Citat:
Ursprungligen postat av
kStreet
hej har gjort slut me min sambo för ett tag sen o har börjat tänka i banorna att inportera en fru från nåt land men ja vet ej vilket
har just nu ej så mycket pengar men kan spara ihop en del till juni menar då så klart ej att jag ska köpa nån utan att ja kommer ha pengar att resa dit o umgås me nån som ja gärna träffar över internet
vilka länder e bäst ? vill ha en fru som ska göra de ja säger laga mat diska tvetta osv o stryka kläder också o sen sexet måste hon gå me på allt från början har ja inte tänkt nåt speciellt men i fram tiden kanske mina gamla fetisher dyker upp igen o då måste de va en sexsuellt öppen sinnad pärson
ja e ej typen som slår men om de skulle komma till de så ska hon va loyal o inte springa till polisen utan vilja lösa våra pråblem
ja e ej atraherad av negrer så före-slå inte africka ja tänkte mig mer usa tyskland italien eller nepal
tacksam för alla hjälp
Nyckel till framgång är att hitta en desperat fattig kvinna som du alltid håller i beroende ställning, lär inte henne svenska som exempel, gör henne snabbt gravid, så hon kan vara hemma och ta hand om barnen.
Har du tagit hit thai frun och håller henne i beroende ställning, kan du uppfostra henne med lite stryk då och då.
Testa norra Thailand, akta dig dock för scammers.