2016-01-02, 02:43
Bannlyst
Svenska tjejer vill ha svenska killar som pojkvänner. Medan de ligger bara med oss utländska killar. De ser inte oss som pojkvänsmaterial eftersom det är inte social accepterat att svensk blondina går runt med och har en utländsk kille som pojkvän.

Själv har jag legat med massa svenskar som haft svenska pojkvänner allt från 18-28 år gamla.
Citera
2016-01-02, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Svenska tjejer vill ha svenska killar som pojkvänner. Medan de ligger bara med oss utländska killar. De ser inte oss som pojkvänsmaterial eftersom det är inte social accepterat att svensk blondina går runt med och har en utländsk kille som pojkvän.

Själv har jag legat med massa svenskar som haft svenska pojkvänner allt från 18-28 år gamla.

Är ju ganska så ömsesidigt liksom. Svenska tjejér ses ofta inte som flickvänsmatrial direkt så båda sidor vinner på det
Citera
2016-01-03, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Är ju ganska så ömsesidigt liksom. Svenska tjejér ses ofta inte som flickvänsmatrial direkt så båda sidor vinner på det

Inte fan heller man ser invandrare tjejer som flickvänsmaterial. Det finns de svenskar man vill ha som flickvän och något mer seriöst förhållande men det är de som inte vill det, de nöjer sig med att ha svenska killen som pojkvän för att visa sina vänner, familj och samhället medan de njuter med oss utländingar i sängen.

Fått även höra dirty talks som "du tar mig bättre än min kille".

Dessa tjejer var väldigt snygga pratar om 8 o 9 poängare.

Det är en av de sakerna jag mår dåligt att jag får bara ligga med den men ser inte mig som pojkvänsmaterial. Nu när man blir äldre och vill skaffa något stabilt. Man orkar till slut inte ligga runt.
Citera
2016-01-03, 18:55
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaglevalivet
Tja.

Jag är en 20-åring som för tillfället har legat med 25 fina tjejer. Jag är helsvensk, relativt lång, blond, blåögd.

Jag har en bra personlighet och en vältränad kropp. Jag läser ett avancerat program på ett universitet. Här på flashback skrivs det mycket om att svenska tjejer bara gillar blattar och andra "mörka" folk. Vad får ni dessa tankar ifrån?

Mina erfarenheter säger mig att svenska tjejer dras till svenska killar. Detta har jag sett mycket av i livet. Ni som drar slutsatser att svenska tjejer dras till blattar och annat löst folk, vad grundar ni det på?

Mvh

Nu är det väl som så att tjejerna med lite djävla hjärna och avsikter inför framtiden skiter fullständigt i blattarna/ afrikaner.

"Svennehororna" som gör det (knullar med blattar och afrikaner) hittar du på Paradise hotel och de är vid 22 års ålder ensamstående förälder med något halvbrunt barn och de är då så desperata bimbos/ drinkluder så vem som helst får ta dem igen på alla upptänkliga sätt.

Du läser på universitet (avancerad utbildning) och det är sällan du hittar korkade bimbos där som knullar med blattar/ afrikaner.

Lycka till med livet för övrigt, det blir nog en kul resa för dig.
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2016-01-03 kl. 19:01.
Citera
2016-01-03, 18:57
Bannlyst
Anledningen är för att på stan ser man många svenskor med blattar
Statstjejer och krogtjejer är lätta för blattarna att plocka upp för dom är mer dominanta

Däremot tjejer som mer håller sig till hemmafester och mindre städer är det såklart mycket enklare som svensk kille

men det finns tyvärr en stor del svenska tjejer , kanske 20 % som tar blatteflörtarna

För ja, ALLA svenska tjejer blir raggade på av blattar, precis alla
Blattar raggar som fan, överallt

Är man tjej å lite kåt å skiter i allt så nappar dom lätt
Därför ser man många på stan med svenskor
Citera
2016-01-03, 19:43
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TetrisNinja
Svenska tjejer dras rent generellt till svenska killar, allt annat är fantasier. Man ska inte tro på allt man läser på Flashback.

