
Citera
2024-12-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Som tonåring avskydde jag mina fötter då jag jämförde de med mindre kvinnofötter som jag tyckte såg sötare ut. När jag var runt 18 sålde jag ett par klackar, och blev kontaktad av en man som ville köpa dem till sin fru. När jag skulle möta upp honom så skrev han att "om du tar med 4 par smutsiga strumpor så får du 300kr extra".

Ung och girig som jag var, rotade jag givetvis direkt i tvättkorgen. Tog med en tjejkompis och mötte upp honom. Det utvecklades därefter till att vi träffades och han gav fotmassage och slick mot betalning. Hans krav var att fötterna skulle vara riktigt svettiga och lukta "holländsk ost".

Jag gjorde detta ett tag tills jag tröttnade då han var tjackad i princip hela tiden och paranoid och konstig. Det här har satt lite spår i mig, så när min nuvarande kille masserar mina fötter blir jag lite pirrig.

Det där var hett. När jag var 18 köpte jag faktiskt ett par klackar av tjej på tradera. Det var första gången hihi, och hon bodde i samma område som mej så jag angav grannens adress brevid för att jag inte vågade avslöja min egen. Detta var när postnord appen var rätt så ny och så.Trodde jag skulle få SMS-avisering typ eller nåt och slippa en brevavisering till brevlåda. Aja, dum som jag är - paketet går tillbaka till henne för postnord gör slagningar i folkbokföring, och hon tar reda på min riktiga adresses och kommer förbi en dag, ringer på min riktiga dörr, jag öppnar. Hon säger ingenting när jag öppnar utan bara ett leende på läpparna och ger mej paketet med hennes snyggaste rosa klackar. Den här tjejen var en 10av10, blond snygging och det hela vart ytterst pinsamt Men hon hade ju givetvis en kille, fanns inget intresse. Antar du var singel tjejen i övrigt var nog 24-25 eller nåt
Ångrar än idag att jag inte har kvar dem klackarna :/ men det är för länge sen nu.
Senast redigerad av fonzen 2024-12-16 kl. 18:33.
Citera
2024-12-18, 15:02
Medlem
Citat:

Får man fråga vad det kostade? Är det länge sedan?
Citera
2024-12-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabarberkungen

hon kanske gjorde det helt gratis
Citera
2024-12-19, 13:38
Medlem
nina906s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabarberkungen

Han betalade både med pengar och kläder/skor som jag fick välja. Utöver det bjöd han på mat och skjuts till fester. Jag minns knappt några specifika summor, det var mycket fylla och knark på den tiden. Men rik var han absolut inte, han jobbade som städare. Det jag minns mest är min mammas frågor om var alla kappor och fina skor kommer ifrån?
Senast redigerad av nina906 2024-12-19 kl. 13:44.
Citera
2024-12-19, 21:51
Medlem
Citat:
Han betalade både med pengar och kläder/skor som jag fick välja. Utöver det bjöd han på mat och skjuts till fester. Jag minns knappt några specifika summor, det var mycket fylla och knark på den tiden. Men rik var han absolut inte, han jobbade som städare. Det jag minns mest är min mammas frågor om var alla kappor och fina skor kommer ifrån?

