Citat:
Ursprungligen postat av
sofiia1967
Ja du din lilla skit vet ganska väl vilka som skriver här och jag hoppas ni med visar er ute vid rätt tillfälle. Jag har följt nästan hela rättegången och vet vilka som var påtända ganska rejält och han som dog syndes det även i hårsäckarna och det blir det efter många års missbruk.och lilla effe försökte inbilla tinget om ett hänglås i ett rep det hade han som halsband? Det har man sett på infödingar så lite rätt har han kålsäcken. Mamma gitt sitter och skrattar när hennes son är helt stenad och det måste ju vara skit kul i en sådan situation. Kan ju också säga att den andra sidan var rena från droger. Och hur har nord klanen sköt rättegången måste säga att det var det jävligaste jag har sett.så här kan ni sitta och skriva er skit men det leder ingen stans. Det finns en del hot mot Brodins och sätts det igång så kommer det att bli mer för er att spekulera i det kan jag lova er. Jag vet att den sidan ni älskar att hacka på kommer aldrig att backa och är helt övertygad om att det kommer att svida för många. Jag tror inte att ni vet vad ni är på väg att starta och tycker inte synd om er utan tvärtom det är ni värda. Så lycka till för det behöver ni och jag vet vilken sida jag kommer vara på så vi ses hoppas jag
Vad du inte tycks förstå är att majoriteten av alla som läser FUP, inte "väljer sida".
Alla inblandade, släkt och vänner, oavsett "sida" är
smuts som samhället vore bättre utan. Dig själv inkluderat.
Dock väger mord högre än allmänt pundande och småkriminalitet. Förstår att detta är svårt att få dig att förstå då din "flockmentalitet" tyder på svagt förstånd.
Men bara lugn, köp en billig bag-in-box, ta lite receptbelagt och grilla en Flintastek med dina gelikar så har ni snart glömt bort detta.
Vi andra kan bara hoppas att ni super/knarkar ihjäl er kvickt, då Västervik vore en bättre plats utan er alla.