2015-12-13, 18:44
Medlem
Satt och lirade lite på datan och sen kom det upp ett fönster från ingenstans om jag ville behålla filerna eller om allting skulle raderas. Spelet hängde sig och jag startar om datorn. Sen när jag väl kommer in igen så är allting väck , har några gamla bilder och så kvar men alla program som man har installerat själv och det senaste året/åren är väck.

Någon som har någon aning om vad det kan vara ? Något virus ? Hur återställer man det ?
Citera
2015-12-15, 23:31
Medlem
Littons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1904
Satt och lirade lite på datan och sen kom det upp ett fönster från ingenstans om jag ville behålla filerna eller om allting skulle raderas. Spelet hängde sig och jag startar om datorn. Sen när jag väl kommer in igen så är allting väck , har några gamla bilder och så kvar men alla program som man har installerat själv och det senaste året/åren är väck.

Någon som har någon aning om vad det kan vara ? Något virus ? Hur återställer man det ?

Va? Låter inte möjligt. Vad sjutton har du gjort? Redogöreslen var väldigt knapphändig.
Citera
2015-12-16, 19:20
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1904

Låter inte möjligt på IOS.
Citera
2015-12-16, 20:14
Medlem
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Låter inte möjligt på IOS.

"Lira på datan" låter inte som om han satt på en iPad direkt

Kanske OS X du menar? Låter jäklig konstigt hur som helst, så lite mer info från TS skulle vara bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in