Var han snygg då? Du vet väl att städare och vaktmästare oftast är dem som kommer åt mest damskor i kontorslandskap när alla gått hem för dagen. Tjejer förvarar ju ofta sina använda klackar på golvet brevid soptunnan under deras datorbord i kundtjänst eller IT - har jobbat kundtjänst en gång så jag vet. Han hade nog både luktat och sprutat i massa olika par långt innan han träffa dej. På sista lagerplatsen jag jobbade på så ansvarade en städare för 3 olika lagerlokaler och hade en lön på 31000 före skatt. Det var mer än oss andra i 20års åldern som hade 25500. Grejen var det att han var minst 50 och hade hållt på i 20 år. Så underskatta inte deras löner. Och så fick han nog OB-tillägg utöver detta för han började köra sent på kvällen vissa dagar.
Senast redigerad av fonzen 2024-12-19 kl. 21:54.
Citera
2024-12-21, 11:24
Medlem
nina906s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Var han snygg då? Du vet väl att städare och vaktmästare oftast är dem som kommer åt mest damskor i kontorslandskap när alla gått hem för dagen. Tjejer förvarar ju ofta sina använda klackar på golvet brevid soptunnan under deras datorbord i kundtjänst eller IT - har jobbat kundtjänst en gång så jag vet. Han hade nog både luktat och sprutat i massa olika par långt innan han träffa dej. På sista lagerplatsen jag jobbade på så ansvarade en städare för 3 olika lagerlokaler och hade en lön på 31000 före skatt. Det var mer än oss andra i 20års åldern som hade 25500. Grejen var det att han var minst 50 och hade hållt på i 20 år. Så underskatta inte deras löner. Och så fick han nog OB-tillägg utöver detta för han började köra sent på kvällen vissa dagar.
Det visste jag inte, men när du säger det kan jag tänka mig att kontor är guldgruvor för fotfetischister. Kanske även gym och tvättstugor? Han såg helt okej ut, normalt utseende. Ja, så mycket som han dyrkade fötter kan jag bara föreställa allt han gjort innan vi träffades.
Citera
2024-12-21, 23:24
Medlem
Citat:
Det visste jag inte, men när du säger det kan jag tänka mig att kontor är guldgruvor för fotfetischister. Kanske även gym och tvättstugor? Han såg helt okej ut, normalt utseende. Ja, så mycket som han dyrkade fötter kan jag bara föreställa allt han gjort innan vi träffades.

Tror helt klart kontor, om man har möjlighet att jobba i en lokal utan kameraövervakning.. Finns typ klipp på xhamster som går ut på att man filmar tjejer i smygg när de strosar runt i sina ballerinaskor eller klackar på kontoret/matsalen. Sen när de gått hem, då norpar man skorna snabbt, går in på toa och laddar dem fulla med sarre, och så ställer man tillbaka dem för att torka över natten som att inget hänt Givetvis filma allt ihop och lägga ut

Tvättstuga känns svårt. Gym känns svårt också. Kameraövervakad hall och entré. Man har ju läst ett och annat om skotjuvar på gym, men riskabelt och känns onödigt att begå brott. Har endast kunna sniffa på skor i ett privat gym där hall och hallgång är lite separerad från gymmet och man har lite mer översikt över vilka som är på gymmet osv. Man brukar veta precis vems tjejskor det är om inte annat

I tvättstuga har jag svårt att tro man hittar skor. Möjligtvis att städare kanske kommer åt ett par trosor som inte hunnit bli tvättade ännu. Det är ju allmänt känt att städare bara kan gå in under en pågående tvättid med bricka och göra sin busniess utan någon som helst oro för att bli upptäckt.
Citera
2024-12-23, 10:43
Medlem
Min senaste kink är att gå ut på stan i damskor.

Igår hade jag en liten barrunda i ett par nyinköpta pumps från H&M.

Jag fick en del både positiva och negativa kommentarer.

Fan vad ont det gör i fötterna efter ett tag. Jag fattar inte hur ni tjejer gör det. Men jag känner mig så jävla sexig. Vill man vara fin får man lida pin.

http://www.laddy.se/visa-bild/2653/
Senast redigerad av djejjeff 2024-12-23 kl. 10:46.
Citera
2024-12-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djejjeff
Min senaste kink är att gå ut på stan i damskor.

Igår hade jag en liten barrunda i ett par nyinköpta pumps från H&M.

Jag fick en del både positiva och negativa kommentarer.

Fan vad ont det gör i fötterna efter ett tag. Jag fattar inte hur ni tjejer gör det. Men jag känner mig så jävla sexig. Vill man vara fin får man lida pin.

http://www.laddy.se/visa-bild/2653/

Ok. Jag tror det finns andra trådar där du kan diskutera dina dragqueen drag. Och har du tur kanske du hittar en dragqueen klubb där du kan hänga med dina storlek 44 högklackade.
Citera
2024-12-23, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Ok. Jag tror det finns andra trådar där du kan diskutera dina dragqueen drag. Och har du tur kanske du hittar en dragqueen klubb där du kan hänga med dina storlek 44 högklackade.

Aha, är den här tråden reserverad för diskussioner om städare som drömmer om att sno skor i kontorslandskap?
Citera
2024-12-23, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djejjeff
Aha, är den här tråden reserverad för diskussioner om städare som drömmer om att sno skor i kontorslandskap?

Man kan ju äga utan att ha snott också . Men okej, bär skor då och strutta runt på stan om du gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in