Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-12, 16:41
  #13
Medlem
Addens avatar
Kunde inte hålla mig.. drog och chippade kuben på PsxCare. Någon som vet någon sida som har lite fler GC torrents än piratebay?
Citera
2005-11-12, 17:00
  #14
Avstängd
RealTeks avatar
Samma myt har cirkulerat om xbox, att skivorna skulle rotera baklänges och att spåret skulle gå utifrån och in.
Citera
2005-11-13, 01:58
  #15
Medlem
Så fel man kan ha, tack för det.

testa http://gctracker.mine.nu:800/
Citera
2005-11-13, 03:17
  #16
Medlem
Addens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ni-MH
Så fel man kan ha, tack för det.

testa http://gctracker.mine.nu:800/

Tack som fan!
Citera
2006-06-05, 19:32
  #17
Banned
Mausers avatar
Tänkte köpa en Gamecube

Har funderat en längre tid på att köpa en Gamecube och nu har jag sett att det går att hitta beggade basenheter med något spel för några hundralappar vilket förstås lockar ännu mer.

Anledningen till detta matriella utfall är att jag är vansinnigt förtjust i Resident Evil spelen och Gamecuben har begåvats med två spel som finns eklusivt till maskinen.

Ska även tilläggas att jag har en liten förkärlek till Mario och Smashspel. Strategirollspel ligger varmt om hjärtat och har till min förtjusning snappat upp att det finns ett Fire Emblem spel till konsolen.

Har ägt en Nintendo 64 och spelade mest wrestlingspel till den konsolen så det är något som går hem även det.

Men frågan lyder, är det värt att köpa en Gamecube efter dessa preferenser?Skall tilläggas att jag är en snåljåp.
Citera
2006-06-05, 19:35
  #18
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Har funderat en längre tid på att köpa en Gamecube och nu har jag sett att det går att hitta beggade basenheter med något spel för några hundralappar vilket förstås lockar ännu mer.

Anledningen till detta matriella utfall är att jag är vansinnigt förtjust i Resident Evil spelen och Gamecuben har begåvats med två spel som finns eklusivt till maskinen.

Ska även tilläggas att jag har en liten förkärlek till Mario och Smashspel. Strategirollspel ligger varmt om hjärtat och har till min förtjusning snappat upp att det finns ett Fire Emblem spel till konsolen.

Har ägt en Nintendo 64 och spelade mest wrestlingspel till den konsolen så det är något som går hem även det.

Men frågan lyder, är det värt att köpa en Gamecube efter dessa preferenser?Skall tilläggas att jag är en snåljåp.
Eh köp ett Revolution istället när de släpps då det
är bakåtkompitabelt till Gamecube. det kommer ju
släppas förhållandevis billigt (runt 2500)
Citera
2006-06-05, 19:37
  #19
Banned
Mausers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Eh köp ett Revolution istället när de släpps då det
är bakåtkompitabelt till Gamecube. det kommer ju
släppas förhållandevis billigt (runt 2500)


Nej jag är en Playstation mark så det är uteslutet.
Citera
2006-06-05, 19:41
  #20
Medlem
Webhallen säljer Gamecube för 600 pix
Citera
2006-06-05, 20:05
  #21
Medlem
Är själv en Resident Evil fanatiker och jag måste säga att kontrollerna till GC är inget sköna alls till just RE, fast det kankse är en smaksak..

Och de RE spelen som finns till GC är en ny version av 1an och Resident Evil Zero, och zero var ju ingen höjdare..

Nae, om det är RE du vill ha så är det PS2 som gäller.

Själv köpte min spelkub endast för Zelda
Citera
2006-06-05, 20:11
  #22
Medlem
SuperMarios avatar
Eftersom du är en snåljåp och inte tänker spendera pengarna på en fullt bakåtkompatibel Nintendo Wii, tycker jag det är ett bra val att köpa en begagnad Gamecube för ett par hundringar. Maskinen är helt klart underhållande och handkontroller, bongotrummer och dansmattor gör förfesten till en höjdare.

Du kan ju ragga upp följande spel:

* Soul Calibur 2 (Link exklusiv figur)
* Zelda Wind Waker
* Resident Evil Zero
* Resident Evil Remake
* Resident Evil 4 (är snyggare på kuben än på PS2:an)
* Tja, sen finns det ju ett antal Mario-titlar att kika närmare på.


Mycket nöje, din snåle f-n! :character56:
Citera
2006-06-05, 20:14
  #23
Medlem
SuperMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Eh köp ett Revolution istället

1. Killen är för snål, vilket han skriver inledningsvis
2. Den heter Nintendo Wii
Citera
2006-06-05, 20:15
  #24
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Är själv en Resident Evil fanatiker och jag måste säga att kontrollerna till GC är inget sköna alls till just RE, fast det kankse är en smaksak..

Och de RE spelen som finns till GC är en ny version av 1an och Resident Evil Zero, och zero var ju ingen höjdare..

Nae, om det är RE du vill ha så är det PS2 som gäller.

Själv köpte min spelkub endast för Zelda

Hur kan du ha missat Resident Evil 4? Det borde vara omöjligt för varenda Gamecube-ägare att ha missat det spelet. Är ju det solklart bästa spelet till konsolen än så länge. Extra intressant blir det eftersom du påstår att du är en RE-fanatiker...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback