Citat:
Ursprungligen postat av
therefore
Låter som en indiana jones titel.
"Indiana Jones och det hemliga knullandet?" Den filmen skulle jag vilja se, men jag tror inte den kommer att visas ens på svenska biografer (därför att det är så hemligt).
Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Håller med det sista att många faktiskt tycker det är attraktivt med en "slampig" tjej trots att de säger motsatsen. Det märks på deras beteende ofta. De attraheras väl av att hon är populär och omtyckt
Män bryr sig i allmänhet inte om huruvida kvinnan är "populär och omtyckt". Det är sådant som kvinnor tycker är viktigt, men inte män.
Många män gör en uppdelning i dels kvinnor som be blir sexuellt attraherade av och dels kvinnor som de ser som en framtida mor till deras barn. Dessa män har ofta stora problem med att få de båda kategorierna att överlappa - antingen är kvinnan en hora/slampa eller också är hon "flickvänsmaterial", men inte båda samtidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eqqel
Jag tycker att det blir smutsigt om det inte sker i en riktig relation. Och speciellt på det sättet svenska tjejer knullar. De kan aldrig någonsin berätta öppet om vad de håller på med för de vet att det är ett äckligt beteende.
Varför är det "smutsigt"? Är det här en religiöst grundad föreställning som du har? Är det bara "smutsigt" när det kommer till kvinnor, eller är det även "smutsigt" när en man har sex utanför en relation? Är en kvinna som har sex med, låt oss säga, 10 män utanför en relation "smutsigare" än en man som har sex med 10 kvinnor utanför en relation? Är du "smutsig" när
du försöker att få till sex på en första dejt?
Kvinnor berättar inte öppet om sitt sexuella beteende därför att de vet att det finns personer som ser negativt på kvinnor som gör så, inte nödvändigtvis därför att de själva skulle se det som negativt. Varför utsätta sig för andra missaktning?