Citat:
Ursprungligen postat av
Eqqel
Svenska tjejer knullar hela tiden men det hemlighålls för att ingen ska få veta om det. Eller rättare sagt hålls det hemligt för killar likt mig själv som de går på dejt med när de säger sig vilja ha ett seriöst förhållande.
Svenska tjejer går på hem med killar efter krogen och det är givetvis inget de talar om för någon. Men alla svenska tjejer som är ute i vimlet gör det. Och så har de KK vilket också är hemligt. Utlandsresor mm, de träffar säkert också killar på andra sätt också som inte är kända, just för att det hålls hemligt.
Det här gör i min mening svenska tjejer äckliga om man kan uttrycka sig så. De är manipulativa och bedrägliga. När man dejtar de är de aldrig ärliga. Det kan heta att de varit singel i några månader, men de nämner ingenting om att de blivit knullade av mer än 10st killar sen dess.
Många killar är helt naiva inför detta. Nu för tiden utgår jag från det hela tiden när jag träffar tjejer.
Så har det varit under många år och generationer. Svenska kvinnor är kända i världen för att vara de mest lösaktiga.
Din analys är dock 100% rätt!
Innan sociala medier och mobilkameror så knullade svenska kvinnor med typ varje sliskig grek, turk , italienare på sina charterluder resor.
Enda skillnaden mot då och nu.
De vet och har blivit bättre att dölja det.
Skulle ALDRIG ha en relation med en svensk kvinna som jag inte kan kontrollera hennes bakgrund.