2005-11-08, 17:21
Medlem
rvindebros avatar
hittade en helrolig funktion på mac idag... när man för upp pilen i ett av hörnen på skärmen så kan man få en funktion tilldelat det, typ "få fram skrivbord" eller "visa alla öppna fönster"

finns det nåt program som gör att man kan göra det i windows?
Citera
2005-11-08, 17:38
Medlem
noteventimes avatar
Du kanske kan få ett liknande resultat med något mouse gesture program...
Citera
2005-11-08, 17:51
Medlem
Bitmasters avatar
Jag har bergssäkert för mig att det fanns en registernyckel i win98 som startade skärmsläckaren om man lade muspekaren i ett hörn. Men det är väl inte det du är ute efter antar jag...
Citera
2005-11-08, 18:22
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitmaster
Jag har bergssäkert för mig att det fanns en registernyckel i win98 som startade skärmsläckaren om man lade muspekaren i ett hörn. Men det är väl inte det du är ute efter antar jag...
Jag vet bergsäkert att det fanns i Windows98 och då inte i form av en registernyckel utan på inställningspanelen för några av de skärmsläckare som fanns där från början...
Citera
2005-11-08, 18:53
Medlem
rvindebros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noteventime
Du kanske kan få ett liknande resultat med något mouse gesture program...
hmm kanske det...
men först: vad är ett mouse gesture program???
Citera
2005-11-08, 18:54
Medlem
Not_mes avatar
Jodå, det fanns. Har för mig det var active desktops skärmsläckare som gick att göra så med. Som tur var skrotade de det till XP... Men det där med att få program att köra när du göra saker med musen i hörnen kan du fixa om du har synaptics touchpad på datorn, då är det bara att gå in och leka i kontrollpanelen. Har du inte det är jag inte hundra på hur du ska göra, men det borde gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in