2016-01-04, 20:56
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilih
Det ger honom väl inte mer rätt att bete sig hur som helst. Hur eller hur, det jag ville ha sagt med mitt inlägg är att det inte är ett dugg förvånande att han hamnat i den här situationen.

Hur menar du då? " inte ett dugg förvånande att han hamnat i den här situationen "
Citera
2016-01-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonz1
Hur menar du då? " inte ett dugg förvånande att han hamnat i den här situationen "

Jag tror du förstår precis vad jag menar.
Citera
2016-01-04, 21:22
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilih
Jag tror du förstår precis vad jag menar.

Utveckla gärna. Hade inte frågat om jag inte hade förstått vad du menar.
Citera
2016-01-04, 21:24
Bannlyst
Citat:
Jag vet ju så mycket mer än vad jag vill skriva här.
Varför ska jag dela med mig till er tomtar för?
Roligt att se hur ni tänker egentligen men många av er tänker helt åt helvete.

1. Han var förstörd!
2. Chocken har lagt sig och han har förstått vad som hänt egentligen.
3. Vafan var full, arg och jävligt ledsen och man brukar själv vara på "hugget" när någon kanske ifrågasätter ena beteende.

Vi vet väl inget om 50-årigen Eller vad Han nu är ifall han kanske har triggar igång något heller.

Ändå ska ni sitta här och kasta skit.
Det räcker med det han fått utstå nu.
Vem är ni att döma?

Tror nog mer du behöver läsa på lite.

För de först är han inte 50 år.. men läggr inte ner min tid på folk som inte vet ett skit om de hela..
Citera
2016-01-04, 21:36
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodong
Tror nog mer du behöver läsa på lite.

För de först är han inte 50 år.. men läggr inte ner min tid på folk som inte vet ett skit om de hela..

Vem gubben är vet jag inte. Men vem 23-åringen vet jag vem de är. Och jag vet en hel del om honom
Citera
2016-01-04, 21:57
Medlem
tempeZZts avatar
Så bra! Nu har vi äntligen triggat igång tråden lite. Det finns inget som klämmer fram sanningen som lite affekt. Att man blir hotad är ju bara barnsligt, men OK.
Citera
2016-01-04, 23:52
Medlem
Citat:
Jag vet ju så mycket mer än vad jag vill skriva här.
Varför ska jag dela med mig till er tomtar för?
Roligt att se hur ni tänker egentligen men många av er tänker helt åt helvete.

1. Han var förstörd!
2. Chocken har lagt sig och han har förstått vad som hänt egentligen.
3. Vafan var full, arg och jävligt ledsen och man brukar själv vara på "hugget" när någon kanske ifrågasätter ena beteende.

Vi vet väl inget om 50-årigen Eller vad Han nu är ifall han kanske har triggar igång något heller.

Ändå ska ni sitta här och kasta skit.
Det räcker med det han fått utstå nu.
Vem är ni att döma?

Din logik tyder på att du förmodligen är ett pundande inavel du också. Ja stackars lilla Effe, inte ett dugg synd om BO som han jagade med kniv??
Senast redigerad av Lantbrukarkuk 2016-01-04 kl. 23:55.
Citera
2016-01-05, 00:25
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbrukarkuk
Din logik tyder på att du förmodligen är ett pundande inavel du också. Ja stackars lilla Effe, inte ett dugg synd om BO som han jagade med kniv??

Jagade? haha! Läser du inte något? Han var så berusad att han inte kunde stå på sina ben. Lek allanballan någon annanstans
Citera
2016-01-05, 00:40
Medlem
Citat:
Jagade? haha! Läser du inte något? Han var så berusad att han inte kunde stå på sina ben. Lek allanballan någon annanstans

Är det nån ursäkt ? det är just det som är problemet, efter 2 öl så börjar de spela *allanballan*
Citera
2016-01-05, 00:49
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa
Är det nån ursäkt ? det är just det som är problemet, efter 2 öl så börjar de spela *allanballan*

Skulle nog snarare påstå 1liter sprit! Men säger du så, whatever makes you sleep at night
Citera
2016-01-05, 02:03
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Skulle nog snarare påstå 1liter sprit! Men säger du så, whatever makes you sleep at night
Du påstår alltså att det är mer OK att hota/kniva någon efter en liter sprit än efter två öl? Vilken verklighet lever du i?
Citera
2016-01-05, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBOB
Kan någon sammanfatta? 😭
Om vi ska sammanfatta tråden så är det väl småbarn just nu som bråkar om vem som tror sig veta mest. Det är ändå lite roligt att folk här vet grejer när gärningsmännen sitter häktade och inte får prata med omvärlden alls.

Men om vi ska sammanfatta fallet så är det väl ett typiskt mord. Någon blir till en början rånad, vilket resulterar i att man vill hämnas på gärningsm*nnen (Härligt rån att råna någon man vet vem det är ). Efter detta så tar man kontakt med dom som rånade, och bestämmer en plats för att diskutera något, och här spårar det ur då någon blir knivad till döds och två andra skadas. Efter detta blir 5 st anhållna misstänkta för mord, men tre utav dessa blir släppta redan dagen efter och polisen tar då in två st andra personer, vilket resulterar i 4 st anhållning. Dom sitter just nu häktade.

Några dagar senare så väljer en snubbe som blev skadade i knivattacken att själv gå ut och försöka kniva någon äldre gubbe. Varför vet vi egentligen inte, utan det spekuleras hejvilt i denna tråd just varför.

Med andra ord så finns det inget i nuläget något matnyttigt att diskutera, eftersom att polisen är rätt så förtegen utav sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in