• 1
  • 2
2015-12-18, 15:55
Medlem
Kleops avatar
Vi är åtta (8) personer som har planerat en liten sammankomst nu på lördag. Vi skaffade tio (10) gram och jag är intresserad av att veta om det är möjligt att konsumera allting om man håller sig uppe från någon gång på eftermiddagen till inpå småtimmarna, och om så är fallet vilket tillstånd man kommer befinna sig i när allt är upprökt förutsatt att alla får ungefär lika mycket.

Ja, jag är fortfarande i nybörjarstadiet.
Citera
2015-12-18, 16:00
Medlem
Jogens avatar
8 pers, 10 gram, 12-ish timmar... Ni klarar er. Skulle säga att ni kan vara bing bong bäng hela tiden. Ta det lugnt och försök inte nödvändigtvis röka upp allt bara för att ni ska.
Citera
En joint per person räcker i cirka två timmar, för någon som är van. I början kunde jag vara stukad i fyra timmar dock.

Allt beror på hur potent röka ni har och hur mycket ni blandar i varje, samt hur ni röker det. Grönt eller brunt, strain?
Svårt att svara på.
Citera
Medlem
japp 1,25g är möjligt att röka per person och ni blir nog ganska bänga om det är bra grekker
Citera
2015-12-18, 16:03
Medlem
iDunos avatar
Finns en tråd för er i nybörjarstadiet. Men ni klarar er på 10gram. Bunkra upp med lite gott att äta och dricka.
Citera
2015-12-19, 09:31
Medlem
kangas92s avatar
Nybörjare = räcker lätt.

Har ni alla 8 rökt varje dag i några år = räcker inte alls..

Röker själv 0.6g per spliff, = 2 spliffar i var på 8 pers på 10 gram = inte så mycket att röka på om man ska ha "rökarkväll"
Citera
2015-12-19, 09:40
Medlem
Jag brukar räkna 1-1,5g om dagen om jag röker en heldag utan att tvärstuka mig men ändå glida på stadigt.

Viss tolerans inräknat men inget blodigt.

Vad 8 pers KAN röka på en dag är en helt annan femma dock.
Citera
2015-12-19, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Nybörjare = räcker lätt.

Har ni alla 8 rökt varje dag i några år = räcker inte alls..

Röker själv 0.6g per spliff, = 2 spliffar i var på 8 pers på 10 gram = inte så mycket att röka på om man ska ha "rökarkväll"

Beror helt och hållet på hur man förhåller sig till cannabis. Jag personligen röker 0.5g under en 6 timmars period, vilket fungerar helt utmärkt då jag inte överkonsumerar "bara för att" som många rökare gör, och som jag gjort förr i tiden. Det gäller att aldrig röka mer när man redan är bäng, vilket man ofta vill göra av diverse anledningar.
Citera
2015-12-19, 12:43
Medlem
Costanza101s avatar
Kommer inte ditt rökande besvära din abstinens från onani?
Citera
2015-12-19, 14:38
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Beror helt och hållet på hur man förhåller sig till cannabis. Jag personligen röker 0.5g under en 6 timmars period, vilket fungerar helt utmärkt då jag inte överkonsumerar "bara för att" som många rökare gör, och som jag gjort förr i tiden. Det gäller att aldrig röka mer när man redan är bäng, vilket man ofta vill göra av diverse anledningar.

Röker 0,6 normalt per dag, alltså en spliff om dagen.
Citera
2015-12-20, 14:50
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Kommer inte ditt rökande besvära din abstinens från onani?
Jag höll mig i skinnet när jag var i samma hus som sju andra.
Citera
2015-12-20, 15:31
Medlem
elpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Jag höll mig i skinnet när jag var i samma hus som sju andra.

Otydligt svar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in