• 3
  • 4
2016-01-03, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SabbanJalli
Anledningen är för att på stan ser man många svenskor med blattar
Statstjejer och krogtjejer är lätta för blattarna att plocka upp för dom är mer dominanta

Däremot tjejer som mer håller sig till hemmafester och mindre städer är det såklart mycket enklare som svensk kille

men det finns tyvärr en stor del svenska tjejer , kanske 20 % som tar blatteflörtarna

För ja, ALLA svenska tjejer blir raggade på av blattar, precis alla
Blattar raggar som fan, överallt

Är man tjej å lite kåt å skiter i allt så nappar dom lätt
Därför ser man många på stan med svenskor

Och ALLA "blattar" raggar, eller de som du själv får syn på och som sticker ut ur mängden?
Citera
2016-01-03, 21:23
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Akademiker är en liten minoritet för fan det här besserwisser-tänket är en av anldningarna till att jag själv som akademiker inte tål en del av mina arbetskamrater. Ser alla andra som tillhör arbetarklassen i stil med WT och annat trams. De flesta i Sverige är vanliga knegarsvenssons med vanliga knegarjobb, inte Mjukvaruingenjörer med inriktning Assembler.

Och nej, det är inte bara PH-tjejer.

Nu missförstod du nog mitt inlägg.

Du ser med ett extremt litet undantag brudar på avancerade utbildningar (senare i livet högt utbildade damer) som går till sängs med "streetsmarta" araber och afrikaner.

Är det några svenska brudar som i större antal som gör det (knullar med afrikaner och araber) så är det tjejer som aspirerar på 15 minuters kändisskap i Paradise Hotel eller bara outbildade ambitionslösa småtjejer som går igång på "farliga" killar.

Mina knegarssvenssons döttrar med föräldrar som har lite ambition samt avsikt med sina döttrars utbildning och framtid får inte röra araber eller afrikaner heller.

Det är bara döttrar till kassa föräldrar som låter sina döttrar få bli madrasser åt araber och afrikaner.

Tror du jag har fel?
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2016-01-03 kl. 21:28.
Citera
2016-01-04, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Är du en s.k husblatte eller varför är inte invandrartjejer flickvänsmaterial? Håll dig till dina eegna tjeejer så slipper du sånt elände med svenskaa tjejer som dissar dig för en rosakukad svensson för att hon skäms för vad andra ska tycka och tänka om hon inte har en svensk kille. Har du ingen värdighet människa?

Missförstå inte mig, för mig spelar det ingen roll om det är invandrare eller svensk såvida de är feminina och naturliga i beteendet utan att vara aggresiv eller spela och låtsas att du är deras första ligg för sånt avskyr jag vare sig om det är svensk eller invandrare.

Jag själv är ärlig och rak på sak och samma sak förväntar jag mig hos tjejen men jag förväntar mig inte att hon ska ligga med mig om hon inte vill.

Jag firar i natt för jag låg med första invandraren som var naturlig och som inte var falsk. Detta pga jag gav en chans för se vad detta leder till.

Som dinguide tar jag emot frågor och om ni vill ha hjälp hur man kan ligga på tinder.

Då utifrån de erfanheher jag har att ligga med varannan match kan hjälpa er.
Senast redigerad av dinguide 2016-01-04 kl. 00:26.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in