2005-11-08, 00:09
Medlem
NTcryS:ts avatar
Ja det här går ju med ra<ketfart

Rosita, brass å massor av godis efter ett tjackrejs på 7g amfetamin

Fick förresten ut mina första Tramadol eller om det var Tradolan idag. Ett ordentligt "parti" dessutom

PS Sista sprutan var verkligen svårsatt. Bara ynkliga intramuskulära skitsmå interferronkanyler eller så en grön tappningskanyl som var slö som en stoppnål Dessutom var den enda tvåan (pumpen) jag hade skittrög så att dra svar genom de skitsmå var bara omöjligt. Otroligt vad venerna eller kroppen kan försvara sig när den ansett sig fått nog för denna gång Nåja jag fick efter lång o vild kamp som jag är orolig grannarna kan ha hört i mig min sista eller kanske rättare senaste välfyllda tvåmeterspump och visst fan kickade man även på den.

Synd att detta ska vara så dyrt bara. Jag har nu på ca tre veckor bränt närmare 5 loppor på nytt färskt krut om jag får uttrycka mig så Ja att det heter "tända på" är banne mig inte ett dugg märkligt utan istället faktiskt helt förståeligt. Bättre ord finns inte för visst sätter man fajer på livet det gör man men det gäller ju som sagts inte att bara att räkna dagarna utan att istället se till å fylla dom med saker värt att leva för
Citera
2005-11-08, 00:11
Medlem
flowss avatar
Jag blir helt ärligt fruktansvärt ledsen när jag läser sådant här.
Citera
2005-11-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Jag blir helt ärligt fruktansvärt ledsen när jag läser sådant här.
Ja jag förstår.

Det är rent jävligt att ekonomiska faktorer ska få ha så avgörande roll när det gäller att få ha möjlighet att fritt få välja om man vill droga med fart eller ej.

Jag funderar på att flytta utomlands (Holland, England?) eller så bli grossist men båda alternativen går nog bort så det blir väl till å börja på svenssonlivet snart igen
Citera
2005-11-08, 08:25
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NTcryS:t
Ja jag förstår.

Det är rent jävligt att ekonomiska faktorer ska få ha så avgörande roll när det gäller att få ha möjlighet att fritt få välja om man vill droga med fart eller ej.

Jag funderar på att flytta utomlands (Holland, England?) eller så bli grossist men båda alternativen går nog bort så det blir väl till å börja på svenssonlivet snart igen

Hehe... om det ändå bara var det jag menade.
Citera
2005-11-08, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Hehe... om det ändå bara var det jag menade.
Jaså, nu får du alltg utveckla! Att det är så svårt att få tag i friska verktyg?

Idag har det blivit mera braj + öl och 8 tramadol. Dom flumma på ordentligt till slut de nya värkisarna till tonerna av först Rolling Stones "Their Satanic Majesties Request" och sedan Nationalteatern Musiken blir så mycket mer än bara musik och sen hör man ju på ett helt annat sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in