Citat:
Ursprungligen postat av
E1
Ok. Hur mår du när du har mätt 38,3? Känner du dig som att du har feber? Några övriga symtom som du kan koppla till någon slags sjukdom? Kan det vara så att tempen faktiskt är felfungerande?
Temperaturen går alltid upp på kvällen. Därav mäter man alltid på morgonen, för har du feber då, då har du verkligen feber.
Jag känner mig bara allmänt trött, kan också kopplas till att jag inte sover som jag ska. Anledningen att jag märker det är för jag känner på min panna och den känns varm, jag känner mig faktiskt lite seg när jag kollar men det kan vara som jag inbillar mig.
Jag har haft en hel del olika besvär under hösten, huvudvärk i en månad som är borta, doktorn sa att det var spänningshuvudvärk. Var väldigt spänd i mina axlar och nacke då. Jag var hos doktorn i somras och de sa IBS till mig, min mage var dålig och detta har kommit tillbaka. Jag var även där en annan gång i höstas och kollade hjärtat eftersom jag hade ont i mitt bröst och det slog som bara den, allt visade normalt. Var där en gång till efter det och kollade min andning då jag hade problem med den. Det enda andra jag har problem med är en lite halvt ond rygg och lite ont i min vänstra höft.
Jag har jämfört med en annan termometer ett tag efter, hos min mor, bor hos min far, som inte visade på någon feber. Den som inte visade något är en i munnen, den andra som visar är en örontermometer. Känns inte som en termometer skulle kunna visa för hög temperatur..