• 3
  • 4
2016-01-01, 09:37
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMasterApe
Finns tusentals ursäkter till att klä sig dåligt. "Normkritik" är en av dom. Själv ska jag gå i min hampa-poncho och mina vinröda manchesterbyxor. Bryt normen liksom!

Kumbaya.

Jo så är det ju, självfallet. Jag har alltid varit klädsnobb Alltid klätt mig propert. Jag ser bra ut (det är inte bara jag som säger det ) men tycker man behöver la inte vara nån klädgestapo, låt folket köra sin egna stil.
Citera
2016-01-01, 16:55
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elasticheart
Looken utstrålar alltså spännande sexpotential och icke-svärmorsdrömsmaterial.. Låter ändå lovande?!

Nå...hur gick det?
Citera
2016-01-01, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jo så är det ju, självfallet. Jag har alltid varit klädsnobb Alltid klätt mig propert. Jag ser bra ut (det är inte bara jag som säger det ) men tycker man behöver la inte vara nån klädgestapo, låt folket köra sin egna stil.
Fast grejen är att T-shirt och kavaj är inte att "köra sin egna stil" det är snarare att som att säga "jag ville klä upp mig lite men var för osäker på mig själv för att göra det ordentligt". Sen är det som sagt väldigt fult också.
Citera
2016-01-01, 17:12
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Fast grejen är att T-shirt och kavaj är inte att "köra sin egna stil" det är snarare att som att säga "jag ville klä upp mig lite men var för osäker på mig själv för att göra det ordentligt". Sen är det som sagt väldigt fult också.

Och när påstod jag det?
Citera
2016-01-01, 17:39
Medlem
Citat:
Och när påstod jag det?
Diskussionen gällde T-shirt och kavaj när någon säger att detta ser illa ut säger du att man inte ska klaga och låta folk "köra sin egna stil". Med detta menade du alltså inte att just T-shirt och kavaj var att köra en "egen stil"?
Citera
2016-01-01, 18:01
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Diskussionen gällde T-shirt och kavaj när någon säger att detta ser illa ut säger du att man inte ska klaga och låta folk "köra sin egna stil". Med detta menade du alltså inte att just T-shirt och kavaj var att köra en "egen stil"?

Vet inte vad du pratar om, men jag har sagt att låt folk se ut hur fan dom vill i klartext.
Citera
2016-01-01, 19:33
Medlem
Citat:
Vet inte vad du pratar om, men jag har sagt att låt folk se ut hur fan dom vill i klartext.
Du skrev "låt folket köra sin egna stil" i ett replikskifte där du och TheMasterApe diskuterat T-shirt till kavaj. Jag hävdar istället att kör man T-shirt till kavaj så har man ingen egen stil alls.
Citera
2016-01-02, 01:57
Medlem
elastichearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Nå...hur gick det?

Jo tack, den arma hobby-gotharen fick även dras med ovannämnda stass nyårsdagen till ära, så jag får väl ändå säga att det gick hyfsat.. Tack för tips och glada hejarrop på vägen!

Hur gick det för er andra?
Citera
2016-01-02, 04:43
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elasticheart
Jo tack, den arma hobby-gotharen fick även dras med ovannämnda stass nyårsdagen till ära, så jag får väl ändå säga att det gick hyfsat.. Tack för tips och glada hejarrop på vägen!

Hur gick det för er andra?

Jodå för mig gick det jäkligt bra, kom till en fest med skitsnygga tjejer Tog med mig 2 hem
Citera
2016-01-02, 21:00
Medlem
Det blev att jag körde på mörkblå kostym, bruna skor och bälte och en mörkare fluga och vit skjorta. Funkade bra, inga konstigheter och några polare till mig körde liknande grejer
Citera
2016-01-02, 22:14
Medlem
ShogunAssasins avatar
Slagit ihop snarlika trådstarter och uppdaterat rubriken.

Ry rubrik:
Nyårsoutfit → Nyårsoutfit 2015/16

/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in