Citat:
Ursprungligen postat av
NissanMicra1988K10
Vilken senap föredrar du då?
Jag får nog säga ketsup isåfall. Men på mina körvar så är det alltid ketsup och stark senap💪
Det blir mycket körv o bröd nu under sommaren när grillen är framme.
Nu satte du mig på pottan.
Grejen är väl att ketchup finns bara en smak och det enda som skiljer är kvaliteten på den.
Med senap är det att där finns mycket mer variation, lite som med ostar, och jag kan inte den biten.
Om jag säger att Dijon är en favorit så kan säkert någon dyka upp förklara för mig att Dijon är ett ganska brett koncept och att det finns många olika Dijon.
Vilket jag inte skulle ta illa vid mig av, om någon förklarade.
Men jag säger klyschigt Dijon.