Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2025-12-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Hur kan man tycka att någonting som är naturligt och följer med i människans arv i tusen och åter tusen år är äckligt? Då måste man ha blivit född i fel universum?

När en (eller flera) väljer att ha en sexuell kontakt så är inte det någonting som andra har någonting med att göra, så varför ska en tjej du träffar berätta det för dig då? Du har ju som sagt inte med det att göra!

Att kvinnor knullar runt har aldrig varit naturligt
Citera
2025-12-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Svenska tjejer knullar hela tiden men det hemlighålls för att ingen ska få veta om det. Eller rättare sagt hålls det hemligt för killar likt mig själv som de går på dejt med när de säger sig vilja ha ett seriöst förhållande.

Svenska tjejer går på hem med killar efter krogen och det är givetvis inget de talar om för någon. Men alla svenska tjejer som är ute i vimlet gör det. Och så har de KK vilket också är hemligt. Utlandsresor mm, de träffar säkert också killar på andra sätt också som inte är kända, just för att det hålls hemligt.

Det här gör i min mening svenska tjejer äckliga om man kan uttrycka sig så. De är manipulativa och bedrägliga. När man dejtar de är de aldrig ärliga. Det kan heta att de varit singel i några månader, men de nämner ingenting om att de blivit knullade av mer än 10st killar sen dess.

Många killar är helt naiva inför detta. Nu för tiden utgår jag från det hela tiden när jag träffar tjejer.
Japp så är det. Vad är det som ska diskuteras?
Citera
2025-12-13, 19:26
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Det enda man behöver komma ihåg är väl att man inte gifter sig med eller tar luder på så stort allvar. Luder har man till att knulla med, inte till att starta familj med. Kan man följa denna enkla regel, slipper man skapa ännu en stjärnfamilj, samt genomgå skiljsmässa.
Citera
2025-12-13, 19:29
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Gör som jag, sluta dejta svenska tjejer? Det är struntprat att de "smyger" med deet. Dee flesta är fan helt öppna med det. Vill man öka chansen till att hitta en tjej som inte knullat runt så väljer mn helt enkelt tjejer av utländsk bakgrund. Går aldrig att garantera...

Flera polare har varit med utländsk det är samma skräp. Finns ingen heder alls.
Citera
2025-12-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Det enda man behöver komma ihåg är väl att man inte gifter sig med eller tar luder på så stort allvar. Luder har man till att knulla med, inte till att starta familj med. Kan man följa denna enkla regel, slipper man skapa ännu en stjärnfamilj, samt genomgå skiljsmässa.

Huvudsaken är att hon inte ligger med massa andra om man är tillsammans med henne.
Citera
2025-12-13, 19:36
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Huvudsaken är att hon inte ligger med massa andra om man är tillsammans med henne.

Många dejtar tom andra i den tidiga fas man tänkte var av ren kärlek man träffades.. sådana personer är helt körda för någon form av seriösa framtida gemensamma sammanhang. De kommer alltid ha någon fd KK eller annat som plötsligt dyker upp i PM, konstant är det lockelser här och där, blir det lite tråkigt en period så blir det smygknulla vid sidan om direkt... Personer som vant sig vid sådant sexuellt leverne, där sex inte på något vis är heligt, ja det kommer helt enkelt inte fungera. Därav som jag konstaterar att de är för tillfälligt skoj. Man får ta det för vad det är, så slipper man skapa sig stora problem helt i onödan.

Jag säger inte att beteendet är rätt eller fel, det är bara fel om man tror sig vilja skapa något seriöst, som man gjorde förr, med giftermål exempelvis.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2025-12-13 kl. 19:38.
Citera
2025-12-13, 19:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Svenska tjejer och det hemliga knullandet

Jaha, och om svenska luder nu är så lätta så skulle ju jag - om jag var singel - logga ut direkt från Flashen och ge mig iväg ner på byn för att hitta någon puma att gömma korven i.
Citera
2025-12-13, 21:12
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Svenska tjejer knullar hela tiden men det hemlighålls för att ingen ska få veta om det. Eller rättare sagt hålls det hemligt för killar likt mig själv som de går på dejt med när de säger sig vilja ha ett seriöst förhållande.

Svenska tjejer går på hem med killar efter krogen och det är givetvis inget de talar om för någon. Men alla svenska tjejer som är ute i vimlet gör det. Och så har de KK vilket också är hemligt. Utlandsresor mm, de träffar säkert också killar på andra sätt också som inte är kända, just för att det hålls hemligt.

Det här gör i min mening svenska tjejer äckliga om man kan uttrycka sig så. De är manipulativa och bedrägliga. När man dejtar de är de aldrig ärliga. Det kan heta att de varit singel i några månader, men de nämner ingenting om att de blivit knullade av mer än 10st killar sen dess.

Många killar är helt naiva inför detta. Nu för tiden utgår jag från det hela tiden när jag träffar tjejer.

Så har det varit under många år och generationer. Svenska kvinnor är kända i världen för att vara de mest lösaktiga.

Din analys är dock 100% rätt!
Innan sociala medier och mobilkameror så knullade svenska kvinnor med typ varje sliskig grek, turk , italienare på sina charterluder resor.

Enda skillnaden mot då och nu.
De vet och har blivit bättre att dölja det.
Skulle ALDRIG ha en relation med en svensk kvinna som jag inte kan kontrollera hennes bakgrund.
Citera
2025-12-13, 23:18
Medlem
Incendios avatar
Det enda du säger med din trådstart är att du inte tror nog om dig själv att kunna välja en bra kvinna.
Citera
Idag, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jaha, och om svenska luder nu är så lätta så skulle ju jag - om jag var singel - logga ut direkt från Flashen och ge mig iväg ner på byn för att hitta någon puma att gömma korven i.

Ja det finns väl ingen annanstans man läser så mycket motsägelsefulla påståenden som på flashback?
I ena tråden är svenska kvinnor för kräsna, i den andra knullar de allt som rör sig.
Citera
Idag, 07:09
Medlem
Citat:
Gör som jag, sluta dejta svenska tjejer? Det är struntprat att de "smyger" med deet. Dee flesta är fan helt öppna med det. Vill man öka chansen till att hitta en tjej som inte knullat runt så väljer mn helt enkelt tjejer av utländsk bakgrund. Går aldrig att garantera...
Dvs välj en kvinna som ligget med en man av ekonomiska skäl, inte för att hon tycker om honom eller är kåt. Sunt.
Citera
Idag, 07:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Lite nyfiken bara, vad pratar vi om för utländska tjejer då, och var hittar du dem?

Tio år gammalt inlägg av bannlyst medlem, jag vet. Men något säger mig att jag kommer få svar ändå.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in