2002-05-23, 12:28
Medlem
Återingen har Fröken Shalin skämt ut Sverige, den här gången internationellt så att Danskarna vill bygga en klaffbro på öresundbro.

Är det inte dags för fröken kontokort bedragare att dra sej tillbaka och bli generaldirektör för exempelvis någonting. ( Inte för jag tro hon är lämpad som gernaldirektör, men som minister är hon en katastrof. )

En uttjata uttryck som bruka användas ,är : Jag skäms för att vara Svenska. I den senaste Shalin skandalen med Danskarna undra jag om inte detta uttryck passa bättre in än någonsin.
Citera
2002-05-23, 22:14
Bannlyst
Jag tycker inte heller om Mona Sahlin. Det kryper i mej när jag ser henne på TV med hennes snyft, oärlighet och skenhelighet. Usch! Och hennes insikter i flykting- och invandrarpolitik - en katastrof. Och så skall hon racka ner på alla som inte tycker som hon och kalla dem rasister. Som danskarna t.ex. Persson är värd att förlora valet för henne!
Citera
2002-05-24, 06:47
Medlem
Mona Shalin en skam...

Ja, förutom att hon är en tjuv, så är hon en sån där poltiker som pratar mycket och få lite gjort. I Stockholm har vi en poltiker som har blivit moderaterna gruppledare, hon är en person av folket. Hon har minskat antalet socialbidragtagade, hon har minskat antalet hemlösa.. Det är såna poltiker som sverige behöver, lite snack och mycket verkstad.

Jag har hört ett rykte, att Göran Persson tog i B Ringholm bara för han var så jävla dum i huvudet, på sätt Persson få mer makt.

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
Jag tycker inte heller om Mona Sahlin. Det kryper i mej när jag ser henne på TV med hennes snyft, oärlighet och skenhelighet. Usch! Och hennes insikter i flykting- och invandrarpolitik - en katastrof. Och så skall hon racka ner på alla som inte tycker som hon och kalla dem rasister. Som danskarna t.ex. Persson är värd att förlora valet för henne!
Citera
2002-05-24, 15:08
Medlem
Peter Harolds avatar
Re: Mona Shalin en skam...

Citat:
Ursprungligen postat av soldf

Jag har hört ett rykte, att Göran Persson tog i B Ringholm bara för han var så jävla dum i huvudet, på sätt Persson få mer makt.

Vaddå rykte? Det har väl vem som helst redan märkt... Förövrigt är Bosse Ringholm inte den ende som tillhör (s) intelligensreserv.

Tack för ordet!
Citera
2002-05-28, 14:00
Bannlyst
ringholm och sahlin och leijonborg

det är så sant som det är sagt: ringholm är en lydig lakej och sahlin är helt klart den värsta av alla svenska politiker. en feg hycklande politiskt korrekt åsiktspolis, girig och dum.

för att inte tala om leijonborg. helt klart sinnessjuk.
vad har vi svenskar gjort för ont för att drabbas av sådana pajasar??

calle.
Citera
2002-05-28, 15:12
Medlem
Re: ringholm och sahlin och leijonborg

(edit)
Citera
2002-05-28, 16:18
Bannlyst
politiker

det gjorde ni rätt i scepter. det är där som sådana som sahlin och leijonborg hör hemma. var som helst utom på ett ställe där dom har makt, för det kan dom inte hantera, dom eländiga parasiterna.

calle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in