Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-19, 21:06
  #1
Medlem
som topic lyder kan jag få dreamfilm och swefilmer att funka på min smart tv?? netflix finns ju pån men den är ju skit kass i jämförelse med DM och Swefilm,

men dom gångerna jag försökt så hoppar den bara vidare till någon jävla reklam sida och trycker man bakåt så är man tillbaka till ruta 1 så undrar om någon här vet om det går har ju sökt på google men inte fått något svar påt


tack på förhand
Citera
2015-12-20, 08:04
  #2
Medlem
Berias avatar
Om det inte funkar med tvns browser kan du använda chromecast och streama från mobilen, platta eller dator
Citera
2015-12-20, 13:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beria
Om det inte funkar med tvns browser kan du använda chromecast och streama från mobilen, platta eller dator


det är det ända jag hittar när jag söker men det är lite omständigt vill ju helst slippa göra sådant
Citera
2015-12-21, 06:36
  #4
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Streamingtjänster och mediaföretag
/Moderator
Citera
2016-12-27, 02:22
  #5
Avstängd
Katapultens avatar
Jag kollar på dreamfilm på min tv. Via xbox one går det galant
Citera
2017-03-03, 01:59
  #6
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Köp en Android box så har du löst alla dina problem.
Citera
2017-03-06, 18:27
  #7
Medlem
Gregory.Houses avatar
Bästa lösningen är chromecast.
Citera
2017-04-07, 12:22
  #8
Medlem
Har också problem med dreamfilm spelaren funkar inte ihop med samsungs smart tv browser går inte att förstora bilden man får inte upp spellisten för play stop tiden osv

Android box hur funkar en sån ??
Citera
2017-04-07, 13:14
  #9
Medlem
No6s avatar
Dreamfilm fungerar visst med SmartTV, i alla fall på min. Men räkna med att bli frustrerad över all reklam som poppar upp vart man än klickar. Man får backa och sen trycka igen tills skiten startar. Annars kan man göra som mig och köpa en lång HDMI-sladd och koppla mellan datorn och TV.

Swefilmer har väl förövrigt torskat för längesedan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback