2016-01-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Vad jag förstår, och har hört, så har INGEN av de inblandade något fläckfritt förflutet. Ingen av dem är vanliga hederliga medborgare i samhället. Kvinnan som är häktad har tex flera små barn, och hon har varit mycket delaktig i mordet. Hoppas att barnen redan tidigare har blivit omhändertagna. En sån katastrof för många anhöriga detta.

Pappan har barnen, och har haft ganska länge (en väldigt bra pappa ska tilläggas)) Hon valde sin usla fjant till kille (d*a) och ett värdelöst pundarliv med honom, istället för sina tre flickor.
Citera
2016-01-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetnamnefternamn
Läser och blir så jävla illamående. Vad har människor för vardag? Sitta å spekulera och va så äckligt nyfikna över en händelse som kostat liv? Vad får det er att må lite bättre eller kanske kunna gå och prata lite mer? Jag som anhörig börjar bli väldigt trött. Vänta på rättvisan å låt oss sörja ifred!

Om du ska sörja så förstår jag inte vad du gör på Flashback men jag gissar att din nyfikenhet är för stor för att du hålla dig härifrån. Om du ifrågasätter vad det är för människor som sitter här och spekulerar kanske du ska ifrågasätta vad fan din/dina anhöriga har sysslat med. Om det vore för dem så hade vi inte suttit här.
Citera
2016-01-11, 07:48
Medlem
uffeballaballas avatar
Fup?

Nån som vet nåt, nån som inte bara tjafsar?
Citera
2016-01-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffeballaballa
Fup?

Nån som vet nåt, nån som inte bara tjafsar?

Den får vi vänta på tills åtal är väckt.
Citera
2016-01-11, 14:20
Medlem
Jag er ein av dom anhöriga til min dotter . Ja mykke dritt snakk her men mykke stemer . Är frustrerad att de har gått så galet men hoppas ho får ein tankeställare nu . Älskar min dotter så är det.
Citera
2016-01-15, 16:25
Medlem
http://www.vt.se/nyheter/knivoffer-a...n-8683127.aspx

kommer dessa åtalas för iblandningen på perugatan också tro?
Citera
2016-01-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsWifey

Svårt att tro då dom var offer i perugatan dådet. Lr iaf en av dom.
Citera
2016-01-15, 19:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonviolence10
Svårt att tro då dom var offer i perugatan dådet. Lr iaf en av dom.
Den ena var offer, den andra inte ens på plats.
Citera
2016-01-15, 22:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Med tanke på mitt svar ovan - hur kan du ens få det till det? Om du har läst tråden vill säga?
Citera
2016-01-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Med tanke på mitt svar ovan - hur kan du ens få det till det? Om du har läst tråden vill säga?

jag har läst tråden, men har nog tappat "tråden" då det är en jävla röra :P
Citera
2016-01-18, 18:35
Medlem
Citat:
jag har läst tråden, men har nog tappat "tråden" då det är en jävla röra :P

Vilka kalle anka snutar det finns i västervik letar efter mordvapen! Det är så man vill gråta åt sopskaften det så kallade kärleksparet har gömt det i ett grannhuset där dom gömmer sig och farbror blå har varit där och kollat! Åfyfan till varje lägenhet brukar det vara ett föråds!kollade rövarna där?inte fan det smarta snutar. En sak till jobbande inte den döde på bion i västervik? Undrar varför han slutade där?det var ju tråkigt att man inte kan sno ur kassan ja ack ack vilken trevlig person han var vila i frid det var visst någon som ropade på hjälpa tro fan det kan det vara en skuld som ska betalas? Sitter nog tryggas där han är skulle jag tro åter kommer snart alla trevliga ni andra skit på er
Citera
2016-01-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiia1967
Vilka kalle anka snutar det finns i västervik letar efter mordvapen! Det är så man vill gråta åt sopskaften det så kallade kärleksparet har gömt det i ett grannhuset där dom gömmer sig och farbror blå har varit där och kollat! Åfyfan till varje lägenhet brukar det vara ett föråds!kollade rövarna där?inte fan det smarta snutar. En sak till jobbande inte den döde på bion i västervik? Undrar varför han slutade där?det var ju tråkigt att man inte kan sno ur kassan ja ack ack vilken trevlig person han var vila i frid det var visst någon som ropade på hjälpa tro fan det kan det vara en skuld som ska betalas? Sitter nog tryggas där han är skulle jag tro åter kommer snart alla trevliga ni andra skit på er

Du Har verkligen svårt med att skriva läsbara inlägg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in