2015-12-25, 16:52
Medlem
Hej!

Tänkte beställa en tröja från CareofCarl.com för högst 1300.
Har hittat två stycken jag anser relativt snygga:
http://www.careofcarl.com/sv/artikla...ver-cream.html
Och
http://www.careofcarl.com/sv/artikla...rew-ivory.html

Kan inte bestämma mig mellan dessa, den första anses väl lite snyggare enligt mig men verkar lite ljusare vilket jag inte gillar. Sen så skulle jag också vilja kunna använda tröjan så mycket som möjligt och den första ser lite för tjock ut, men det vet jag inte helt säkert att den är.

Ni får gärna även komma med rekommendationer om andra tröjor på sidan som ni anser snygga, kom bara ihåg priset.

Tack för eventuell hjälp!
Citera
2015-12-25, 16:56
Medlem
Wildsomes avatar
Svag för kabelstickat!
Citera
2015-12-25, 17:00
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Skulle ha tagit den första!
Citera
2015-12-25, 19:55
Medlem
alroberts avatar
första utan tvekan.
Citera
2015-12-25, 20:37
Medlem
Ja den kanelstickade är snyggast och ger ett mer maskulint intryck enligt mig.
Citera
2015-12-25, 21:44
Medlem
Den kabelstickade. Personligen skulle jag inte köpa en cremevit.

Jag blir lätt illamående av stora logotyper, därför föll den andra tröjan bort direkt.
Senast redigerad av Ritinkin 2015-12-25 kl. 21:49.
Citera
2015-12-25, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Den kabelstickade. Personligen skulle jag inte köpa en cremevit.

Jag blir lätt illamående av stora logotyper, därför föll den andra tröjan bort direkt.

Japp, den kabelstickade verkar vara den alla gillar. Men varför skulle du inte köpa cremevit? Vilken färg skulle du köpa då?
Citera
2015-12-26, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyfern1
Japp, den kabelstickade verkar vara den alla gillar. Men varför skulle du inte köpa cremevit? Vilken färg skulle du köpa då?
Min personliga smak, bara.

Av de färger som finns att välja på, antingen marinblå, den gråa eller "Charcoal Melange".
Senast redigerad av Ritinkin 2015-12-26 kl. 10:19.
Citera
2015-12-26, 10:39
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:

Instämmer, tröja nr ett. Köp den cremevita om du gillar den och den funkar bra i din garderob. Annars finns en uppenbar olägenhet med en mycket ljus tröja, ett mörkare plagg är helt enkelt tåligare mot synlig solkighet.

Jag skulle föreslå den marinblå, om du inte själv föredrar en annan av de mörka färgerna.
Citera
2015-12-26, 10:44
Medlem
hinhales avatar
Citat:
Hej!

Tänkte beställa en tröja från CareofCarl.com för högst 1300.
Har hittat två stycken jag anser relativt snygga:
http://www.careofcarl.com/sv/artikla...ver-cream.html
Och
http://www.careofcarl.com/sv/artikla...rew-ivory.html

Kan inte bestämma mig mellan dessa, den första anses väl lite snyggare enligt mig men verkar lite ljusare vilket jag inte gillar. Sen så skulle jag också vilja kunna använda tröjan så mycket som möjligt och den första ser lite för tjock ut, men det vet jag inte helt säkert att den är.

Ni får gärna även komma med rekommendationer om andra tröjor på sidan som ni anser snygga, kom bara ihåg priset.

Tack för eventuell hjälp!

Första ser mer proper ut, ett diskret märke. Andra tröjan med en stor amerikansk flagga uttrycker mer att du är en usa-vän? Jag får lite NRA, land of the free!-vibbar Samtidigt tycker jag bannern ser sportig och lite tafflig ut, men det är min åsikt.

Dock ser den första en smula brattig ut. Så det är vad du vill uttycka. Dock hade jag inte valt någon pga färgen. Sen skulle jag nog också väga in hårfärg i ekvationen. T.ex har jag kopparbrun hår varför jag tycker marinblått passar i de flesta fall, då det är i snygg kontrast.
Senast redigerad av hinhale 2015-12-26 kl. 10:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in