Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-30, 08:30
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
nej de ja menar e nåt helt annat
Nähä, och jag antar att en förklaring ses som överflödig..

Det lugnar säkert ner den tilltänkta frun, för att inte tala om brevbäraren.
Citera
2015-12-30, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bocken.Bruse
Får jag vara nyfiken och fråga från vilket land du själv kommer ifrån? Säg inte Sverige därför jag ser på din grammatiska meningsuppbyggnad och stavning att du inte är född i Sverige.

jo ja e född här min pappa e dock inte svensk min grammatick e kass för ja har dyslexi men pratar inte med blatte dialekt varför e de viktigt för tråden ??
Citera
2015-12-30, 10:31
Medlem
meramans avatar
Citat:
jo ja e född här min pappa e dock inte svensk min grammatick e kass för ja har dyslexi men pratar inte med blatte dialekt varför e de viktigt för tråden ??

Du vet ju inte ens vad dyslexi är.....
Citera
2015-12-30, 10:48
Medlem
Loobans avatar
du är allt rolig du TS jag blir gärna din fru. Är inte typen som klipper kuken av sadistiska svin men om det skulle hända ska du hålla tyst och inte gå till polisen
Citera
2015-12-30, 10:59
Medlem
Bocken.Bruses avatar
Citat:
Sorry, det var inte min mening att såra dig om du är dyslektiker. Varför jag frågade över ditt ursprung var väl främst att det är väl lättare för en tät egenföretagare med svenskt utseende/ursprung att ragga upp en kvinna från Los Angeles, Kalifornien än vad det är för en invandrande afrikan från Somalia. Men det är min egna vilda gissning och förhoppning.
Citera
2015-12-30, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bocken.Bruse
Sorry, det var inte min mening att såra dig om du är dyslektiker. Varför jag frågade över ditt ursprung var väl främst att det är väl lättare för en tät egenföretagare med svenskt utseende/ursprung att ragga upp en kvinna från Los Angeles, Kalifornien än vad det är för en invandrande afrikan från Somalia. Men det är min egna vilda gissning och förhoppning.

du har correkt
Citera
2015-12-30, 21:33
Medlem
VelvetReds avatar
iMportera en fru ifrån syrien.

De förtjänar att få komma bort ifrån sitt land som är drabbat av krig.

Dessutom är de mer sekulära eller kristna oerhört attraktiva i sitt långa svarta hår och mörka ögon. Dessutom får hon allt statligt stöd du kan tänka dig iom att hon är flykting och syrier. Oj vilken guldgruva, hmm, jag skall nog själv satsa på detta nu när jag tänker på det.

Edit: Inte för den ekonomiska biten såklart!, det låter lite så i mitt svar, men det är inte så jag menar.
Citera
2015-12-30, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
iMportera en fru ifrån syrien.

De förtjänar att få komma bort ifrån sitt land som är drabbat av krig.

Dessutom är de mer sekulära eller kristna oerhört attraktiva i sitt långa svarta hår och mörka ögon. Dessutom får hon allt statligt stöd du kan tänka dig iom att hon är flykting och syrier. Oj vilken guldgruva, hmm, jag skall nog själv satsa på detta nu när jag tänker på det.

Edit: Inte för den ekonomiska biten såklart!, det låter lite så i mitt svar, men det är inte så jag menar.

mjo ja e anti rasist o så så klart men känner ej nåt för araber sorry om de upp rör dig inte min mening
Citera
2015-12-30, 21:52
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
mjo ja e anti rasist o så så klart men känner ej nåt för araber sorry om de upp rör dig inte min mening

Haha oj, du är allt bra pk om du tror att det skulle uppröra mig att du inte gillar samma brudar som mig.

Jag skall nog satsa på det själv dock. Men vet inte hur många singelkvinnor som är kristna som flyr ifrån Syrien just nu.

Inga barn och ingen man, annars är det "no go".

Vilken typ av kvinnor gillar du då?
Citera
2015-12-30, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Haha oj, du är allt bra pk om du tror att det skulle uppröra mig att du inte gillar samma brudar som mig.

Jag skall nog satsa på det själv dock. Men vet inte hur många singelkvinnor som är kristna som flyr ifrån Syrien just nu.

Inga barn och ingen man, annars är det "no go".

Vilken typ av kvinnor gillar du då?

ja gillar i stort sätt alla vita kvinnor men har även en för kärlek för nepal eftersom ja tycker om maradona
Citera
2015-12-30, 22:07
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
ja gillar i stort sätt alla vita kvinnor men har även en för kärlek för nepal eftersom ja tycker om maradona

Har du aktivt letat efter det som intresserar dig?
Citera
2015-12-30, 22:08
Medlem
Citat:

Vad har Maradona med Nepal att göra? Annars är Nepalesiskorna vackra enligt mitt tycke, snygg blandning mellan indiskt och kinesiskt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in