Skulle vilja hålla med om det där. Samma gäller för mig och vissa andra icke-svenskor.
Citera
2016-01-03, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Skulle vilja hålla med om det där. Samma gäller för mig och vissa andra icke-svenskor.

Alla dras till något specifikt å det behöver inte vara samma etnicitet
Själv är jag svensk kille och älskar mörka kvinnor, inte afrikanska

Men jag drömmer om kvinnor varje dag från Ukraina och sådana länder
sexiga vita/bruna brunetter muuuuuums
Citera
2016-01-03, 19:57
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SabbanJalli
Alla dras till något specifikt å det behöver inte vara samma etnicitet
Själv är jag svensk kille och älskar mörka kvinnor, inte afrikanska

Men jag drömmer om kvinnor varje dag från Ukraina och sådana länder
sexiga vita/bruna brunetter muuuuuums

Japp. Dras inte till min egen etnicitet alls utan attraheras bara av svenskar. Så jag förstår svenskorna och är glad att dom delar med sig.
Citera
2016-01-03, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Japp. Dras inte till min egen etnicitet alls utan attraheras bara av svenskar. Så jag förstår svenskorna och är glad att dom delar med sig.

Själv har jag det svårare
Jag hittar inte många mörka skönheter i sverige faktiskt
funderar på att åka på semester ett par månader och leta en flickvän
Citera
2016-01-03, 20:14
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SabbanJalli

Själv har jag det svårare
Jag hittar inte många mörka skönheter i sverige faktiskt
funderar på att åka på semester ett par månader och leta en flickvän

Finns massvis! Bara ut och sålla i terrängen.

Förlåt för OT.
Citera
2016-01-03, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Inte fan heller man ser invandrare tjejer som flickvänsmaterial. Det finns de svenskar man vill ha som flickvän och något mer seriöst förhållande men det är de som inte vill det, de nöjer sig med att ha svenska killen som pojkvän för att visa sina vänner, familj och samhället medan de njuter med oss utländingar i sängen.

Fått även höra dirty talks som "du tar mig bättre än min kille".

Dessa tjejer var väldigt snygga pratar om 8 o 9 poängare.

Det är en av de sakerna jag mår dåligt att jag får bara ligga med den men ser inte mig som pojkvänsmaterial. Nu när man blir äldre och vill skaffa något stabilt. Man orkar till slut inte ligga runt.

Är du en s.k husblatte eller varför är inte invandrartjejer flickvänsmaterial? Håll dig till dina eegna tjeejer så slipper du sånt elände med svenskaa tjejer som dissar dig för en rosakukad svensson för att hon skäms för vad andra ska tycka och tänka om hon inte har en svensk kille. Har du ingen värdighet människa?
Citera
2016-01-03, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Nu är det väl som så att tjejerna med lite djävla hjärna och avsikter inför framtiden skiter fullständigt i blattarna/ afrikaner.

"Svennehororna" som gör det (knullar med blattar och afrikaner) hittar du på Paradise hotel och de är vid 22 års ålder ensamstående förälder med något halvbrunt barn och de är då så desperata bimbos/ drinkluder så vem som helst får ta dem igen på alla upptänkliga sätt.

Du läser på universitet (avancerad utbildning) och det är sällan du hittar korkade bimbos där som knullar med blattar/ afrikaner.

Lycka till med livet för övrigt, det blir nog en kul resa för dig.

Akademiker är en liten minoritet för fan det här besserwisser-tänket är en av anldningarna till att jag själv som akademiker inte tål en del av mina arbetskamrater. Ser alla andra som tillhör arbetarklassen i stil med WT och annat trams. De flesta i Sverige är vanliga knegarsvenssons med vanliga knegarjobb, inte Mjukvaruingenjörer med inriktning Assembler.

Och nej, det är inte bara PH-tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in