2016-01-02, 08:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag såg just en dokumentär om drottning Sonja av Norge.

Det var mycket intressant, hon kallas fjälldrottningen för hon vandrar mycket i fjällen och ute i naturen och är folkkär för hon möter människor på deras nivå och kräver inte att folk ska titulera henne Ers majestät som våra kungligheter.

Vad tycker ni om henne? Har ni något skvaller om henne?
Citera
2016-01-02, 12:26
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag såg just en dokumentär om drottning Sonja av Norge.

Det var mycket intressant, hon kallas fjälldrottningen för hon vandrar mycket i fjällen och ute i naturen och är folkkär för hon möter människor på deras nivå och kräver inte att folk ska titulera henne Ers majestät som våra kungligheter.

Vad tycker ni om henne? Har ni något skvaller om henne?

Har också sett program om henne. Hon ger ett så präktigt, folkligt och sympatiskt intryck att man kan bli misstänksam:evilgrin39.

Hon ser ut att ha undvikit pinsamma ansiktslyft som en drottningkollega genomgått. Visar på sunt förnuft.
Citera
2016-01-02, 13:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Har också sett program om henne. Hon ger ett så präktigt, folkligt och sympatiskt intryck att man kan bli misstänksam:evilgrin39.

Hon ser ut att ha undvikit pinsamma ansiktslyft som en drottningkollega genomgått. Visar på sunt förnuft.

Ja, troligen är det hennes vandringar i naturen som gör att hon behåller sin figur till skillnad från den rökande drottningen i Danmark och vår drottning. En sund själ i en sund kropp

Visst är även det norska kungahuset kritiserat men trots det verkar det norska kungahuset ha mer stöd bland folket än det svenska, troligen pga att den norska drottningen är mer folklig.
Citera
2016-01-02, 13:11
Medlem
Teleslingas avatar
Jagtycker att det norska kungahuset över lag verkar bestå av vettiga personer med sunda värderingar. Lite knepigt där med änglarna men..ja...generellt verkar de trevliga och närmast chosefria.
Citera
2016-01-03, 01:59
Medlem
Snapcounts avatar
Jag vet ju inte om det alls stämmer, eller om det är bara "elakt prat"...,men iallfall förr i tiden skall hon haft med sig en manlig vän med sig på fjällturer. Det skall vara fråga om samma man, vid flera utav turerna..

(ingen aning om när, dvs i tidsperspektivet : 80, 90 tal.., eller naturen utav deras bekantskap..)

Sedan var det även något om hennes bakgrund jag hörde.., men knappast något exalterande i.o.m att jag glömt bort det.. )
Citera
2016-01-03, 12:47
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag vet ju inte om det alls stämmer, eller om det är bara "elakt prat"...,men iallfall förr i tiden skall hon haft med sig en manlig vän med sig på fjällturer. Det skall vara fråga om samma man, vid flera utav turerna..

(ingen aning om när, dvs i tidsperspektivet : 80, 90 tal.., eller naturen utav deras bekantskap..)

Sedan var det även något om hennes bakgrund jag hörde.., men knappast något exalterande i.o.m att jag glömt bort det.. )
Knappast vare sig otroligt eller speciellt skandalöst. Harald får väl inte riktigt längre upp den på gehör när han ser den gamla skräcködlan naken så han har väl sitt bredvid som alla andra kungar har och har haft.
Jag skulle dock vilja veta vem som trycker Drottning Silvia men det får bli i en annan tråd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in