Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-01, 17:44
  #217
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det roliga är att dom tittar på oss vanliga människor och tror att vi är träsktroll
Dom skrattar och vi skrattar Men vem skrattar mest det är frågan
Visst, vi alla klär oss hur vi vill och jag får säkert höra ett och annat om min ganska basic klädstil också. Jag klär upp mig lika ofta som jag går på begravning.

Men den dagen jag börjar stå framför spegeln i hissen, på väg till jobbet och tar en selfie som jag sedan laddar upp på nån instagram med rubriken "Dagens Outfit", då har jag nog inte länge kvar innan snaran hänger runt halsen.
Citera
2020-04-01, 17:49
  #218
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Visst, vi alla klär oss hur vi vill och jag får säkert höra ett och annat om min ganska basic klädstil också. Jag klär upp mig lika ofta som jag går på begravning.

Men den dagen jag börjar stå framför spegeln i hissen, på väg till jobbet och tar en selfie som jag sedan laddar upp på nån instagram med rubriken "Dagens Outfit", då har jag nog inte länge kvar innan snaran hänger runt halsen.

åfan.
Jag tar bilder på allt. För folk vill ju se allt jag gör och vad jag har på mig.
Idag la jag upp en bild på när jag fikade. Det va en bild på en kanelbulle.
Bilden är mycket viktig för alla vet inte hur en kanelbulle ser ut.
Sen köpte jag en rosa slips för du vet YOLO!
Tror inte folk tänker på hur dom beter sig. Dom gör bara som alla andra.
Citera
2020-04-02, 19:34
  #219
Medlem
Riktiga bögar är snart de mest maskulina killarna. Så ett bättre ord för sådana som JB är heterofjollor.
Citera
2020-04-18, 22:40
  #220
Medlem
Run3s avatar
De dricker för mycket soja och har för lite testosteron i kroppen. Då förvandlas man till en soyboy. De behövde träna och hänga med tuffa grabbar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback