Citat:
Ursprungligen postat av
kickedoutofspace
Nej mer att de undrade om jag var signad till ngot fretag. De ville hjlpa mig bli det d de grna vill sammarbeta, dom sger att de gillar mitt utseende. Inga kontouppgifter s klart, skulle aldrig ge ut snt heller. Lite hjrna har jag faktiskt haha.
Mer det jag undrar r hur ska man f ngot modell fretag att bli intresserad nr de vill erbjuda jobba frn ett kldfretag.
Det jag mest reagerar ver att de vill ha osignade folk och sen sker modeller genom Instagram. Redan dr s verkar det hela ganska oserist.
Visst lter det bra att dom vill hjlpa dig och bli signad och s tvrs ver jorden, men frgan r d varfr det inte vljer ngon p hemmaplan frn brjan. Blir billigare och enklare fr dem som ett fretag.
S jag hade hllit det i tankarna nr det kommer till dem. r givetvis upp till dig att sjlv tolka och sen bestmma. Men lyssna inte alltfr mycket p dem, utan ha alltid i tankarna att fretag, om dom kan spara pengar, eller komma enklare undan med saker, s brukar det alltid vara den vgen mnga vljer. Allt fr att spara pengar.