Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-11-09, 21:41
Medlem
pokers avatar
Det enda sättet att fördriva en hotell-kväll är ju att runka. Gör tjejer samma sak?
Citera
2005-11-09, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Det enda sättet att fördriva en hotell-kväll är ju att runka. Gör tjejer samma sak?
Runkar? Nej, det tror jag inte.

// Roger P.
Citera
2005-11-09, 21:57
Medlem
mollydotts avatar
Om maken är med är det klart att jag kan runka honom men det finns ju roligare saker att göra med honom.
Ifall du undrar om vi ONANERAR på hotell så måste jag svara: varför inte? I frukostmatsalen är det väl inte så smart kanske men i sängen går det väl bra. Eller duschen?
Citera
2005-11-09, 22:12
Medlem
pretorias avatar
skum tråd?? beror på i vilket land man bor på hotel, e det utomlands så försöker man väl hitta nån att sätta på...
Citera
2005-11-09, 22:17
Bannlyst
Onanerar tjejer? Ja!
Onanerar tjejer även när de inte är hemma? Ja!
Onanerar tjejer på hotell? Ja!
Citera
2005-11-09, 22:51
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poker

Ja.
Citera
2005-11-09, 22:53
Medlem
Kung Kisstanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
e det utomlands så försöker man väl hitta nån att sätta på...

Kan man inte göra det i Svergie?
Citera
2005-11-09, 22:54
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung Kisstank
Kan man inte göra det i Svergie?

jodå, men jag bor nästan aldrig på hotel i sverige..
Citera
2005-11-09, 23:55
Medlem
rebbans avatar
Har inte runkar på hotell nån gång i mitt liv men haft sex en massa gånger.
Tjejer gör nog det ibland säger dom två jag pratar med i tele just nu men det beror på hur länge dom är borta..
Citera
2005-11-10, 00:01
Medlem
Jag har också undrat vad tjejer gör på hotell....

För varje frukost ser man en massa snygga tjejer, men på kvällarna i hotellbaren lyser de tyvärr med sin frånvaro....
Citera
2005-11-10, 12:11
Medlem
Citat:
skum tråd?? beror på i vilket land man bor på hotel, e det utomlands så försöker man väl hitta nån att sätta på...

Vi som reser mycket med jobbet brukar ta en stilla runk på kvällen, för att få tiden att gå och för att sova gott. Om man är på supresa på Ibiza så sitter man knappast hemma på hotellet och runkar.

Om vi har några tjejer som reser i tjänsten här vore det intressant att veta om ni, liksom vi män, fördriver tiden under ensamma hotellvistelser med onani.

Att Roger P svarar som han gör är bara för att han aldrig själv suttit ensam på ett lyxhotell i främmande land.
Citera
2005-11-10, 14:50
Bannlyst
Citat:

Så svenska killar passar inte lilla nigger lovern eller hur menar du....

Det du beskriver är så himla fel och äckligt. Hemma i sverige är du torr och vill spela pryd men sen så på resan släpper ni till var varannan turk eller italienare som vill knulla er......

Det är detta betende som skapat myten om dumma svenska flickor....

Det värsta är att om man träffar en tjej vet man inte om hur är en blatte knullare eller inte.......

Synd för en sån tjej vill man ju inte ha....

Och JA tjejer pullar på hotell...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in