• 1
  • 2
2015-12-25, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggajobb
Okej detta gr allt du tidigare skrivit ointressant. En mer trngsynt mnniska fr man fan leta efter. S du tror p fullaste allvar att de som missbrukade p 80-90-talet r knppgkar idag? Ls mer propaganda du s tar jag ver frn hr.

Resonerar du med att det endast r struntprat och propaganda s br du ska hjlp.

Jag fungerar som mnniska efter festivaler och kvllar med svamp, estacy & grs.. men jag har aldrig missbrukat. Jag frstr precis vad han menar dock, du gr inte detta. Har definitivt ftt en annan syn p saker och ting efter detta men min respekt fr droger, mnniskor r ocks frbttrad. Du glorifierar dina droger, det r hr ditt missbruk tas in.

Sk hjlp av nrstende, du har problem. Sluta dessutom umgs med tjejen.
Citera
2015-12-25, 10:58
Bannlyst
Lter som en trevlig och redig kvinna, en sdan man tar hem till mamma och stoltserar med. ven en kvinna som passar bra att gra till mamma. Barn kanske skulle kunna gra situationen bttre?
Citera
2015-12-25, 20:45
Medlem
Relentless666s avatar
Men mannen, endast du kan svara p det hr. Inte random mnniskor hr p fb. Du mste stlla dig frgan: r hon verkligen vrt det? r hon s fantastiskt att det r vrt att st ut med att hon pundar, brkar och snor frn dig? Jag tror tyvrr att du borde avsluta allt innan ni blir riktigt serisa. Att leva med en benso pundare r inte ltt. Hennes minne och allt blir s jvla skevt. Du pundar vl inte sjlv vad jag har frsttt? Frsk hitta dig en ren och "normal " brud. Jag r periodsmissbruksre. har frstrt mnga frhllanden genom att komma hem vck, se en film med bruden och dcka efter 5 min
Det vrsta var nog nr vi hade sex, och riktigt jvla bra sex, s lg jag bara och ville att vi skulle bli klara s jag kunde trycka i mig mer piller.
Citera
2015-12-25, 21:02
Medlem
Citat:
Varfr knns det s? Sger inte emot men veranalysera? Hur menar du mer konkret? Fr det kanske faktiskt r s, jag r INTE van vid att vara runt mnniskor som tar tyngre.

Ja allts, antingen accepterar du lget som det r eller s stller du krav och accepterar att det kan hnda att det innebr att du frlorar henne. Krav kan innebra att du grna trffar henne eller talar i telefon med henne nr inte tagit benzo, men r hon hg r hon inte vlkommen eftersom du upplever att du d talar med drogen - inte med henne. Om du vljer krav-linjen fr du vara stenhrd och tydlig. Du lskar henne och vill umgs och prata med henne, men inte nr hon tagit benzo. Vljer hon att gra det fr hon visa den respekten att inte hra av sig. Hr hon nd av sig sger du "ring nr du r nykter" och lgger bara p eller gr drifrn om ni r p samma plats. Du fr vl se hur det gr. Det lter som en farlig situation fr dig att ska dig till mnniskor som r i ett tyngre missbruk n du r i. Du kanske borde fundera ver vad du vill i livet, nu och om ngra r.
Citera
2015-12-25, 22:29
Medlem
capmacs avatar
Citat:
S du tror p fullaste allvar att de som missbrukade p 80-90-talet r knppgkar idag?

Nej, de flesta som missbrukade p 80-talet r dda....

/capmac
Citera
2015-12-25, 22:43
Medlem
Men nu r min stora frga, r det vrt?

Nej.

Fast satsa p henne, ni verkar frtjna varandra.
Citera
2015-12-25, 22:57
Medlem
Pungsnoppens avatar
Gr dig av med henne om du inte sjlv vill hamna djupare i drogtrsket.

Vill du att konsekvenserna r ett skitigt liv s vlj henne och knarket
Samt alla komplikationer detta kommer
Leda till.
Citera
2015-12-26, 09:50
Medlem
TheMasterApes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melborp
Men nu r min stora frga, r det vrt?

Nej.

Fast satsa p henne, ni verkar frtjna varandra.

Japp. Lika barn leka bst. Pundarungar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in