AOL = att bara, eller i stort sett bara ha analsex. Ofta, men inte tvunget med bde mannen och kvinnan som mottagare.
Finns det ngra som lever i AOL-frhllande p FB? Ngra som funderar p det?
Bertta!
Sjlv r jag intresserad och min kvinna gillar inte vaginalsex men r rdd fr analsex p grund av dliga erfarenheter med ex. Sjlv onanerar jag ofta analt och lskar det. Orgasmerna r p en helt annan niv.
Jag har haft frhllanden med i princip endast analt. Alltid fr att jag velat ha det s, eftersom jag tnder mer p att knulla min tjej analt n vaginalt. Dock blir iaf jag sugen p vaginalsex emellant ocks, s helt exklusivt anal har jag inte varit. Givetvis oralt ocks. r man, ska jag sga ocks.
AOL = att bara, eller i stort sett bara ha analsex. Ofta, men inte tvunget med bde mannen och kvinnan som mottagare.
Finns det ngra som lever i AOL-frhllande p FB? Ngra som funderar p det?
Bertta!
Sjlv r jag intresserad och min kvinna gillar inte vaginalsex men r rdd fr analsex p grund av dliga erfarenheter med ex. Sjlv onanerar jag ofta analt och lskar det. Orgasmerna r p en helt annan niv.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!