Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-15, 11:38
Medlem
Det stämmer ingen av er.

Tjejer har en annan stor hemlighet, det gillar fitta. Var enda tjej får fontänorgsam om det är med en tjej.
Citera
2015-12-15, 12:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
När du säger "hemligt knullande", vad menar du? Otrohet? Det skulle kunna klassas som hemligt knullande antar jag.

Fast uppenbarligen inte hemligt nog, för att inte genomskådas av de geniala pojkarna på Flashback.
Citera
2015-12-15, 13:14
Medlem
Den här tråden fick verkligen min dag att lyfta! Sällan man får tillfälle att skratta så ohämmat som åt TS inlägg och diverse svar.

För att vara lite seriös däremot så är väl det som egentligen ska diskuteras, så långt gäller kvinnor, varför;

1. De betraktar män som vandrande dildos utan känslor som man (som kvinna) kan bete sig hur som helst mot och

2. Varför kvinnor har så svårt att ta initiativ när det kommer till sin samvaro (på alla plan) med män.
Citera
2015-12-15, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Fast uppenbarligen inte hemligt nog, för att inte genomskådas av de geniala pojkarna på Flashback.
Spela med, din idiot
Citera
2015-12-15, 17:19
Medlem
Okej, jag erkänner. Det är mig alla tjejer knullar i hemlighet.

Visst fan får man skavsår och det är ett helvete att ligga i, men nån måste se till att ingen tjej ligger med Eqqel.

Tar den kulan för laget va. Nu kan ni stänga tråden, då detta är utrett!
Citera
2015-12-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Håller med det sista att många faktiskt tycker det är attraktivt med en "slampig" tjej trots att de säger motsatsen. Det märks på deras beteende ofta. De attraheras väl av att hon är populär och omtyckt

Något om könssjukdomar har jag aldrig sett dessa personer prata om heller men det är att de ser tjejer som en "spermahink" och då ska ingen annan kille ha varit där först.

Jag undrar varför tjejer skulle berätta öppet om sitt sexliv för främmande killar?

Det är män utan klass som beter sig så. Det handlar inte om att tjejen ifråga är populär eller omtyckt utan snarare att det är en väldigt vacker kvinna om vi förmodar det på det sättet. Männen vill då ligga med henne och det är skamligt att se att dessa män inte kan hålla sina lustar i schack och på sätt blunda för deras inre moral angående lösaktighet. Man vill alltså idka samlag med bruden även fast man tycker hon är äcklig.

Det är bara alldagliga kvinnor och män som berättar om deras sexliv till främmande människor.
Citera
2015-12-15, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Svenska tjejer knullar hela tiden men det hemlighålls för att ingen ska få veta om det. Eller rättare sagt hålls det hemligt för killar likt mig själv som de går på dejt med när de säger sig vilja ha ett seriöst förhållande.

Svenska tjejer går på hem med killar efter krogen och det är givetvis inget de talar om för någon. Men alla svenska tjejer som är ute i vimlet gör det. Och så har de KK vilket också är hemligt. Utlandsresor mm, de träffar säkert också killar på andra sätt också som inte är kända, just för att det hålls hemligt.

Det här gör i min mening svenska tjejer äckliga om man kan uttrycka sig så. De är manipulativa och bedrägliga. När man dejtar de är de aldrig ärliga. Det kan heta att de varit singel i några månader, men de nämner ingenting om att de blivit knullade av mer än 10st killar sen dess.

Många killar är helt naiva inför detta. Nu för tiden utgår jag från det hela tiden när jag träffar tjejer.

Vad säga, du verkar leta någon att starta upp ett seriöst förhållande med, en som inte bara satsar på sex och yta. Jag tycker inte du skall leta på ställen där tjejer som lever en promiskuös livsföring finns, och om du gör så, varför? Slösa inte din tid! Fundera istället vart du kan finna tjejer som är som du är.
Givetvis förväntas öppenhet om sina tidigare liv, till en viss grad, men det kommer efter det att man känner varandra lite bättre, aldrig i början. Allting har sin tid.
Citera
2015-12-16, 02:32
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hermentedferring
Okej, jag erkänner. Det är mig alla tjejer knullar i hemlighet.

Visst fan får man skavsår och det är ett helvete att ligga i, men nån måste se till att ingen tjej ligger med Eqqel.

