• 1
  • 2
2015-12-31, 01:57
Medlem
Ducadreams avatar
Jag ska ha top crop metall outfit på mig. Exakt en sådan här:

https://ioneglobalgrind.files.wordpr...g?w=1024&h=812

Är den för slynig?
Citera
2015-12-31, 02:01
Medlem
Akaras avatar
Slynig, nej. Ful som fan, ja.
Citera
2015-12-31, 02:02
Medlem
Slynig, ja. Ful som fan, ja.
Citera
2015-12-31, 02:02
Medlem
Fizzbacks avatar
Hör nog mer hemma i sängkammaren.
Citera
2015-12-31, 02:05
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akara
Slynig, nej. Ful som fan, ja.

Vad som är snyggt är ju en smaksak. Jag gillar den faktiskt. Tillsammans med min tränade kropp. Jag är bara rädd för att se för slynig ut.
Citera
2015-12-31, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag ska ha top crop metall outfit på mig. Exakt en sådan här:

https://ioneglobalgrind.files.wordpr...g?w=1024&h=812

Är den för slynig?

För det första så var den fruktansvärt ful, och för de andra så är det inte kläderna i sig som är slyniga, det har att göra med hur mycket hud personen väljer att visa, visar du mycket hud, framstår du som billig och slynig, alltså inget att sträva efter..
Citera
2015-12-31, 02:08
Medlem
Citat:
Vad som är snyggt är ju en smaksak. Jag gillar den faktiskt. Tillsammans med min tränade kropp. Jag är bara rädd för att se för slynig ut.

Spelar väl ingen roll om du är tränad eller inte, det räcker ju med att titta på bilden du postade för att se vad det är för typ av klientel på en fest där man kan klä sig sådär, tänk om och tänk rätt.
Citera
2015-12-31, 02:11
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revinder
Spelar väl ingen roll om du är tränad eller inte, det räcker ju med att titta på bilden du postade för att se vad det är för typ av klientel på en fest där man kan klä sig sådär, tänk om och tänk rätt.

Men vad är det som är så slynigt med att visa lite hud? Jag går inte ligger med alla killar jag gillar. Väldigt skötsam och aldrig använt droger i hela mitt liv(nej, aldrig ens druckit kaffe om du ska komma med det). Jag dricker inte. Är jag en slyna för att jag visar lite hud?
Citera
2015-12-31, 02:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Men vad är det som är så slynigt med att visa lite hud? Jag går inte ligger med alla killar jag gillar. Väldigt skötsam och aldrig använt droger i hela mitt liv(nej, aldrig ens druckit kaffe om du ska komma med det). Jag dricker inte. Är jag en slyna för att jag visar lite hud?
Ja, visste du inte att du blir automatiskt prostituerad om du visar för mycked hud?
Citera
2015-12-31, 02:17
Medlem
franges avatar
Ja, min första tanke när jag såg den bilden var "Look at me, I'm an attention whore!!!". Så jo, jag instämmer i vad andra skrivit; både ful och slynig. Men så är jag ju en sådan där hemsk näthatare också.
Citera
2015-12-31, 02:33
Medlem
Passar inte riktigt till nyår men du kommer kunna ragga i den på krogen en kvart innan den stänger.
Citera
2015-12-31, 02:34
Medlem
I vilka områden/sammanhang ska du bära plagget? Utstyrseln kan vara rent livsfarlig i vissa områden!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in