Tjabba! Hittade en klarna faktura på min mail som jag hade glömt av helt & hållet
Man har ju 14 dar på sig att betala, gått 18 dagar nu..
Betalde den precis, men jag kommer väl ändå få en avgift?
Vad brukar den ligga på? Någon som har en aning?
En del av deras affärsidé är att lura i vassen och se om betalare missar eller inte fixar att betala i tid. Någon enstaka dag lär ge påminnelseavgift, så hög dom bara kan ta ut utan att åka dit själva. Se upp med dem, undvik om möjligt. Glömma elle rinte kunna betala gör dom inte skillnad på men jag har hört att det snabbt blir femhundringar.
En del av deras affärsidé är att lura i vassen och se om betalare missar eller inte fixar att betala i tid. Någon enstaka dag lär ge påminnelseavgift, så hög dom bara kan ta ut utan att åka dit själva. Se upp med dem, undvik om möjligt. Glömma elle rinte kunna betala gör dom inte skillnad på men jag har hört att det snabbt blir femhundringar.
Exakt det jag var rädd över.. Om det berörde sig om större summor.
Lär iaf inte hända igen. Blev bara bortglömt
Yes, 50 kr precis som folk redan nämnt. Skulle åka buss en gång och betalade med mobilen. Tror det kostade typ 15 spänn eller nåt, och jag tog det på klarna faktura. Glömde såklart bort den och fick betala 65 kr för bussresan.
Yes, 50 kr precis som folk redan nämnt. Skulle åka buss en gång och betalade med mobilen. Tror det kostade typ 15 spänn eller nåt, och jag tog det på klarna faktura. Glömde såklart bort den och fick betala 65 kr för bussresan.
Kan du ta bussresor på faktura? Det var ta mig fan mycket jag inte visste...
Jag tycker Klarna fungerar alldeles utmärkt. Har man inte koll på sina räkningar och när de ska betalas får man skylla sig själv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!