• 1
  • 2
2015-12-27, 20:38
Bannlyst
Judens största skräck är att Goyim plötsligt börjar inse att han betraktas som en Goyim (slav och icke-människa som skall tjäna juden eller dräpas enligt judiska bibeln) av juden, och börjar förstå innebörden och allvaret av detta.

Jag tycker mig se att allt fler börjar förstå begreppet över hela internet nu, och folk börjar använda begreppet Goyim. Jag hörde till och med detta IRL på en julfest nu i dagarna, att vanliga strebers pratade öppet om "Goyim" och judisk makt.

Är det verkligen så att Goyim nu håller på att vakna på allvar? Vad innebär detta för juden och judens hegemoni över stora delar av världen?
Citera
2015-12-27, 21:01
Medlem
Xer0s avatar
Är vi inte alla goyims under feminsimen? Feminsimen är väl för övrigt judisk?
Citera
2015-12-27, 21:15
Medlem
Om goyim västlänningar hade motstått Judens agendor och mera så är det ju i praktiken över för det judiska inflytandet just för den här tiden.

En dag får de fäste återigen och börjar hjärntvätta nya generationer goys och allt upprepar sig igen (ifall man inte har lärt sig något ifrån historian då).
Citera
2015-12-27, 22:01
Medlem
HipToBeSquares avatar
Det är främst USA som folk börjar vakna upp. De ser hur tusentals miljarder betalas ut till Israel samtidigt som de måste delta i diverse brott mot mänskligheten anstiftat av Israel. Fler och fler börjar inse att Israel är enbart en börda.

Samtidigt ser de att judar är de mest aktiva massinvanderingsförespråkarna och rasrelationerna är sämre än någonsin påspätt av media.

I Europa är politikerna hur korrupta som helst och väljarna är livrädda för att vara rasister.
Senast redigerad av HipToBeSquare 2015-12-27 kl. 22:04.
Citera
2015-12-27, 22:12
Bannlyst
Det är tveklöst på gång, det är bara en tidsfråga. Det viktigaste är att militären och polisen vaknar och sen gör en kupp eller bara tittar på när det blir en revolution. Judarna vill förinta detta land och förslava alla, folk måste förstå det. Man kan lätt identifiera dem, det är bara att börja kartlägga dem och ...... ge dem blommor.

Det måste bli nån sorts revolution inget annat kommer fungera, judarna har bepansrat sig och är redo för vad som väntar. Så fort man går emot judarna blir det "ekonomisk krasch" och terrorattacker (ISIS) orkestrerat av dem. Folk måste vara förberedda på krig.

Ist för ett inbördeskrig och ekonomisk misär är det bästa att slå mot judarna.
Citera
2015-12-28, 03:22
Medlem
killawifes avatar
Nej, folk är fortfarande dumma som spån.
Citera
2015-12-28, 06:08
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Judens största skräck är att Goyim plötsligt börjar inse att han betraktas som en Goyim (slav och icke-människa som skall tjäna juden eller dräpas enligt judiska bibeln) av juden, och börjar förstå innebörden och allvaret av detta.

Jag tycker mig se att allt fler börjar förstå begreppet över hela internet nu, och folk börjar använda begreppet Goyim. Jag hörde till och med detta IRL på en julfest nu i dagarna, att vanliga strebers pratade öppet om "Goyim" och judisk makt.

Är det verkligen så att Goyim nu håller på att vakna på allvar? Vad innebär detta för juden och judens hegemoni över stora delar av världen?

Gick ni stollar inte i skolan eller är ni oförmögna att kolla via google?

Goy som är sigular av ordet betyder nation så ditt dravel om slav och icke männsika har du väl läst medan du tillfredställde dig till någon brunbyxad skrift. I Torahn beskriver det icke judar och i Jiddish används det också om judar som inte beter sig efter/repsekterar judisk tro.

Jaha det står i Tanach att de ska tjäna juden eller dräpas? Låt oss gissa på en internet sida utan källhänvisning eller spagetthikällhänvosning?

Ja samma dravel om att judar styr allt är så obegåvat, okunnigt och inkrökt och visar bara på att ni inte ta kan in en komplex världsbild utan tar till enkla hjärndöd förklaring.
Citera
2015-12-28, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk

Goy som är sigular av ordet betyder nation så ditt dravel om slav och icke männsika har du väl läst medan du tillfredställde dig till någon brunbyxad skrift. I Torahn beskriver det icke judar och i Jiddish används det också om judar som inte beter sig efter/repsekterar judisk tro.

Jaha det står i Tanach att de ska tjäna juden eller dräpas? Låt oss gissa på en internet sida utan källhänvisning eller spagetthikällhänvosning?

Ja samma dravel om att judar styr allt är så obegåvat, okunnigt och inkrökt och visar bara på att ni inte ta kan in en komplex världsbild utan tar till enkla hjärndöd förklaring.

Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Kjellkritisk

Istället för länkar till etablerade och respekterade källor kommer du att få tre varianter av svar:

1. Youtube klipp
2, Förklaring som börjar med - det vet väl alla, eller - du jude älskare - du som inte vaknat
3. Länk till en erkänd judekritisk sida eller person.