Tar den kulan för laget va. Nu kan ni stänga tråden, då detta är utrett!

Du ska inte behöva dö ensam. Je suis 20 % ! Även jag har vigt mitt liv just att Eggel inte ska få ligga.
Citera
2015-12-16, 02:37
Medlem
Heauxms avatar
Enkelt, nästa gång du går på date eller är på gång med någon så frågar du lite försiktigt om personen har ett kk förhållande eller när hon/han senast hade sexuellt umgänge.

Inget fel med att man ligger runt, men kan förstå att man gärna vill veta.

Jag frågade min nuvarande pojkvän om han legat runt, tur att han va oskult!
Citera
2015-12-16, 03:06
Medlem
Citat:
Svenska tjejer knullar hela tiden men det hemlighålls för att ingen ska få veta om det. Eller rättare sagt hålls det hemligt för killar likt mig själv som de går på dejt med när de säger sig vilja ha ett seriöst förhållande.

Svenska tjejer går på hem med killar efter krogen och det är givetvis inget de talar om för någon. Men alla svenska tjejer som är ute i vimlet gör det. Och så har de KK vilket också är hemligt. Utlandsresor mm, de träffar säkert också killar på andra sätt också som inte är kända, just för att det hålls hemligt.

Det här gör i min mening svenska tjejer äckliga om man kan uttrycka sig så. De är manipulativa och bedrägliga. När man dejtar de är de aldrig ärliga. Det kan heta att de varit singel i några månader, men de nämner ingenting om att de blivit knullade av mer än 10st killar sen dess.

Många killar är helt naiva inför detta. Nu för tiden utgår jag från det hela tiden när jag träffar tjejer.

Vad är det som är äckligt med att ha samlag?

Jag kan försäkra dig om att det inte bara är svenskar kvinnor som gillar att knulla.

Det gör även danska, engelska, amerikanska, afrikanska och många, många kvinnor med andra nationaliteter.
Citera
2015-12-18, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Vad är det som är äckligt med att ha samlag?

Jag kan försäkra dig om att det inte bara är svenskar kvinnor som gillar att knulla.

Det gör även danska, engelska, amerikanska, afrikanska och många, många kvinnor med andra nationaliteter.

Jag tycker att det blir smutsigt om det inte sker i en riktig relation. Och speciellt på det sättet svenska tjejer knullar. De kan aldrig någonsin berätta öppet om vad de håller på med för de vet att det är ett äckligt beteende.
Citera
2015-12-18, 13:20
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Låter som en indiana jones titel.
"Indiana Jones och det hemliga knullandet?" Den filmen skulle jag vilja se, men jag tror inte den kommer att visas ens på svenska biografer (därför att det är så hemligt).
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Håller med det sista att många faktiskt tycker det är attraktivt med en "slampig" tjej trots att de säger motsatsen. Det märks på deras beteende ofta. De attraheras väl av att hon är populär och omtyckt
Män bryr sig i allmänhet inte om huruvida kvinnan är "populär och omtyckt". Det är sådant som kvinnor tycker är viktigt, men inte män.

Många män gör en uppdelning i dels kvinnor som be blir sexuellt attraherade av och dels kvinnor som de ser som en framtida mor till deras barn. Dessa män har ofta stora problem med att få de båda kategorierna att överlappa - antingen är kvinnan en hora/slampa eller också är hon "flickvänsmaterial", men inte båda samtidigt.
Citat:
Jag tycker att det blir smutsigt om det inte sker i en riktig relation. Och speciellt på det sättet svenska tjejer knullar. De kan aldrig någonsin berätta öppet om vad de håller på med för de vet att det är ett äckligt beteende.
Varför är det "smutsigt"? Är det här en religiöst grundad föreställning som du har? Är det bara "smutsigt" när det kommer till kvinnor, eller är det även "smutsigt" när en man har sex utanför en relation? Är en kvinna som har sex med, låt oss säga, 10 män utanför en relation "smutsigare" än en man som har sex med 10 kvinnor utanför en relation? Är du "smutsig" när du försöker att få till sex på en första dejt?

Kvinnor berättar inte öppet om sitt sexuella beteende därför att de vet att det finns personer som ser negativt på kvinnor som gör så, inte nödvändigtvis därför att de själva skulle se det som negativt. Varför utsätta sig för andra missaktning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in