2017-08-22, 17:35
Medlem
Det roligaste i det hela måste väll ändå vara att J*nnica sprider falska rykten som inte ens är möjligt för J*achim att utföra, låter mer som en psykopat varning hos henne än det du påpekar.
Men vad vet jag?

Citat:
Ursprungligen postat av snoken888
Det roligaste i det hela är att någon I br*din familjen, var tvungen att göra en fake fb för att sedan kommentera J*nnicas inlägg. Haha det är psykopat varning 😂
Citera
2017-08-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekolan
Det roligaste i det hela måste väll ändå vara att J*nnica sprider falska rykten som inte ens är möjligt för J*achim att utföra, låter mer som en psykopat varning hos henne än det du påpekar.
Men vad vet jag?

Jo visst, hans instagram kanske skriver av sig själv. efter som det finns en bild av vad han skrivit. Men vad vet jag. Ny uppdatering kanske. Instagram skriver av sig själv Haha
Citera
2018-08-05, 13:11
Medlem
Jag kan garantera att alla inblandade kommer att få sitt rättmätiga straff, det kan jag garantera.
Citera
2018-08-06, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wharghasm666
Jag kan garantera att alla inblandade kommer att få sitt rättmätiga straff, det kan jag garantera.

Lagen i egna händer? Rättsväsendet är inte så mycket att räkna med...
Citera
2018-10-10, 15:55
Medlem
Sköter han sig eller vad händer?
Citera
2018-12-29, 18:02
Medlem
Tycker jag ser grabben ute på stan ibland. Har han sonat sitt ungdomsvård straff?
Citera
2019-04-30, 18:44
Medlem
Han är ute sedan länge, fikar på stan..
Så någon hömd blev de inte. Mycket snack och liten verksta. Tuffa bakom skörmnen bara.
Citera
2019-06-10, 00:39
Medlem
Ser han rätt ofta på helger på stans krogar! Hört med egna öron hur han skryter om mordet och gärna pratar öppet om varför han suttit inne Riktigt vidrig skamlös jävel det där
Citera
2019-09-01, 16:50
Medlem
Hur fasen kan ni (inte alla) men många, leva med er själva? Ni tänker inte på att BO har en otroligt söt liten dotter som en riktigt jävla molnig dag läser all Er skit! Tror inte mänga av er kände honom bedömt på alla lögner skrivna och helt taget från ingenstans!!! Skämmes på Er🤬
Citera
2020-08-25, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wharghasm666

Nu har det gått 2 år sen ditt inlägg uppdatera gärna hur det har gått med bestraffningar av alla inblandade.
Citera
2024-10-06, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjoFitten
Är det Andr*as Och Id*? Hahahaha!
Två knarkande losers som blir vräkta i parti och minut och inte har någon som helst stil o klass..

Lås in fanskapen o kasta nyckeln. Tomm* (Y-namn liksom.. ) har jag ingen koll på.

Helt rätt, tram torskar, rip Christian, 2024…
Citera
2024-11-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpeko
Han är ute sedan länge, fikar på stan..
Så någon hömd blev de inte. Mycket snack och liten verksta. Tuffa bakom skörmnen bara.

Adress?

Bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in