Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-12-28, 20:26
Bannlyst
hej har gjort slut me min sambo för ett tag sen o har börjat tänka i banorna att inportera en fru från nåt land men ja vet ej vilket

har just nu ej så mycket pengar men kan spara ihop en del till juni menar då så klart ej att jag ska köpa nån utan att ja kommer ha pengar att resa dit o umgås me nån som ja gärna träffar över internet

vilka länder e bäst ? vill ha en fru som ska göra de ja säger laga mat diska tvetta osv o stryka kläder också o sen sexet måste hon gå me på allt från början har ja inte tänkt nåt speciellt men i fram tiden kanske mina gamla fetisher dyker upp igen o då måste de va en sexsuellt öppen sinnad pärson

ja e ej typen som slår men om de skulle komma till de så ska hon va loyal o inte springa till polisen utan vilja lösa våra pråblem

ja e ej atraherad av negrer så före-slå inte africka ja tänkte mig mer usa tyskland italien eller nepal

tacksam för alla hjälp
Citera
2015-12-28, 20:56
Medlem
Sigstens avatar
Innuiter ska du satsa på. Kommer passa dig.
Citera
2015-12-28, 21:30
Medlem
Säga att du skall importera en en tjej/kvinna tycker jag låter lite som du har en lite skev kvinnobild! Men om du seriöst vill träffa en dam ifrån ett annat land så föreslår jag att du reser dit på semester dock tror jag att du kan få svårt att hitta nån som stämmer in på dina behov! Åk till en hora i Amsterdam varje månad istället o betala nån snygg tjej som har dessa sexuella böjelser som du tydligen oxå verka ha!

Lycka till
Citera
2015-12-28, 21:57
Medlem
RadikalFails avatar
Ffs! Hoppas hon lär dig stava och använda kommatecken.

Sen undrar jag om du inte tror att någon från dom länder du just skrev skulle faktiskt ha KRAV på hur deras man ska vara? Och inte tar en med dina krav.
Citera
2015-12-29, 14:25
Medlem
Pratar du som du skriver, lär du få problem.
Citera
2015-12-29, 14:33
Medlem
Mercinhos avatar
Det är "importera".
Citera
2015-12-29, 14:40
Medlem
RunkRune2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
hej har gjort slut me min sambo för ett tag sen o har börjat tänka i banorna att inportera en fru från nåt land men ja vet ej vilket

har just nu ej så mycket pengar men kan spara ihop en del till juni menar då så klart ej att jag ska köpa nån utan att ja kommer ha pengar att resa dit o umgås me nån som ja gärna träffar över internet

vilka länder e bäst ? vill ha en fru som ska göra de ja säger laga mat diska tvetta osv o stryka kläder också o sen sexet måste hon gå me på allt från början har ja inte tänkt nåt speciellt men i fram tiden kanske mina gamla fetisher dyker upp igen o då måste de va en sexsuellt öppen sinnad pärson

ja e ej typen som slår men om de skulle komma till de så ska hon va loyal o inte springa till polisen utan vilja lösa våra pråblem

ja e ej atraherad av negrer så före-slå inte africka ja tänkte mig mer usa tyskland italien eller nepal

tacksam för alla hjälp

Nyckel till framgång är att hitta en desperat fattig kvinna som du alltid håller i beroende ställning, lär inte henne svenska som exempel, gör henne snabbt gravid, så hon kan vara hemma och ta hand om barnen.
Har du tagit hit thai frun och håller henne i beroende ställning, kan du uppfostra henne med lite stryk då och då.

Testa norra Thailand, akta dig dock för scammers.
Citera
2015-12-29, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RunkRune2000
Nyckel till framgång är att hitta en desperat fattig kvinna som du alltid håller i beroende ställning, lär inte henne svenska som exempel, gör henne snabbt gravid, så hon kan vara hemma och ta hand om barnen.
Har du tagit hit thai frun och håller henne i beroende ställning, kan du uppfostra henne med lite stryk då och då.

Testa norra Thailand, akta dig dock för scammers.

tack för desa tips men en fråga va e de för scammers du pratar om ?
Citera
2015-12-29, 20:34
Medlem
RunkRune2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
tack för desa tips men en fråga va e de för scammers du pratar om ?
Hor jävlar som försöker blåsa en på pengar, gå ej med på thaibröllp.
Ta na till Sverige förs.
Citera
2015-12-29, 20:46
Medlem
Ganska underligt urval av länder, några i Europa samt - Nepal! Ta nåt EU-land! Annars blir det väldigt krångligt med att fixa papper. Det tar också lång tid. Det är inte heller säkert att hon får komma bara för att ni fyller i en ansökan.
Citera
2015-12-29, 20:47
Medlem
sorry, du nämnde USA också.
Citera
2015-12-30, 07:03
Medlem
Bocken.Bruses avatar
Får jag vara nyfiken och fråga från vilket land du själv kommer ifrån? Säg inte Sverige därför jag ser på din grammatiska meningsuppbyggnad och stavning att du inte är född i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in