Ja det här går ju med ra<ketfart
Rosita, brass å massor av godis efter ett tjackrejs på 7g amfetamin
Fick förresten ut mina första Tramadol eller om det var Tradolan idag. Ett ordentligt "parti" dessutom
PS Sista sprutan var verkligen svårsatt. Bara ynkliga intramuskulära skitsmå interferronkanyler eller så en grön tappningskanyl som var slö som en stoppnål

Dessutom var den enda tvåan (pumpen) jag hade skittrög så att dra svar genom de skitsmå var bara omöjligt. Otroligt vad venerna eller kroppen kan försvara sig när den ansett sig fått nog för denna gång

Nåja jag fick efter lång o vild kamp som jag är orolig grannarna kan ha hört i mig min sista eller kanske rättare senaste välfyllda tvåmeterspump och visst fan kickade man även på den.
Synd att detta ska vara så dyrt bara. Jag har nu på ca tre veckor bränt närmare 5 loppor på nytt färskt krut om jag får uttrycka mig så

Ja att det heter "tända på" är banne mig inte ett dugg märkligt utan istället faktiskt helt förståeligt. Bättre ord finns inte för visst sätter man fajer på livet det gör man men det gäller ju som sagts inte att bara att räkna dagarna utan att istället se till å fylla dom med saker värt att leva för