Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-30, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Vad har Maradona med Nepal att göra? Annars är Nepalesiskorna vackra enligt mitt tycke, snygg blandning mellan indiskt och kinesiskt!!

han spelade där i många år för några år tionde sen
Citera
2015-12-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
han spelade där i många år för några år tionde sen

Aha! Du menar Neapel! Men det var ju inte helt lätt att förstå i första posten när du listade Italien och Nepal som tänkbara länder. Jag kan ju upplysa dig om att Neapel ligger i Italien!
Citera
2015-12-30, 22:34
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Aha! Du menar Neapel! Men det var ju inte helt lätt att förstå i första posten när du listade Italien och Nepal som tänkbara länder. Jag kan ju upplysa dig om att Neapel ligger i Italien!

TS vet inte vad hen gillar ens? Konspiration! Dags att inkläda eder foliehattar mina damer och herrar! Skådespelet fortsätter!

Tänk på alla fördelar, med en syrisk kvinna, kom igen nu TS, var en god kamrat och ta emot en syrier i ditt hem, som din fru. Tänk dig hur skönt ni kommer ha det tillsammans, knulla, laga mat och knulla, skönt va?
Citera
2015-12-30, 23:03
Medlem
TS låter verkligen som drömmannen för alla kvinnor ;-)
Citera
2015-12-30, 23:06
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskebergh
TS låter verkligen som drömmannen för alla kvinnor ;-)

Ja, se bara på hans långa, tjocka pressbild! Vem vill inte smaka på den!
Citera
2015-12-30, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
TS vet inte vad hen gillar ens? Konspiration! Dags att inkläda eder foliehattar mina damer och herrar! Skådespelet fortsätter!

Tänk på alla fördelar, med en syrisk kvinna, kom igen nu TS, var en god kamrat och ta emot en syrier i ditt hem, som din fru. Tänk dig hur skönt ni kommer ha det tillsammans, knulla, laga mat och knulla, skönt va?

hade du varit med nån du ej e attraherad av bara för o hjälpa pärsonen ? tror fan inte de
Citera
2015-12-30, 23:20
Bannlyst
Har i och för sig aldrig förstått vitsen att ha ett förhållande över huvudtaget, men varför inleda ett med någon som inte är intresserad av en?
För det är ju precis det du säger, du vill ta den lättaste vägen för att du har problem med att få en svensk kvinna? Har jag rätt? Ser ingen annan anledning att "inportera" en kvinna. Dom vill ha ut något av dig (nej, känn dig inte speciell) som dom inte kan få ut själva. Antingen pengar, trygghet eller medborgarskap.
Ifall det bara är knulla du vill ha så är det inte så jävla svårt att fixa här i sverige.

/Niggern
Citera
2015-12-30, 23:26
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
hade du varit med nån du ej e attraherad av bara för o hjälpa pärsonen ? tror fan inte de

Haha ursäkta?! Men vad fan vet du om mig och vad jag skulle eller inte skulle göra?
Citera
2016-01-17, 11:44
Bannlyst
Hur gick det ts?
Citera
2016-01-17, 14:47
Medlem
Jag har dyslexi men skriver bättre än dig TS, dessutom har du kass kvinnosyn. kan du inte importera en ladyboy från Thailand istället?
Citera
2016-01-19, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av classof82
Hur gick det ts?

har ej gjort nåt än men kållat på dejting sidor o blivit medlem på tex anatasiadate o sånt
Citera
2016-01-19, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har dyslexi men skriver bättre än dig TS, dessutom har du kass kvinnosyn. kan du inte importera en ladyboy från Thailand istället?

e inte gay o ja har ej dålig kvinno syn ja vill bara inte ha en feminist fitta som säger åt mig va ja ska ha på mig ja vill ha en nice tjej ja kan kalla frugan utan att hon skriver en blågg om hur ja krenkte henne när ja kalla henne frugan

de har gått för långt detta tjaffset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in