2015-12-19, 11:52
Medlem
Trajdarns avatar
Hej! Någon som har provat denna utbildning?

www.tasajten.se

Har olika utbildningspaket beroende på vilken nivå man är på i sitt tradande.

Någon som har provat? Erfarenheter?

Är sugen på att köpa de två första paketen för 700 kr respektive 1000 kr, men vill veta om det är värt det.

Om det är någon annan som är sugen så kanske vi man gå ihop, du betalar del 1, jag betalar del 2

Här finner ni kursplanen för de olika paketen: http://www.tasajten.se/utbildning-24689366
Citera
2015-12-19, 20:25
Medlem
Strand.s avatar
Kollade lite snabbt och insåg att det är en skrattretande låg nivå. Det är en sak att ta betalt för riktig utbildning, något som jag ändå aldrig skulle göra då man kan finna allt gratis och pengarna skulle komma till bättre nytta på marknaden, men det där var bara lustigt. Nivån är i höjd med allmänbildning, tar kanske 60 min av självstuderande att lära sig det där.

Så för att svara på din fråga: nej, det är verkligen inte värt det.

Det finns drygt 2-300 h av gratis material på tuben, drygt 1-150 relevanta böcker kring trading och hundratals timmar av info på nätet. Det gäller bara att ha viljan och motivationen. Har man inte nog med motivation att söka och finna all den gratis info som finns, ja då tror jag nog inte man har det som krävs.

Lycka till!
Citera
2015-12-19, 22:05
Medlem
Trajdarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand.
Kollade lite snabbt och insåg att det är en skrattretande låg nivå. Det är en sak att ta betalt för riktig utbildning, något som jag ändå aldrig skulle göra då man kan finna allt gratis och pengarna skulle komma till bättre nytta på marknaden, men det där var bara lustigt. Nivån är i höjd med allmänbildning, tar kanske 60 min av självstuderande att lära sig det där.

Så för att svara på din fråga: nej, det är verkligen inte värt det.

Det finns drygt 2-300 h av gratis material på tuben, drygt 1-150 relevanta böcker kring trading och hundratals timmar av info på nätet. Det gäller bara att ha viljan och motivationen. Har man inte nog med motivation att söka och finna all den gratis info som finns, ja då tror jag nog inte man har det som krävs.

Lycka till!

Kan hålla med om att den första delen lät väldigt basic, mycket av den delen var saker man lärde sig på högstadiet. Jag var mest intresserad av den andra delen då det fanns många avsnitt som intresserade mig.

Sedan kan det ju vara så att man värdesätter att ha allt samlat på ett och samma ställe och på ett strukturerat sett, dessutom på svenska. Om du har några bra tips på gratisutbildningar så dela gärna med dig!

Själv kan jag tipsa om Bubo aktieanalys & swing trading utbildning på youtube som jag har följt under ett tag, trevlig och sympatisk instruktör. Rekommenderas starkt!
Senast redigerad av Trajdarn 2015-12-19 kl. 22:58.
Citera
2015-12-19, 23:31
Medlem
Fruktansvärt låg nivå faktiskt, inte ens jag som har 50-100tim av självstudier tar denne man på allvar. Om han nu hade varit så j*vla duktig så hade han inte horat sig på nätet på detta vis.

Precis som alla andra så handlar detta om att tjäna pengar, pengar i form av reklam, tjänster och annat som du lika gärna kan läsa dig till själv.
Senast redigerad av haxer 2015-12-19 kl. 23:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in