• 1
  • 2
2015-12-14, 05:48
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buhll
När jag gick på soc så skrev jag bara ut ett utdrag från banken. Skulle lätt kunna förfalska det, men hade ju inget att dölja då :-P

Beror lite på hur man skött sig också, hur pass handläggaren litar på en, jag behöver tex bara skicka med ett screenshot på kontoutdrag/historik (att jag betalat det jag fick pengar till förra månaden, tex hyra och el)/översikt e-fakturor och jag redigerar helt öppet delar av dom, tex suddar ut en del köp/betalningar jag gjort (dock bara namnet, inte summan så dom ser att det är en betalning inte en insättning) då jag inte anser att det angår soc tex vilka sidor jag betalar för, organisationer jag betalar medlemsavgift till, prenumerationer osv (en del sån information är ju ganska personlig).

Vet att minst 1 person som har samma handläggare som mig måste lämna in uttdrag från banken som är stämplat och attesterat (dvs personen på banken som skrev ut det har stämplat datum/kontor och skrivit under att uttdraget är korrekt).
Citera
2015-12-14, 11:40
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Har du ju inte mycket nytta av om dom kräver ett fysiskt kontouttdrag med bankens stämpel som vissa gör, andra godkänner utskrift från internetbanken, men långt ifrån alla.

Ojdå, stämpel och grejer
Om stället ts går till och de inte kräver stämpel så funkar det om han fixar och trixar för att sen skriva ut
Utdraget. Är det stämpel som behövs blir det lite trixigare.

Förr i tiden var allt enklare, fashist värld here we come.
Senast redigerad av Pungsnoppen 2015-12-14 kl. 11:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in