• 4
  • 5
2016-01-29, 20:42
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag citerar dig i den här tråden så det blir kvar om den andra lilla tråden skulle bli kastad:
Fanns det en till i lägenheten då de döda påträffades eller vad menar du? I vilket skick var denna person i så fall? Om oskadd så kanske det var i ett annat rum så han/hon undslapp avgaserna.

Det vet jag inte, polisen har i alla fall vetskap eller misstanke om en tredje person som har varit i lägenheten, om den personen var där när polisen kom dit eller om polisen vet eller misstänker att någon har varit i lägenheten som kan misstänkas vet jag inte.
Citera
2016-02-12, 16:58
Medlem
Med anledning av att Jenny varit i anläggningsbranschen i en hel del år torde hon ha vetskapen av att inte ta in ett värmeaggregat då hon har en hel del erfarenhet inom yrket, ett brott bakom deras död verkar vara mer troligt än en olycka.
Med tanke på att hennes fd man ( Jo*chim S*lomonsson, *=a ) är ökänd som bl a psykotisk våldsverkare, kvinnomisshandlare, kriminell missbrukare mm och även förekommit i dödsfall sen tidigare, borde polisen ha lite mer koll honom.

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Citera
2016-02-23, 23:20
Medlem
Ja den där Joa*im Salomon**on är en riktigt ful fisk och drar sig inte att gå över lik,, den mannen har otroligt mycket på sitt samvete (om han nu äger ett sånt)Skadar inte att plocka in honom för förhör då jag fått veta att även han hade en lya i Hästveda. Så snälla poliser gör nu ert jobb!!!
Citera
2016-02-23, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gagna
Med anledning av att Jenny varit i anläggningsbranschen i en hel del år torde hon ha vetskapen av att inte ta in ett värmeaggregat då hon har en hel del erfarenhet inom yrket, ett brott bakom deras död verkar vara mer troligt än en olycka.
Med tanke på att hennes fd man ( Jo*chim S*lomonsson, *=a ) är ökänd som bl a psykotisk våldsverkare, kvinnomisshandlare, kriminell missbrukare mm och även förekommit i dödsfall sen tidigare, borde polisen ha lite mer koll honom.

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Kan bara instämma i allt du skrev Gagna, om Joa*cim Salomon**on Den mannen är en riktig psykopat
Citera
2016-06-02, 15:31
Medlem
Är det nån som hört/vet nåt mer om detta fallet?
Citera
2017-10-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9761-49
Ja den där Joa*im Salomon**on är en riktigt ful fisk och drar sig inte att gå över lik,, den mannen har otroligt mycket på sitt samvete (om han nu äger ett sånt)Skadar inte att plocka in honom för förhör då jag fått veta att även han hade en lya i Hästveda. Så snälla poliser gör nu ert jobb!!!

Nu har han lämnat in, han ska ha varit med om en "bilolycka" där bilen eller något ska ha exploderat? och han ska ha blivit svårt brännskadad och vårdats i Uppsala men inte klarat sig, 25 september
Mycket tragiskt…alltihopa
Citera
2017-12-10, 17:25
Medlem
Skulle det vara tragiskt att en kriminell jävla pundare som systematiskt utsatt andra för fara, har lämnat in? Skärp dig!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in