2019-03-31, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
Jag vet inte om detta uppmärksammats. Hur som helst är det kanske inte så viktigt eftersom det ligger långt bak i tiden. Hittade det när jag sökte på Google efter en helt annan sak ute på nätet och inte på Flashback.

Titta på denna tråd: (FB) Demokrati......

Ser inte den konstig ut?
Skall omröstningar verkligen vara 60-70 hela webbläsarytor lång? Alltså man kan bläddra minst 60 sidor ner innan man kommer till slutet. Det verkar som om alla omröstningar på den tiden lagts ihop till en om man läser i omröstningarna.

Just den omröstningen har ju så väldigt många alternativ. Ett bra förslag skulle kunna vara att det kunde läggas in "Visa mer" i omröstningar med fler alternativ än ett visst antal, men det är då inte vanligt att omröstningar har så många alternativ. Det är nog därför ingen har observerat det tidigare. Någon egentlig bugg är det väl knappast?
Citera
2019-03-31, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Just den omröstningen har ju så väldigt många alternativ. Ett bra förslag skulle kunna vara att det kunde läggas in "Visa mer" i omröstningar med fler alternativ än ett visst antal, men det är då inte vanligt att omröstningar har så många alternativ. Det är nog därför ingen har observerat det tidigare. Någon egentlig bugg är det väl knappast?
Jo, det är en bugg för om man läser alternativen återkommer omröstningar som hölls i andra trådar. Svaret "Ja" finns på fler än ett ställe osv. På frågor om vad folk gillar invandrare finns det svar vilken film de tycker var bäst mm. Det är definitivt en bugg!
Citera
2019-04-03, 16:07
Medlem
Notifieringarna verkar utslagna.
Citera
2019-04-03, 18:08
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Fungerar denna?
Citera
2019-04-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Fungerar denna?
Ja.
Citera
2019-04-03, 18:27
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Citat:
Fungerar denna?
Citat:
Ja.
För att ha lite mer att gå på:
Är det inlägg du inte fått notifiering på eller är det notifieringar som dykt upp men som inte tar dig till rätt inlägg?

Är det ett enstaka inlägg av första typen du saknar kan det hända att ditt inlägg som citerats editerats in i efterhand, då går ingen notifikation iväg. Gäller det flera så är den sannolikheten liten.

Den andra typen händer (som du säkert vet redan) om inlägget du citerats i raderas. Då ligger notifikationer kvar men pekar inte längre på ett synligt inlägg.
Citera
2019-04-03, 18:33
Medlem
Citat:
För att ha lite mer att gå på:
Är det inlägg du inte fått notifiering på eller är det notifieringar som dykt upp men som inte tar dig till rätt inlägg?

Är det ett enstaka inlägg av första typen du saknar kan det hända att ditt inlägg som citerats editerats in i efterhand, då går ingen notifikation iväg. Gäller det flera så är den sannolikheten liten.

Den andra typen händer (som du säkert vet redan) om inlägget du citerats i raderas. Då ligger notifikationer kvar men pekar inte längre på ett synligt inlägg.
Ingen notifiering alls utan jag såg citeringen i tråden. Det händer att jag får nots som inte leder någonstans och det beror nog på borttagna poster, antingen min post eller den som citerat. Men det var första gången jag vet att jag blivit citerad utan att det synts, men det var ett multicitat så det kan ha editerats in i efterhand. Jag var nog för ivrig på 'skicka'...
Citera
2019-04-03, 18:36
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ingen notifiering alls utan jag såg citeringen i tråden. Det händer att jag får nots som inte leder någonstans och det beror nog på borttagna poster, antingen min post eller den som citerat. Men det var första gången jag vet att jag blivit citerad utan att det synts, men det var ett multicitat så det kan ha editerats in i efterhand. Jag var nog för ivrig på 'skicka'...
Då sparkar jag inte på teknikerna ännu. Hör av dig om det händer igen.
Citera
2019-04-06, 22:49
Medlem
Dofternas avatar
Alternativen "Citera+" och "citera" har flytt sin kos i den här matchtråden?
(FB) Färjestad - Djurgården Semifinal 1 / Kval till SHL

http://forumbilder.se/I52BE/bugg

Det var väl konstigt?
Citera
2019-04-06, 22:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Alternativen "Citera+" och "citera" har flytt sin kos i den här matchtråden?
(FB) Färjestad - Djurgården Semifinal 1 / Kval till SHL

http://forumbilder.se/I52BE/bugg

Det var väl konstigt?
Tråden är låst.
Citera
2019-04-06, 23:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Tråden är låst.

Aha! Jag är tydligen lite trög i huvudet.

Vi pratar aldrig mer om den här saken.
Citera
2019-04-08, 15:29
Medlem
wwrs avatar
Jag fick ett inlägg borttaget igår, men efter klagomål kom det tillbaka.
Det kommer dock inte med om jag klickar mitt användarnamn i en av min poster i tråden och väljer "visa alla inlägg av wwr i detta ämne", inte heller i "Mina inlägg" i drop-down menyn uppe till höger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in