Allt annat än ovan skulle vara revolutionerande.

Edit, nej jag är inte judeälskare tycker att krigen vid gaza remsan golan höjden och vid Libanons gräns för att inte tala om Palestina är för djävligt.

Men det tar sin tid att läsa och förstå varför konflikten är så långt ifrån en lösning, ingen enkel fråga att lösa.

Ja man blir ju nästan rädd över att se att så många, har vanföreställningar om judar och deras påstådda makt överallt i samhället, ser judar i varenda buske och tror att judar har ett finger med i allt och tror att allt löser sig bara man blir av med judar. Känns helt enkelt otroligt naivt och korkat, som om dessa personer lever under en sten och har dålig koll på verkligheten runt oss.

Själv har jag under många år haft den äran att i mitt jobb haft mycket nära kontakter med folk från i princip hela världen och en massa folkslag och religioner etc, och min erfarenhet av det är att det finns massor med bra folk från alla håll och kanter i världen oavsett religion eller etniskt ursprung, likaväl som det finns idioter och kriminella med.
Citera
2015-12-28, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ja man blir ju nästan rädd över att se att så många, har vanföreställningar om judar och deras påstådda makt överallt i samhället, ser judar i varenda buske och tror att judar har ett finger med i allt och tror att allt löser sig bara man blir av med judar. Känns helt enkelt otroligt naivt och korkat, som om dessa personer lever under en sten och har dålig koll på verkligheten runt oss.

Påstådda makt? Sluta låtsas om att du inget vet. I såväl Sverige som USA dominerar de media och bankväsende. Likaså politiken genom lobbyorganisationer som AIPAC. Amerikansk utrikespolitik är i praktiken Israels.

Citat:
Själv har jag under många år haft den äran att i mitt jobb haft mycket nära kontakter med folk från i princip hela världen och en massa folkslag och religioner etc, och min erfarenhet av det är att det finns massor med bra folk från alla håll och kanter i världen oavsett religion eller etniskt ursprung, likaväl som det finns idioter och kriminella med.

Är väl inget nytt? Finns/fanns bra judar som Gilad Atzmon, Benjamin Freedman, Broder Nathanael osv.
Citera
2015-12-28, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk

Källa på detta?

Du tycks ha googlat på Wikipedia, vilket är en mycket dålig källa, eller rättare sagt ingen källa alls. Så du är inte källkritisk utan bara kjellefterbliven.

Goy översatt till engelska betyder gentile, icke-jude. Det är vedertagen fakta och finns beskrivet i Talmud. Din definition är bara rent judetrolleri taget från sökmotorn Wikipedia. Din trovärdighet sjönk som en sten här.

Talmud tar upp allt om icke-judarna. Judar anses vara Guds folk och planeten skall tillhöra judarna. Icke-judarna (Goyim) skall tjäna juden.

Du får gärna plocka fram Talmud om du har den så alla kan läsa. Men judarna vill ju inte visa Goyim vad som står i Talmud. Det är därför Talmud är svåråtkomlig. Jag är för att vi Goyer skall studera Talmud mycket mer ingående. Så änka gärna till Talmuds texter.

Men i bland annat Isaiah 60:16 framgår att juden "skall suga mjölken ur icke-judarna".

Dr William Pierce tar upp detta med Talmud och Goyim:
https://www.youtube.com/watch?v=LkQkr4U-o5A
Senast redigerad av kostarskjortan 2015-12-28 kl. 09:24.
Citera
2015-12-28, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
Påstådda makt? Sluta låtsas om att du inget vet. I såväl Sverige som USA dominerar de media och bankväsende. Likaså politiken genom lobbyorganisationer som AIPAC. Amerikansk utrikespolitik är i praktiken Israels.

Visst finns de områden där judar är mer representerade än andra folkgrupper, men vad spelar det för roll? Försvinner alla ev. problem om det är 100% jämn fördelning av olika folkgrupper menar du...?

Judar är t ex väldigt dominerande inom ädelstensbranschen, särskilt diamanter och slipning av dessa, än sen då...?

Det finns ju flera andra exempel på att man får vända sig till vissa länder och/eller folkgrupper, om man är ute efter viss kompetens inom vissa branscher. Vill man t ex bygga stora fartyg så är asiaterna sedan länge dominerande för att ta bara et exempel.
Citera
2015-12-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Visst finns de områden där judar är mer representerade än andra folkgrupper, men vad spelar det för roll? Försvinner alla ev. problem om det är 100% jämn fördelning av olika folkgrupper menar du...?

Judar är t ex väldigt dominerande inom ädelstensbranschen, särskilt diamanter och slipning av dessa, än sen då...?

Det finns ju flera andra exempel på att man får vända sig till vissa länder och/eller folkgrupper, om man är ute efter viss kompetens inom vissa branscher. Vill man t ex bygga stora fartyg så är asiaterna sedan länge dominerande för att ta bara et exempel.

Det är inte rimligt att en liten folkgrupp styr nästan allt och försöker konsolidera sin makt ännu mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in